|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מתחברים לצד האומנותי: מסלולי לימוד יצירתיים שמשלבים בין אמנות וטכנולוגיה
כתיבת המומחים
מה כדאי לעשות כאשר נתקעים עם הרכב?

מיאמי ניצחה, דטרויט ירדה למאזן שלילי

16 אס' לפלאש ב-91:103. נצחונות לקובי ולברון. טים דאנקן נפצע בקרסולו
25/02/2009  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: אייל גרוסברד  |  ספורט5  |  sport5.co.il
בדרך למעלה, בדרך למטה (gettyimages). ווייד משאיר עשן להמילטון

אחרי 5 הפסדים רצופים אמרו בדטרויט בחיוך מריר כי זה לא נורא. היכולת הנוכחית לא יכולה להימשך זמן כה רב עם סגל מנוסה. אחרי ההפסד השישי ברציפות הזכירו שבפעם האחרונה שהקבוצה הייתה בדאון שכזה השנה הייתה 2004 והסתיימה באליפות. הלילה הגיעה נקודת שפל חדשה.

מיאמי-דטרויט 91:103

לראשונה מאז ה-15 בנובמבר, אז עוד ימי פתיחת עונה, הפיסטונס מוצאים עצמם במאזן שלילי. הרוחות והשדים סביב כסאו של המאמן הרוקי, מייקל קארי, כבר מרמזים על החלפתו הקרובה וכי זהו עניין של זמן בלבד עד ההחלטה של ג'ו דומארס ללחוץ על ההדק.

עסקת אלן אייברסון שהגה הג'נרל מנג'ר בכבודו ובעצמו, תוך ויתור על צ'אנסי בילאפס, עמוד האש בקבוצה, נראית כיום מגוחכת. דנבר רצה במעלה המערב בעוד שדטרויט נופלת במזרח, ואלמלא חולשתו היחסית של האיזור רבים תוהים היכן הייתה היום.

ויש גם צד מנצח בעניין. ההיט הגיעו ל-30 נצחונות והכפילו את מאזנם הכללי מהעונה החולפת, הרבה בזכות הקאמבק-מן, דוויין ווייד. הגארד, עליו העדיפו הבוכנות לוותר בדראפט 2003 כדי לבחור את דארקו מיליצ'יץ', הגיע למשחק אחרי שיא הקריירה בן 50 הנק' בדרבי מול אורלנדו. הפעם החליט לגוון ורשם שיא קריירה אחר, 16 אס', שיחד עם 31 נק' הובילו לנצחון.

"הוא MVP", החמיא חברו לקו האחורי, מריו צ'למרס, "הוא מוביל אותנו, הוא המנהיג שלנו. זה מה שאנחנו צריכים ממנו וזה מה שהוא עושה". "דוויין השתלט על המשחק", אמר טיישון פרינס, שקלע 18 נק' עם 9 ריב' ו-8 אס' למפסידים.

מי היה מאמין בתחילת העונה שעל סף כניסת חודש מרץ, רגע לפני הפלייאוף, ההיט יהיו רחוקים 2 משחקים בלבד מהמקום הרביעי במזרח בעוד שדטרויט נאבקת במקומות 6-7 ועוד עלולה לצנוח אל מעבר לשמינייה?.

"אנחנו לא עוצרים אף אחד בהגנה", אמר אייברסון באכזבה בפעם המי יודע כמה, "בצורה בה אנו משחקים נהיה חייבים לקלוע ב-60% מהשדה בכל משחק כדי לנצח. כולם תמיד מסתכלים על ההתקפה ועל קליעת נק', אבל אנו חייבים להשיג בעקביות עצירות בהגנה".

דקוואן קוק, מלך השלשות מהאולסטאר, קלע 16 להיט עם 4 צליפות מחוץ לקשת. ג'רמיין אוניל הוסיף 14, ג'מאריו מון 12, מייקל ביזלי 11, יודוניס האסלם 10 ו-11 קרשים. בדטרויט בלטו מלבד פרינס גם AI שקלע 22 נק', אנטוניו מקדייס קשישא עם 17 וג'ייסון מקסיל 11.

