מחלבת יטבתה יוצאת בקמפיין חדש לשוקו בסיסמא: 'מממ...טעם יטבתה' בהשקעה של 400 אלף דולר. הקמפיין יעלה לאוויר ב-15.6.03.
הקמפיין מציג זוג חברים - השחקנים מיכאל הנגבי וטליה לנדא, ישובים באולם הקונצרטים כשהכל נראה כל-כך תמים, אך העניינים 'מתחממים' כשהבחור נרדם באמצע הקונצרט ויוצא כסהרורי מאולם הקונצרטים והולך קילומטרים רבים עד שהוא מוצא את שחלם וחיפש- שוקו יטבתה.
העלילה עוד יותר מסתבכת בהמשך, כשלבסוף חברתו מעירה אותו באולם הקונצרטים והוא מגלה שבשיא המופע הוא בעצם נרדם וחלם את שחלם, והוא מוצא עצמו באולם בעיצומו של מופע קונצרטים כשהוא מבוהל ומבולבל.