פייסבוק חתמה על חוזה לפיו תרכוש את אתר השיתוף והעידכונים החברתי FriendFeed, כך אישרו (יום ב', 10.8.09) שתי החברות. חברת פרנד פיד כוללת 12 איש ואלה יצטרפו לצוות של פייסבוק. ארבעת המייסדים יתפקדו בתור מהנדסים. שווי העסקה עדיין לא פורסם.
רובנו אפילו לא שמענו על פרנד פיד עד עכשיו, מאחר שהאתר לא משך יותר מקבוצה קטנה של משתמשים, בעיקר אנשים מתחום הטכנולוגיה. עם זאת, החברה הוקמה לפני שנתיים על-ידי ארבעה מאנשי גוגל לשעבר: ברט טיילור, ג'ים נוריס, פול בוכקייט וסנג'יי סינג. לפני שעזבו את גוגל, הם עזרו לעצב ולהשיק כמה מן המוצרים הפופולריים ביותר, כולל ג'י-מייל, גוגל-מפות וגוגל-קבוצות.
בפרנד פיד הם ראו הזדמנות לשיתוף חברתי, כמו פייסבוק, אבל בלי כל התוספות המתקתקות. פרנד פיד מאפשר למשתמש לרכז את כל השירותים החברתיים במקום אחד. אם למשל, עדכנת את מצבך בטוויטר, עדכנת את הבלוג שלך, או הצבעת עבור כתבה ב-Digg, פרנד פיד יודע על כך וכך גם חבריך.
במהלך החודשים האחרונים, פייסבוק החלה לחקות את מאפייני פרנד פיד, למשל היכולת "לאהוב" דברים, קבוצות וכו'. הצעד הטבעי הבא היה ככל הנראה מיזוג. לא ברור עדיין מה ישתנה. פרנד פיד ימשיך לקיים אתר עצמאי, אבל רבים ממאפייניו יופיעו גם בפייסבוק המשרת כ-250 מיליון משתמשים.
"פייסבוק ו-FriendFeed חולקות חזון משותף המעוניין להעניק לאנשים את הכלים לחלוק מידע ולתקשר עם חבריהם", אמר טיילור בהודעה משותפת של פייסבוק ו-FriendFeed, זמן קצר לאחר שבלוג הטכנולוגיה הפופולרי טק-קראנץ' דיווח על הרכישה. מרק צוקרברג, מייסד פייסבוק ומנכ"ל החברה, אמר: "מאז שניסיתי לראשונה את שירותי FriendFeed, הערצתי את מייסדיו על שיצרו שירות כה פשוט ואלגנטי שמאפשר לאנשים לחלוק מידע".