גולדסטאר ובלוקבסטר יוצאות השבוע במבצע רחב היקף שבמרכזו העונה החדשה של הסדרה הפופולרית "חברים". מדובר בעונה התשיעית של הסדרה, שמועד שידורה בישראל עדיין אינו ידוע.
בשיתוף הפעולה בין 2 הגופים הושקעו כ-800,000 ש"ח והוא בנוי משני חלקים:
בחלק הראשון, אשר יחל השבוע, כל לקוח שירכוש שישייה של גולדסטאר יוכל ליהנות מאחת ממאות אלפי הטבות, הקשורות בעונה התשיעית של "חברים", בסניפי בלוקבסטר.
על למעלה מ-300,000 מארזי שישיית בירה גולדסטאר הוטבעו מספרי נומרטור, אותם יוכלו הלקוחות להציג בסניפי בלוקבסטר. המספרים יעניקו, בו במקום, הטבות כגון: מארז של כל פרקי הסדרה מתנה, הנחה של 90 ש"ח ברכישת המארז, השכרה חינם של העונה כולה/חלקה ו-50% הנחה להשכרת DVD/קלטת של חברים. כל מספר זוכה!
בחלק השני של המבצע, יוכלו הלקוחות להתמודד על ההזדמנות לטוס עם עוד 2 חברים, לאתר הצילומים של "חברים" בהוליווד, שם יצטלמו לפרק שלם של הסדרה, כפי שנכתב ונוצר עבור השחקנים המקוריים. הפרק יוקלט ויוענק להם במתנה.
בהתאם להרכב השחקנים המקורי של הסדרה, יבחרו גם לצילומים הללו גבר אשר אליו יצטרפו שניים מחבריו ואשה אשר תצרף אליה שתים מחברותיה. הצילומים יערכו באמצע חודש נובמבר השנה.
עוד יגיעו לאתר הצילומים משלחות דומות מארצות נוספות בעולם!
המבצע בשיתוף וורנר הום וידאו ישראל.
הזכייה בפרס הגדול מותנית במענה על שאלות טריוויה הקשורות לסדרה, בתא טלמסר אשר הוקצה לרשות המבצע.
זהר מורגן, סמנכ"לית השיווק של טמפו מציינת: "אנו מבצעים פעילות שיווקית שוטפת למיצוב בירה גולדסטאר כמשקה של נינוחות וההנאה שבין חברים, ולכן אנו מאמינים, כי הקשר לסדרה הפופולרית מייצג בצורה מדויקת את עולם הערכים של המותג ומחזק אותו".
עופר לוי, מנכ"ל בלוקבסטר: "חברים הפכה בישראל, כמו במדינות רבות בעולם, ל'סדרת פולחן', עם קהל מעריצים אדוק ולכן אנו מעריכים כי האפשרות לצפות בעונה החדשה לפני כולם ואף יותר מזה, להגיע לאתר הצילומים שלה עם עוד 2 חברים, תיצור היסטריה שתביא לזינוק של עד 20% אחוזים בהיקף הפעילות החודשי של הרשת".
העונה התשיעית של "חברים" בנויה מ-3 דיסקים/קלטות הכוללים 8 פרקים, כל-אחד (סה"כ 24 פרקים בעונה התשיעית).
בשל הציפייה לביקוש גבוה למבצע נערכה בלוקבסטר עם אלפי עותקים מכל הדיסקים והקלטות של העונה התשיעית, אשר פוזרו ב-14 סניפי הרשת וב-236 הוידואמטים הפזורים ברחבי הארץ. כך, גם לקוחות אשר ישכרו את פרקי הסדרה בוידאומטים יוכלו להתמודד על הפרס הגדול.
המבצע יגובה בקמפיין פרסומי רחב היקף שיכלול עיתונות, פרסום בכל נקודות המכירה של גולדסטאר, על מארזי השישיות של גולדסטאר, ברדיו האזורי ובסניפי רשת בלוקבסטר.