חברת 'וורנר הום וידאו' חתמה הסכם שיתוף פעולה עם רשת 'הום סנטר'. סרטי הוידאו וה-DVD של 'וורנר הום וידאו' יוצגו ב'הום סנטר' על סטנדים מקוריים ומעוצבים תחת שם המותג Hollywood Collection, הממוקמים במיקום מרכזי בקו הקופות.
הסרטים מוצגים על הסטנדים על-פי תכנון מכירה ייחודי שנבנה לקהל לקוחות 'הום סנטר'. סרטי הוידאו וה-DVD ימכרו במחירים תחרותיים ואטרקטיביים לצרכן שינועו בין 49.99 - 99.99 ש"ח.
במסגרת שיתוף הפעולה, הסכימו 'וורנר הום וידאו' ו'הום סנטר' על קמפיין פרסום שנתי משותף, הכולל פרסום חודשי של סרטי 'וורנר' בעיתונות.
כיום נמצאת 'וורנר הום וידאו' בלמעלה מ-500 נקודות מכירה אסטרטגיות, בחנויות והרשתות המובילות בישראל: 'אופיס דיפו', 'טויז אר אס', 'אייס','צומת ספרים', 'סטימצקי', רשת 'צליל', 'סקאל', 'סקאל דיוטי פרי', 'טרקלין חשמל', 'קרביץ', 'מיתוס', 'ענק הוידאו', 'בלוקבסטר' ועוד.
מ'הום סנטר' נמסר כי: "המכירות של רשת 'הום סנטר' בקטגוריית סרטי וידאו ו-DVD גדלות בצורה משמעותית בשנתיים האחרונות ואנחנו מאמינים כי חבירה לגורם מוביל בתחומו ומקצועי כ'וורנר הום וידאו' תכפיל את המכירות בשנת 2003, הודות למגוון הייחודי והמבצעים האטרקטיביים אותם מציע וורנר על בסיס חודשי".