קליבלנד-ממפיס 79:94

משחק מול הגריזליס העונה שווה ערך לבית הבראה. גם בקאבס יודעים זאת. מייק בראון נתן לדלונטה ווסט המתקמבק אפשרות מנוחה לאור כאבים בשורש כף היד ולברון ג'יימס נהנה מרבע אחרון מלא על הספסל, כשיתרון חבריו לא עמד כלל בסכנה.

קליבלנד שיפרה מאזנה ל-1:26 בבית ו-11:44, כשהיא מטיילת בניחותא ליתרון שהגיע כבר עד 26 נק'. כשלברון נח ולא מתאמץ להשיג יותר מ-15 נק' ו-8 אס', תפס את הבמה דניאל גיבסון, בובי שמתעלה עם הגעת כל פלייאוף, שקלע 19 נק' אחרי תקופה בה הידית לא הייתה מאופסת. "הרגשתי נהדר, לא יכולתי להפסיק לחייך", סיכם הגארד. נו טוב, משחק מול הגריזליס.

לקאבס היה זה מפגש ראשון עם השופט ג'ואי קרופורד מאז רגעי המחלוקת שליוו את השריקה נגד לברון במשחק מול אינדיאנה שהסתיים עבורם בהפסד. הפעם לא נרשמו חיכוכים בין הצדדים. מו וויליאמס הוסיף 18 לאנשי אוהיו, ששוב הציגו הגנה נהדרת ואחזו את או.ג'יי מאיו על 7 נק' בלבד.

רודי גאי והאקים ווריק קלעו 13 כ"א למפסידים, דרל ארתור 12, מרק גאסול 9 בנק' וריב'.

אוקלהומה סיטי-לייקרס 107:93

מה שלברון יכול לעשות גם קובי בראיינט וודאי שיכול. 16 נק' ב-3 דקות מול מילווקי ממספר 23? מספר 24 יעשה 10 ב-3 דקות מול הרעמים ויגמור עניין.

בראייניט ממשיך בנסיקתו במעלה טבלת קלעי מלך הסלים בכל הזמנים, כשהפעם קלע 36 נק' ועקף גם את אדריאן דנטלי בדרך למקום ה-19. את המשחק סיים עם פציעה בקרסול אולם לאוהדים אין סיבה לדאגה, מדובר בפגיעה מינורית בלבד שלא אמורה לגרום לו להחמיץ משחקים.

כשקובי נח על הספסל איבדו הלייקרים פלוס 18 וראו את הדוראנטים מצמקים עד 2 נק'. פיל ג'קסון הרים את בראיינט מהספסל והסיפור נגמר בהתפרצות. "אם לא אכנס למגרש תוך 2 דקות לא אשן בלילה", סיפר קובי על המחשבות שליוו את רגעי החזרה של הת'אנדרס בזמן מנוחתו, "הגיע הזמן עבורי להיכנס למגרש ולעשות את מה שמבקשים ממני לעשות".

קובי, עם 15 נק' ברבע האחרון בלבד, הוביל את אל איי למאזן 10:47 ו-1:10 ללא אנדרו ביינום הפצוע. פאו גאסול סיפק 14, 8 ריב' ו-6 אס', לוק וולטון 11 וג'ורדן פארמר 10.

בצד המפסיד קלע דוראנט 32 עם 10 ריב', 6 אס' ו-3 חטיפות. קייל וויבר תרם 16, ראסל ווסטברוק סיפק 14, ג'ף גרין 10.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/117217.jpg

סן אנטוניו-דאלאס 76:93

מרק קיובן ממשיך לטעון שג'ייסון קיד הוא אחד הנכסים הגדולים בליגה. הבעלים של המאבריקס אינו מוכן לוותר על הרכז הקשיש, אולם הלילה נתן לו טוני פארקר כמה נקודות למחשבה. הרבה נקודות.

37 נק' ו-12 אס' היו לצרפתי במצ'-אפ מול ההול-אוף-פיימר העתידי, שהסתפק ב-2 נק' ו-2 אס' בלבד. אבל עם כל הכבוד להצגה של הספרס, לעובדה שכבר אחרי רבע אחד המשחק היה גמור ושדאלאס הציגה את משחק ההתקפה הגרוע ביותר שלה העונה – הסיפור היה מי שלא שיחק.

