|
"אנחנו הבנק הייעודי לשירותים לעובדי מדינה והמיגזר הציבורי"
|
|
|
|
|
קמפיין "הבנק הרשמי של עובדי המדינה"
|
|
|
|
|
הנהלת בנק יהב, הגישה תלונה רשמית למנכ"לי רשות השידור, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, הממונה להגנת הצרכן ומשרד התעשיה והמסחר - על מה שהיא מכנה "הטעייה חמורה" - בקמפיין הפירסומי החדש של בנק דיסקונט. בפרסומות נאמר כי בנק דיסקונט הוא הבנק הרשמי של עובדי המדינה, אך בנק יהב טוען כי הוא הבנק של עובדי המדינה.
בבנק יהב מדגישים, כי יהב "הוא בנק ייעודי למתן שירותים לעובדי מדינה ועובדי המיגזר הציבורי - וזאת בשונה מבנק דיסקונט הפועל לפי רישיון מסחרי רגיל". בבנק טוענים בנוסף לכך, כי הסתדרות עובדי המדינה בחרה בו למתן שירותים לחבריה והתקשרה עימו בהסכם למתן שירותים בנקאיים בתנאים מועדפים לעובדי המדינה - לתקופה של שבע שנים החל משנת 2008.
"בנסיבות אלה", מוסיפים בהנהלת בנק יהב, "הטעיית הלקוחות על-ידי בנק דיסקונט חמורה עוד יותר. דיסקונט מנסה לעשות מחטף ולנצל את התקשרותו עם המדינה לאספקת שירותים, להטעיית ציבור עובדי המדינה כאילו הוא 'זכה' במעמד 'רשמי' כלשהו". בתלונה שהוגשה לגופים האחראיים באמצעות משרד עו"ד ארדינסט ובן-נתן, דורש בנק יהב, ממנכ"לי רשות השידור והרשות השנייה לפעול להפסקה מיידית של שידור "הפרסומת המטעה", כלשונו.