חברת דירוג האשראי מעלות העבירה את דירוג האג"ח (-BBB) של חברת יס. חברת הטלוויזיה באמצעות לוויין, להליך בדיקה (Watch List). הסיבה לכך היא ההפרעות בשידורי החברה שהחלו לפני כחודש והובילו לרמת הוצאות גבוהה מהצפוי, לסטייה מהתוכנית העסקית של החברה ולהגשת מספר תביעות משפטיות נגד החברה.
מעלות מדווחת כי נמסר לה מחברת יס כי היא הוציאה צוותים לאיתור ואיכון ההפרעות בשיתוף עם גופים מתמחים בנושא ולאחרונה עם גופים צבאיים. להערכת הגורמים המקצועיים אותרו המקורות ששבשו את השידורים ונעשתה פניה מסודרת בצינורות המקובלים והרשמיים של מדינת ישראל לגורמים אלו להפסקת השיבושים. למועד כתיבת שורות אלו, מזה 48 שעות אין הפרות לשידורים - נכתב בהודעת מעלות.
עוד נמסר כי כתוצאה מהאירועים קיים עומס כבד על מוקד שירות הלקוחות של החברה, בימים רגילים מטפלת החברה ב-30-40 אלף שיחות ליום, כאשר בימים האחרונים מספר הפניות עלו לכ-400 אלף. החברה שוקלת את המשך צעדיה בנושא פיצוי הלקוחות. ממועד תחילת התקלה איבדה החברה כ-750 מנויים נטו. נכון לתחילת הרבעון השלישי של החברה מספר המנויים עמד על 543 אלף.