דנונה שטראוס עולה (יום ב', 25.8.03) בקמפיין תחת הקונספט "הכל מתחיל מבפנים". הסרטון מושק כחלק ממהלך שיווקי-מיתוגי אשר מרחיב את הקונספט של דנונה מבריאות לתפיסת חיים בריאה. לקונספט הבריאותי התווסף מימד רגשי - ההשקפה שהרגשה טובה מתחילה מבפנים.
משטראוס נמסר, כי הקונספט מבטא את תפיסת החיים והבריאה של דנונה - ההרגשה הטובה, האושר, הכיף, החוויות, הפינוק, האהבה, הצחוק, הזיכרונות, המשיכה, השאיפות, החלומות, הקסם, הריגושים, היופי, ההצלחה, הביטחון העצמי, האומץ, האופטימיות, האנרגיות - כל הדברים הקטנים הללו בחיים בעצם מתחילים מבפנים. היכולת שלנו ליהנות, לשנות, להשיג, לעשות טוב לעצמנו וליהנות מחיים טובים יותר - תלויה בגישה לחיים.
המיתוג והשפה התקשורתית החדשה של דנונה, הוכנו בשיתוף פעולה בין משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי R&Y וחברת נאוגרופ.
הסרטון המוביל את הקמפיין, בנוי מתמונות המורכבות משני אלמנטים - בצד אחד בגווני שחור לבן משולבים צילומים של אנשים מחייכים ומלאי אופטימיות, שמזכירים לצרכן בכל פעם מחדש שהכל מתחיל מבפנים, ובצד השני מוצג האלמנט המייצג את הצד המפנק של המוצר - הפרי או התוספת שביוגורט. על רקע התמונות המתחלפות מופיעים משפטים הממחישים את תפיסת החיים של דנונה, כגון "קמתי על צד ימין", "הכל אפשרי", "החיים יפים" וכדומה.
ברקע מתנגן השיר "ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE" של מונטי פייטון. הסרטון אמור לעורר בצופה תהליך של חשיבה חיובית, המוביל אותו לתחושה של ציפייה אופטימית לעתיד. משפטים פשוטים ואותנטיים ממחישים את עומק האמת שבתפיסה "הכל מתחיל מבפנים".
דנונה מאמינה שדבר אחד מוביל לאחר: אכילת יוגורט דנונה מעניקה הרגשת בריאות טובה מבפנים, שמובילה להרגשה מנטלית טובה ובהמשך לתחושת עוצמה, שקט פנימי וביטחון עצמי... והתוצאה? עולם בהיר יותר, ציפייה אופטימית לקראת העתיד לבוא ו... שינוי הגישה לחיים.
פיליפ בולקיה, מחברת נאו גרופ, מסר היום: "רצף הדמויות על-גבי האריזות יוצר מרקם אנושי וחם, המבטא ערך בסיסי ופשוט של אהבה ואושר פנימי. הבעת רגש כנה ורלוונטית מקנה למותג אישיות מבודלת וקרובה. חשוב לציין, כי בדנונה מדברים בשקט, מדברים אמת, בבהירות ובפשטות ומאמינים בצרכנות בגובה העיניים".
במקביל, משיקה דנונה יוגורט מוקצף ב-4 טעמים: טבעי, לימון ושני טעמים של יוגורט מוקצף עם פרי בתחתית: עם תות ועם אוכמניות. בנוסף, משיקה דנונה עוד 13 מוצרים חדשים, 8 מארזים חדשים של יוגורט בשילוב טעמים ו-19 טעמים חדשים ומפנקים וביניהם: וניל צ'יפ, תפוז שוקולד צ'יפ, עוגיות מצופות שוקולד, פאי תפוחים, לימונענע, תפוז - אננס, וניל-קינמון, פינקולדה ועוד.
במקביל לקמפיין בטלוויזיה, שילוט חוצות ופרסום בעיתונות הכתובה, יעלה גם קמפיין אינטרנט בשיתוף עם MRM ישראל. הקמפיין יכלול מספר אלמנטים: שקופיות חסות, במעבר בין עמודים, המעבירות את השקפת העולם של דנונה. שקופיות החסות ילוו בקישורים לפעילות אינטראקטיבית שתכלול מצגת שמסבירה את השקפת העולם של דנונה וכן אפשרות להוריד שומר מסך ממותג דנונה. בוואלה חדשות תקיים דנונה מדור חדשות טובות מיוחד - "חדשות שעושות לי טוב".