דלתא איירליינס עיצבה מטוס מיוחד בגווני ורוד-לבן וטסה ברחבי ארה"ב ובחלקים רבים בעולם, במטרה להגביר את המודעות לסרטן השד ולקרן חקר סרטן השד.
המטוס של דלתא, מסוג בואינג 757, נושא על זנבו ובסמוך לדלת הכניסה למטוס את הסימן המסחרי של הקרן לחקר סרטן השד, לוגו הסרט הוורוד.
בנוסף, במהלך אוקטובר, שהינו חודש המודעות לסרטן השד, דלתא מציעה לנוסעים משקה לימונדה ורודה במחיר של 2 דולר בכל טיסות הפנים ובמרבית הטיסות הבינלאומיות, כאשר 100% מההכנסות יעמדו לטובת הקרן לחקר סרטן השד.
טים מפאס, סגן נשיא לשיווק ונשיא הקרן של דלתא: "המחלה הזו משפיעה על רבים מנוסעינו ועובדינו ברחבי העולם, ואנחנו חשים מחויבות עמוקה לעזור במימון ובהעלאת המודעות למאבק החשוב נגד סרטן השד, אשר בבוא היום יוביל למרפא".