רשת סטודיו C מעבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד גלר-נסיס D’Arcy.
בגלר-נסיס מסבירים, כי המשרד מטפל במוצרי צריכה נשיים רבים ויש לו היכרות ונסיון רב בתחום ה-"Direct Response".
היקף התקציב שהועבר לטיפול המשרד מוערך בכ-1.8 מיליון דולר, לשנה, במחירי מחירון, נכון לשנת 2002.
סטודיו C הינה רשת ארצית, הגדולה בישראל, לחיטוב הגוף והרזיה והמיועדת לנשים בלבד. לרשת 18 אלף לקוחות קבועות והיא מתמחה ב-3 מוצרים עיקריים:
- חיטוב ועיצוב הגוף;
- הליכה קבוצתית מודרכת על הליכונים;
- שירותי יעוץ דיאטטי אישי.
רשת סטודיו C הוקמה לפני 13 שנה, והיא נחשבת היום למובילה את מגמת הביקוש הגדל למכוני ספורט בישראל. הרשת הגדילה את פעילותה אשתקד ב-150%, להיקף של יותר מ-18 אלף מתעמלות בעלות מנוי חודשי, ועוד כ-1,200 מתעמלות חדשות המצטרפות לקורסים מדי חודש. מחזורה הכספי של הרשת, שהבנק לפיתוח תעשייה מחזיק 20% מהונה, הסתכם אשתקד ב-45 מיליון שקל.
עד היום טופל תקציב הפרסום של סטודיו C במשרד שלמור-אבנון-עמיחי.
זהו התקציב השלישי בחודש האחרון במשרד גלר-נסיס. קדמו לו תקציב סמיקום - יבואנית סוללות GP, בהיקף 3 מיליון ש"ח ותקציב קבוצת חבס בהיקף 2.5 מיליון ש"ח.
תקציבים אלה מגדילים עוד יותר את היקף התקציבים אשר טופלו בגלר-נסיס בשנת 2002 ואשר איפשרו למשרד להיכנס לרשימת 10 הגדולים ולתפוס את המקום ה-8 ברשימה.