שרון איילון נבחרה (ד', 4.6.08) לפרזנטורית של חברת קולגייט. איילון תככב בקמפיין פרסומי חדש של החברה למשחת השיניים קולגייט טוטל. הקמפיין יעלה בהשקעה של 500 אלף דולר.
הקמפיין יעלה מחר (ה'), באמצעות משרד הפרסום Y&R שלמור אבנון עמיחי, בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10, תחת הסלוגן: "קולגייט טוטל, המומלצת ביותר על-ידי רופאי השיניים".
בקמפיין, איילון, אמא ל-2 ילדים, אשר מעידה תוך כדי שהיא משחקת עם ילדיה ושומרת עליהם, על חשיבות שמירת בריאות הפה והשיניים מאחר והיא נפגשת מדי יום עם אנשים חשובים. בקמפיין היא מציינת כי רופא השיניים שלה המליץ על משחת שיניים קולגייט טוטל, כבעלת נוסחא ייחודית היוצרת שכבת הגנה ונלחמת בחיידקים עד 12 שעות.
איילון נחשפה לראשונה בתוכנית "קחי אותי שרון", השתתפה ב"מלכת המדבר" ב-2003 ומאז מארגנת טיולים אתגריים לנשים. כיום היא מכהנת כמנכ"ל עמותת לב אוהב.