טים דאנקן סובל מפציעה בקרסולו וככל הנראה לא מדובר בפציעה קלה. כוכב הטקסנים לא שיחק הלילה ואפילו לא ישב על הספסל אלא עסק בקבלת טיפולים. ללא דאנקן ובלי מאנו ג'ינובילי המושבת לשבועיים נוספים, גם כן בגלל הקרסול, הספרס לא ילקקו דבש בהמשך הדרך. לא כל יום דאלאס.

מייקל פינלי קלע 16 נק' למנצחים, מאט בונר 11 וקורט תומאס 10 ו-11 ריב', כשהפופוביצ'ים עולים ל-2:18 העונה במשחקים בהם החזיקו את היריבות על פחות מ-89 נק'. אצל המאבס בלטו ג'וש האוורד עם 19, חואן באראה 16, ג'יימס סינגלטון ודירק נוביצקי 14 כ"א.

פיניקס-שארלוט 102:112

סטיב נאש הרגיש בנוח עם חזרתם של ראג'ה בל ובוריס דיאו, חבריו לשעבר בפיניקס, לביקור ראשון מאז עברו בטרייד לחבורה של לארי בראון. האמת היא שגם השניים לא התרגשו, כשהפורוורד קולע שיא עונתי של 27 נק' עם 9 ריב' ו-6 אס' והגארד מוסיף 23, אבל המילה האחרונה הייתה של השמשות.

22 נק' של נאש ו-20 עם 11 קטיפות משאקיל אוניל הובילו את הסאנס לנצחון מול קבוצת ההתקפה החלשה בליגה. ג'ייסון ריצ'ארדסון הוסיף גם הוא 20 מול האקסית.

נאש נפגע בקרסולו בדקות הסיום ולא סיים את המשחק, כשנסיונו הראשון לשוב אחרי טיפול קצר הוגדר ככשלון. שאק חגג ציון דרך נוסף בקריירה העשירה כשעבר את פול סילאס והתמקם במקום ה-16 בטבלת קוטפי הריבאונדים בכל הזמנים.

ליאנדרו ברבוסה קלע 17 נק' ומאט בארנס 14 למנצחים שימתינו היום בציפייה דרוכה לקבל תוצאות הבדיקות שיעבור הרכז. בצד המנוצח רשם ריימונד פלטון 14 נק' וג'ראלד וואלאס ניפק 13.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/117218.jpg

יוסטון-פורטלנד 94:98

"משחק על 6 נקודות" בגרסת ה-NBA. הרוקטס, שהודיעו כי טרייסי מגריידי נותח בברכו וגמר את העונה רשמית, השיגו W קריטי הלילה מול פורטלנד, כזה שסייע להם להעפיל על חשבון אנשי אורגון למקום הרביעי במערב.

העונה ההפכפכה של ריק אדלמן נראית כעת בכיוון הנכון, וטי מאק שוב מתברר כהסחת דעת שאבד עליה הקלח. הרקות שיגו נצחון חמישי ברציפות ושמיני רצוף בבית ועלו ל-21:36 מאחורי 21 נק' של רון ארטסט ו-20 של ארון ברוקס. יאו מינג עם 15 ו-8 ריב', ולואיס סקולה שקלע 15 והוריד 11  ריב', השלימו את העבודה בצבע מול המקמילנים שיחסרו לפחות עד סוף השבוע את גרג אודן.

הרוקטס כמעט ושמטו יתרון של 18 נק' כשאיפשרו לאורחים לצמק ל-3 בשניות הסיום, אולם לשמחתם רון-רון סגר עניין מהקו. "אנחנו מתחברים והולכים בכיוון הנכון", סיכם ארטסט את הנצחון ופער חצי המשחק שפתחו הוא וחבריו מהבלייזרס, בעוד שסקולה נתן את משנתו: "זה היה נצחון קשה שכמעט ברח לנו מהידיים אבל בראנו כמה אופי יש בקבוצה הזאת".

"חפרנו לעצמנו בור עמוק מדי", הודה נייט מקמילן, שקיבל 24 נק' מברנדון רוי, 21 ו-8 ריב' מלמרכוס אלדרידג', 15 שקלע טראוויס אאוטלו ועוד 14 מניקולה באטום.

