לראשונה יוצאת תנובה בשילוט ייחודי בתחנות האוטובוסים, במסגרת קמפיין ההשקה לרביעיית גבינת 'חצי אחוז שומן'. הקמפיין מלווה בסיסמא 'חצי אחוז שומן - תשעים ותשע וחצי אחוז טעם'.
השילוט המקורי יתלה ב-10 תחנות אוטובוסים בתל אביב - את הפלקט השגרתי תחליף שמלת חלומות אמיתית, כמו בפרסומת, אשר דרכה נראית כל אישה דקיקה. מתנובה נמסר, כי "למעשה מדובר בשלט אינטרקטיבי המאפשר לצופים בו להשתתף ולהיות חלק מהפרסומת".
השילוט החדשני משלים את קמפיין הטלוויזיה במרכזו בחורה שמנה הנכנסת לתא הלבשה עליו מונחת שמלה תלויה היוצרת אשליה של גוף דקיק של בחורה. אשליה שלה - ושל הצופה. סיסמת הקמפיין - "באיזו מידה את רוצה להיות רזה".
שילוט החוצות והקמפיין הטלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום מקאן קשר בראל בהיקף של 750,000 ש"ח.
השמלה המקורית תיתלה, כאמור, בעשר תחנות אוטובוס, בהן: אבן גבירול 24 ליד בית ציוני אמריקה, אבן גבירול 69 ליד גן העיר, דיזנגוף 135 פינת גורדון, דיזנגוף 64 דיזנגוף סנטר, איינשטיין 69 ליד מעונות האוניברסיטה, אחימאיר 19 מרכז שוסטר, יהודה המכבי 56, גבעת התחמושת - רכבת מרכז, רכבת צפון, ארלוזורוב 53 פינת יהושוע בן נון.
מתנובה הבטיחו, לאור הניסיון המר של חברת ליוויס שנקטה באסטרטגיה דומה, ומכנסי הג'ינס שתלתה נגנבו, כי במידה והשמלה תיגנב היא תוחלף בשמלה אחרת.