חברת דלק תעלה ביום א' (5.1.03) הקרוב בקמפיין פרסום חדש בהיקף של חצי מיליון דולר, בכיכובו של ניר חכלילי. את הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי, תוביל הסיסמא: "היכנסו לדלק וצאו לחופשה ברומא".
הוא יכלול פרסום בטלוויזיה, שילוט על-גבי אוטובוסים וכן פרסום פנימי בתחנות חברת דלק ברחבי הארץ.
מבצע זה הינו מבצע המשך למבצע שנערך על-ידי דלק בחודש יולי 2002, בו השתתפו עשרות אלפי לקוחות.
הקמפיין תומך במבצע ארצי שמקיימת דלק, במסגרתו כל המתדלקים בתחנות של החברה בסכום של 80 שקל ומעלה, משתתפים בהגרלה של 16 חופשות זוגיות ברומא ו-120 חופשות זוגיות במלונות פרדייז באילת. מבצעי החופשות מבטאים את האסטרטגיה של דלק, הפועלת כרשת קמעונאות הדרכים המובילה בישראל.
לדברי מנהלת הפרסום של דלק, לילך רון, כי "מבצע זה מותאם לקונספט "פינוק בתנועה" שהשיקה החברה לפני כחצי שנה במסגרתו נהנים לקוחות החברה ממגוון רחב של מבצעים, מוצרים והטבות בתחנות דלק ומחוצה להן. לדבריה, ממשיך חכלילי להוביל את קמפיין החופשות של דלק, הודות לזיהוי שלו עם חו"ל ולאהדה שרוחש לו הציבור הישראלי. מבצעים נוספים שיתקיימו במקביל בתחנות דלק, כולם סביב נושא איטליה, ישלימו את החוויה שבמבצע והביקור בתחנות".
בקמפיין מופיע ישראלי שאומר: "אשתי, כשהיא נוסעת לתל אביב מגיעה לירושלים, נוסעת לחיפה מגיעה לדימונה, נוסעת לדלק- מגיעה לרומא". הישראלי מתגלה כתייר באיטליה, "קבור" בערימת שקיות מקניות, ליד אחת הכיכרות האיטלקיות.
המבצע בתוקף מה-5.1.03 ועד ה-28.2.03.