יתר התוצאות

טורונטו-מינסוטה 110:118

שיקגו-אורלנדו 102:120.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/117219.jpg

תאריך:  25/02/2009   |   עודכן:  25/02/2009
אייל גרוסברד
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל קוראת להקים גוף שיפקח על עבודת הפרקליטות. בכינוס בירושלים של המרכז לאתיקה, אמרה ארבל כי "לנוכח קיומו של נציב תלונות השופטים ולנוכח קיומו של פורום לתלונות נגד שופטים קשה לקבל שאין מוסד דומה לפיקוח על הפרקליטות". דבריה של ארבל משמעותיים, שכן בעבר שימשה כפרקליטת המדינה.
25/02/2009  |  עידן יוסף  |   חדשות
צוות "מאה הימים" שמינה יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אשר אמור להכין תוכנית הפעולה של הממשלה בימיה הראשונים יתמקד במציאת פתרונות לבעיית המיתון והגירעון הענק המסתמן בתקציב המדינה בשל ירידה בהכנסות ממסים.
25/02/2009  |  איציק וולף  |   חדשות
"אוי ואבוי!", אמר גיא כאשר שלוש מפגינות הנמנות על ארגון היוצרים פרצו לאולפן ערוץ 10, שש דקות לאחר שהחל שידורה של התוכנית "היום הזה".
25/02/2009  |  עידן יוסף  |   חדשות
אחמד צביח, הגיש ערעור לבית המשפט המחוזי בירושלים על גזר דינו של בית משפט השלום בעיר, שהטיל עליו עונש של 3 חודשי מאסר בפועל, תוך הפעלה בחופף ובמצטבר של שני מאסרים מותנים בני שלושה חודשים, כך שנגזר עליו למעשה מאסר בפועל בן חמישה חודשים ומאסר על תנאי, לאחר שהורשע על סמך הודאתו בעבירה של שהייה בלתי חוקית בישראל. צביח שהה בישראל ללא היתר כדין, ונעצר בתאריך 21.2.05 באזור השער החדש בעיר העתיקה בירושלים.
25/02/2009  |  איריס פרחי  |   חדשות
שלומית שרביט תבעה את פרפקט ליין בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 17,800 שקל בגין רשלנות. מכתב התביעה עלה ששרביט קנתה מהנתבעת ארבע דלתות וארבעה משקופים בסכום של 2,860 שקל. מתמונות שצורפו לתביעה, עלה שהדלתות הותקנו באופן רשלני, ולא אסתטי ונגרם להן ולמשקופים נזק. הנתבעת הודתה בעובדה זו.
25/02/2009  |  איריס פרחי  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
נעזוב לרגע את אי-תפקוד המנהיגות האזרחית והצבאית כאחת בחוסר הכוננות המינימלית הנדרשת ומאי-תפקודן בזמן הטבח עצמו; חוסר המנהיגות וחוסר ההיגיון בתפקוד נמשך עד עצם היום הזה
דרור אידר
דרור אידר
הפארסה בביה"ד בהאג חשפה אותנו לשאלה שנמנענו ממנה עד כה: מה אחריות בית המשפט למחדל ה-7 באוקטובר וכיצד עזר לבנות את הקונספציה שהתנפצה
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
המגפה שהשמידה את קיפודי הים באילת התפשטה לאוקיינוס ההודי ומאיימת להשמיד אוכלוסיות קיפודי הים בכל העולם    קיפודי הים נחשבים ל"שומרים" של שוניות האלמוגי. החוקרים מתריעים: מדובר במגפה...
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
בית המשפט העליון דחה עתירה להעלאת קצבאות הזקנה לאזרחים הוותיקים במדינת ישראל   בכך, בית המשפט הפגין חוסר רגישות מחפיר לסבלם של אלפי קשישים הנאבקים לקיום בכבוד בשנות חייהם האחרונות
עמיחי שיקלי
עמיחי שיקלי
הנחת המוצא המרכזית של הפיקוד הייתה כי חמאס ספג מכה קשה במבצע ׳שומר החומות׳ ולכן הוא מורתע מכניסה למערכה נוספת נגד ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il