|
11 הזוכים בתחרות [צילום: רון סגל]
|
|
|
|
|
11 המתמודדים שהגיעו לגמר התחרות "רבע מיליון תמורת מתכון" של השף שגב משה, החליטו לחלוק את הפרס הכולל בסך של רבע מיליון שקלים, ולצאת כל אחד עם 22,700 שקלים. התחרות החלה עם עלייתו לאוויר של קמפיין "רבע מיליון בשביל מתכון" ברשתות החברתיות, ובמסגרתה נדרשו המעוניינים לשלוח תמונה מקורית של מתכון לאפליקציה, כאשר הזוכה יקבל רבע מיליון שקלים מהשף והמנה שלו תיכנס לקו המוצרים החדש של שגב בסופרמרקטים.
במשך שלושת שבועות התחרות, הציג הקמפיין נתוני חשיפה אדירים: חשיפה של למעלה מ-1.5 מיליון גולשים לדף הפייסבוק, 36,000 חברים חדשים בפייסבוק (באמצעות לייקים) ו-6,000 מתכונים. בקמפיין עצמו הושקעו כמה מיליוני שקלים.
ספי שקד, מנהל הקמפיין: "קמפיין 'רבע מיליון בשביל מתכון' הינו קמפיין רשתי שהניב חשיפה אדירה בהיקף ובשווי חשיפה של קמפיין טלוויזיוני שהושקעו בו כמה מיליוני שקלים. מדובר בדור הבא של הפרסום - פרסום חכם, בהשקעה מפולחת וממוקדת במדיה החברתית, מקומות שתופסים את הצרכן במקום בו הוא הכי פעיל עם תוכן אטרקטיבי שמניע לפעולה, כמו 'רבע מיליון בשביל מתכון'".