רשת ניין ווסט העולמית בחרה בסופר מודל הבינלאומית, מגדלנה פרנקוייק, להוביל את קמפיין הקיץ של הרשת. עבור הקמפיין קיבלה פרנקווייק מיליון דולר.
פרנקוייק, בת ה-24, הינה דוגמנית בינלאומית אשר כיכבה בקמפיינים רבים, ביניהם קמפיין למעצב אופנת-העל אוסקר דה לה רנטה, ולחברת הביגוד של מעצב-העל האמריקני ראלף לורן. במהלך קריירת הדוגמנות השתתפה בתצוגות אופנה כדוגמנית מסלול, וכיכבה לצד מספר מעצבים: כריסטיאן דיור, שאנל, ג'וונשי ועוד.
במסגרת הקמפיין שיעלה החודש ברחבי העולם, השקיעה חברת סופר ברנדס מקבוצת סקאל, במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות במגזינים, חסויות בטלוויזיה, פעילות קד"מ ואירועי השקת קולקציה.
גל פרלמן, מנכ"ל הרשת, אמר כי "מגדלנה פרנקוייק היא דוגמנית בינלאומית מוערכת בעולם ואנו שמחים בבחירתה לככב בקמפיין הקיץ של ניין ווסט. פרנקוייק עולה בקנה אחד עם ערכי המותג ניין וסט, דרך הטרנדים המובילים בעולם, ומשדרת רעננות, חדשנות ופונה לקהל רחב יותר של לקוחות".