איגוד רשתות השיווק האמריקניות המאגד את רשתות השיווק הגדולות בעולם, מעריך (יום ב',13.1.03) שמכירות הרשתות יעלו בשיעורים קלים בשנת 2003. באיגוד מציינים את הריבית הנמוכה במשק האמריקני ואת התכנית הכלכלית של הנשיא בוש כנתון שיקרי באופן חיובי על המכירות שלהן.
באיגוד מציינים שבשנת 2002 עלו מכירות הטובין המרכזיים בשיעור של 5.4% לעומת המכירות שלהם בשנת 2001. על שלל נתוני המאקרו של המשק האמריקני קיים גם נושא מכירות הטובין המרכזיים שכולל בתוכו את מכירות רשתות השיווק בתחומי הריהוט, ספורט, הלבשה, אלקטרוניקה, מוסיקה וספרים.
מהאיגוד נמסר לכלי התקשורת האמריקנים שהתכנית הכלכלית של הנשיא בוש כבר השנה תגרום להעלאת ההכנסה הפנויה של הציבור האמריקני וכשהריבית נמוכה יפנו הצרכנים חלק גדול מההכנסה הפנויה שתיתוסף להם לצריכה, מה שיטיב עם החברות המסחריות וכמובן עם היצרניות.