ערוץ KIK הראשון מסוגו לשידורי טלוויזיה באינטרנט, צפוי לחשוף בשבוע הבא את לוח שידוריו.
הערוץ אשר הושק בתחילת הקיץ על-ידי חברת גרטלר דוידוב, יצא בקמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון.
KIK יעלה לאויר ביום חמישי ה-28 באוגוסט, במסע פרסום שהיקפו הכספי נאמד בכמיליון שקלים. הפרסום יכלול את כל אמצעי המדיה הכתובה והאלקטרונית, עיתונות, רדיו ואינטרנט.
הסיסמא שתוביל את הקמפיין היא "טלויזיה שלא מפסיקה להפתיע".
בחודש וחצי הראשון לפעילותו הניסיונית של KIK, צפו בערוץ למעלה מ-195 אלף צופים שונים, אשר כל אחד מהם ביקר באתר זמן ממוצע של 25 דקות בכל כניסה, ובסך הכל נרשמו 290 אלף צפיות.
עם השקת לוח השידורים של KIK יחשף גם המיתוג של Esc לאולפן של KIK בשעות השידור הרלוונטיות לחסות שהיא רכשה.
KIK היא הטלוויזיה הראשונה באינטרנט. הרשת נועדה לתת מענה תוכני לצעירים בגילאי שלוש עשרה עד שלושים שטרם זכו להתייחסות ייעודית במדיה האלקטרונית. KIK תפנה לקהל זה בשפתו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
במהלך יום שידורים, שיורכב מרצועות אורך ורוחב מפולחות על-פי קהלי היעד, יופיעו מנחים "שידברו בכנות, ישירות ובגובה העיניים" על כל נושא המעסיק את הצעירים בגילאי 30 - 13.
הכוונה היא ליצור אינטראקציה מירבית עם הצופים - פיזית באמצעות אירוח באולפן, וכן באמצעות המחשב (WEB CAM, מיילים, צ'טים), דרך הסלולר (SMS, MMS) או דרך הטלפון. במהלך כל שעות השידור יגיעו אורחים לאולפן שיתפקד כאולפן פתוח במשך 12 שעות ביממה.
הצופים ב-KIK יוכלו להיראות על-ידי מצלמות רשת (WEB CAM) או על-ידי משלוח תמונות.
הפלטפורמה של KIK תשלב בין התוכן לבין שרותי ערך מוסף כמו SMS, MMS, שירותים מבוססי מיקום, משחקים, צ'טים באינטרנט ובסלולר.