איגוד המפרסמים בחר ברונית רפאל, בעלת רשת "רונית רפאל - מרכזים קוסמטיים", כאשת השיווק של חודש יוני 2003.
רונית רפאל התחילה את דרכה בתחום הקוסמטיקה לפני כ-16 שנים, בעקבות מלחמתה האישית בכוויה כימית קשה בפניה, שנגרמה עקב טיפול כושל של רופא בפצעי הבגרות. תוך כדי המאבק הטיפולי בכוויה, החליטה רפאל כי יש צורך בישראל בקיומו של מרכז המציע מכלול טיפולים הוליסטיים קוסמטיים, לצד ניתוחים פלסטיים לשיפור המראה ועיצוב הגוף. רפאל הקימה מרכז כזה אשר התפתח לרשת בת 6 מרכזים, שהיא היום הגדולה מסוגה בישראל.
בנוסף לפעילות הקוסמטית, רכשה לאחרונה רפאל את המרכז הרפואי מרום בזל, הנקרא מעתה "בית רונית רפאל", הכולל חדרי ניתוח, בהם מתבצעים הניתוחים של לקוחות הרשת וכן במבנה זה מושכרים חדרים לרופאים מומחים אחרים.
רונית רפאל משווקת סדרה של למעלה מ-20 מוצרים קוסמטיים פרי פיתוחה, המיועדים לטיפול וטיפוח העור.
תחום חדשני נוסף, עליו שמה דגש רונית רפאל הנו פתיחת תחום הטיפול הקוסמטי לגברים. הרחבת קהלי היעד ושילובם של הגברים כקהל צרכנים, תוך שימוש במובילי דעת קהל, נתנו לגיטימציה לתחום זה. למעלה משליש מהמטופלים ברשת הם גברים, והמספר נמצא במגמת עליה מתמדת.