במסגרת פעילות הקד"מ של טרגט מרקט למיתוג מחדש של גלידת שטראוס ה-Power Brand תחל טרגט מרקט מהיום, (יום ב', 26.5.03) בפעילות קד"מ לגלידת שטראוס במתחם טעם העיר 8 בגני התערוכה.
במסגרת הפעילות תחת הקונספט "בקצב הלב שלך", הקימה טרגט מרקט, חברת הקד"מ המלווה אסטרטגית את גלידת שטראוס, בניין בגובה 9.5 מטרים אשר במרפסותיו יעמדו מתופפים ובכל שעה עגולה יפצחו במופע תיפוף וירטואוזי. בנוסף יערכו במתחם שיעורי תיפוף לקהל הרחב.
מטרת הפעילות היא יצירת מודעות לסמל הלב של גלידת שטראוס והעברת ערכי המותג כגון: כיף, ספונטניות, אורבניות, אנרגטיות ותרבות צעירים בדרך אינטראקטיבית, חווייתית ומגוונת אשר תיצור הזדהות בקרב קהל המטרה.
הפעילות תימשך בכל ארבעת ימי יריד טעם העיר ותכלול מלבד מתחמי התיפוף - מסיבות ריקודים אשר ימשכו אל תוך הלילה. השקת פעילות הקד"מ של גלידת שטראוס נערכה ביום הסטודנט האחרון בת"א, מאז התניידה הפעילות ברחבי הארץ, ואת השבוע תעשה, כאמור, ביריד בטעם העיר.
מירי סיני סמנכ"ל לקוחות בקבוצת טרגט מרקט: "טעם העיר מהווה מבחינתנו פלטפורמה מצויינת למפגש איכותי וחווייתי עם קהל רחב ומגוון, מאפשר לנו לתרגם את ערכי המותג לפעילות אינטראקטיבית המעבירה את רוח וגישת המותג בצורה מהנה וסוחפת. אין לי ספק כי כל באי טעם העיר יחוו את חווית גלידת שטראוס וייהנו מחוויה שמשלבת כיף, קצב ואנרגיה".