חברת התעופה בריטיש איירווייס פתחה (יום ב', 16.2.09) את הרשת החברתית שלה, הנקראת Metrotwin, לשימוש לכל הגולשים. מאז הקמתה, לפני מספר חודשים, היא הייתה מצויה בשלבי פיתוח והייתה פתוחה למוזמנים בלבד.
הרשת החברתית נועדה לקשר את שתי הערים הדינמיות בעולם - ניו-יורק ולונדון - ולספק לחברים בה המלצות למקומות הטובים ביותר בשתי הערים.
הרשת של בריטיש למעשה מרחיבה את רעיון ה"ערים התאומות" לרמת מסעדות, פאבים, חנויות, שכונות ומקומות אחרים.
התוכן של האתר נוצר על-ידי רשת של מומחים מקומיים בכל עיר, המורכבת מבלוגרים, מותגים וקהילות נישה מקוונות. עובדה זו מאפשרת לאתר לייצר את ההמלצות האותנטיות הטובות ביותר בשתי הערים, תוך שימוש בסינון שיתופי. באתר אפשר לרשום ביקורות על מקומות בילוי, לדרג, לשמור, ליצור פרופיל, להציע "תאומים", לעקוב אחר המלצות גולשים אחרים וליצור רשימות ומפות משל עצמם.
"החיבור בין לונדון וניו-יורק הוא טבעי, לאור גודלן של שתי הערים והמאפיינים התיירותיים, הסביבתיים והאנושיים שבהן. אנחנו מטיסים יותר אנשים בין לונדון לניו-יורק מאשר כל חברה אחרת, ויצירת קהילה אינטרנטית על הטוב ביותר ששתי הערים שאנו מכירים יכולות להציע ישמש ככלי שימושי ואמין", אמרה יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל.
ניתן להצטרף לרשת ללא תשלום בכתובת
www.metrotwin.com.