חברת החשמל החליטה להמשיך את התקשרותה עם חברת סלקום, לתקופה נוספת של שנה - זו השנה השלישית ברציפות.
על המשך ההתקשרות החליטה היום (יום ה', 28.6.01) ועדת המרכזים העליונה של דירקטוריון חברת החשמל, בראשה עומד דן אלמן.
מערכת התתקשרות משרתת למעלה מ-2000 משתמשים בחברת החשמל, ומקושרת למערכת הטלפונים הפנימית בחברה בשיטת חיוג של 5 ספרות. חברת החשמל חוסכת כסף רב על-ידי התקשרות ישירה של המרכזות שלה, למרכזת סלקום.
הנימוקים להארכת תקופת ההתקשרות, נבעו מאפשרות של ירידה ברמת השרות וזמן ממושך שיוקצה לשיפורים הנובע מבעיות קליטה.
ערך ההתקשרות עם חברת סלקום מוערך בכ-1.5 מיליון דולר בשנה. עם קיום הקשר הישיר בין מרכזיות החברות, חסכה חברת החשמל סכום של 460 אלף דולר בתקופה של 15 חודשים.
יתרון נוסף שראתה הוועדה בהמשך ההתקשרות, הוא עצם קיומה של תקופה בת שלוש שנים הינה לדעתם תקופה מינימלית להשגת היתרונות בהתקשורת עם ספק חדש.