|
משה ברמק, סמנכ"ל תפעול אקסלנס נשואה
|
|
|
|
|
חברת We! העוסקת בייעוץ ואינטגרציה של מערכות מחשוב, תצא בקמפיין פרסום לקידום פעילותה בתחום וירטואליזציה של שרתים, בשיתוף החברות IBM ואינטל. הקמפיין יכלול מודעות Testimonials של מנהלים המעידים כיצד וירטואליזציה של שרתים בארגון שלהם סייעה להם לחסוך כספים רבים ולייעל את מערך המחשוב בארגון.
הקמפיין יופיע בחודשים אוקטובר-נובמבר בעיתונים הכלכליים ובעיתונות טכנולוגית, ובכלל זה בגלובס, דה מרקר ודיילי מיילי. הקף הקמפיין נאמד בכ-400,000 שקל.
שרתי יבמ ומעבדי אינטל
בקמפיין ה-Testimonials ישתתפו ערן גוטמן, מנהל מערכות מידע ותפעול של מרכז ההשקעות פריזמה, משה ברמק, סמנכ"ל התפעול של אקסלנס נשואה ועמוס דרורי, מנהל אגף טכנולוגיות המידע של חברת סונול. שלושתם יעידו על החיסכון והייעול שהושג בארגונם עקב ביצוע פרויקט וירטואליזציה של שרתים על גבי שרתי יבמ המבוססים על מעבדי אינטל.
תחום הוירטואליזציה נחשב לאחד התחומים החמים והנוסקים בעולם המחשוב הארגוני. קבוצת WE!, הנחשבת למובילה בשוק בתחום זה, ביצעה ב-5 השנים שחלפו יותר מ-250 פרויקטים בתחום זה, 75 מהם בשנה האחרונה.
את הקמפיין יעשה משרד הפרסום "היי-לייט תקשורת שיווקית".