הצלחה אדירה בהצטרפות מנויים לערוץ ליהדות - ערוץ התכלת. הערוץ מדווח, כי תוך 4 חודשים מתחילת שיווקו מספר המנויים בתשלום הגיע ל-100,000 מנויים (ליתר דיוק נרשם ביום שני, 13.10.03 - 101,220 מנויים).
נתון זה הפתיע אפילו את בעלי הערוץ (שלמה בן-צבי ורון לאודר) לאור העובדה שלפי התוכנית האסטרטגית, שהיא כשלעצמה היתה תוכנית אופטימית, היו אמורים להגיע ל-100,000 מנויים לקראת סוף מרס - תחילת אפריל 2004, כלומר הערוץ הגיע לכמות המנויים הנ"ל 6 חודשים לפני תאריך היעד בתוכנית האסטרטגית.
לפי התוכנית האסטרטגית היו אמורים להגיע ל-180,000 מנויים תוך שנתיים וכאמור לפי המצב כיום התחזית הינה להגיע לכ-250,000-300,000 מנויים לפחות בפרק זמן זה.
לאור כמות המנויים בערוץ נבדקת היום האפשרות גם על-ידי חברת הכבלים הדיגיטלים וגם על-ידי הלוויין Yes לצרף את ערוץ התכלת לחבילת הבסיס.
בערוץ התכלת מתגאים לאמר, כי על-פי ממחקרים קיבל הערוץ ציון "דתיות" ממנוייו של 3.5 (בסקאלה של 1 לא דתי- 7 דתי מאוד) ובקרב האוכלוסיה שלא נחשפה לערוץ-הערוץ ניתפס כדתי יותר וקיבל ציון 4.5. נתון מעניין נוסף הוא שהערוץ ניתפס כדתי יותר דווקא בקרב הדתיים לעומת בקרב החילוניים.
ממחקרים נוספים שביצע "ערוץ התכלת" באמצעות "מידע שיווקי" זוהה פוטנציאל רב לערוץ בקרב האוכלוסיה הדתית לאומית, שאינה מחוברת לכבלים או ללוויין.
כיום 15% מהאוכלוסיה היהודית (250,000 בתי אב) הינם דתיים לאומיים שמתוכם 75% מחוברים לטלוויזיה כאשר כ-95,000 מחוברים לערוצים 1 ו-2 בלבד או לכבלים האנלוגיים, וכ-65,000 בתי אב בלבד מחוברים לטלוויזיה הדיגיטלית.