מעצבת האופנה גלית לוי בחרה בדוגמנית הברזילאית, מילאן, מסוכנות הדוגמנות יולי, לשמש כפרזנטורית, אשר תוביל את קמפיין קולקציית שמלות הכלה שלה לשנת 2009.
לדברי לוי, "בשנים האחרונות אני פועלת רבות בחו"ל, בין אם בהשתתפות בתצוגות אופנה בינלאומיות ובין אם באמצעות נקודות מכירה בערים מובילות אופנה בחו"ל. לכן השנה, החלטתי לבחור בדוגמנית בינלאומית במקום בפרזנטורית ישראלית, שתוכל להוביל את הקמפיין בארץ ובחו"ל".
הקמפיין יעלה בהשקעה של חצי מיליון שקלים והוא כולל מודעות בעיתונים ובמגזיני אופנה מקומיים ובינלאומיים, קמפיין אינטרנט באתרים המובילים, קטלוג ופוסטרים בבית האופנה של המעצבת.