משרד התחבורה חוזר בו מהאישור שניתן לקואופרטיב
אגד שלא להנפיק לנוסעים תדפיסי נסיעה מנייר עבור נסיעותיהם. מאז אוגוסט 2012 לא נותנים נהגי אגד תדפיסי קבלה לנוסעים המשלמים באמצעות כרטיסי רב-קו. התדפיסים לא נמסרו גם לנוסעים שדרשו לקבלם, למרות הבטחת אגד כי תדפיסים יימסרו לפי דרישה בלבד.
בעקבות תלונות נוסעים בנושא, שהתקבלו בנציבות תלונות הציבור במשרד
מבקר המדינה ובהן נטען לחיוב כפול בגלל מדיניות אגד, החליט משרד התחבורה להנחות את אגד להחזיר את מתן תדפיסי הנסיעה בכל נסיעה ולא רק על-פי דרישת הנוסע.
תדפיסים אחידים
כמו-כן, הוחלט ליצור אחידות בתדפיסי הנסיעה המופקים על-ידי המפעילים השונים של התחבורה הציבורית. הנחיה זו עתידה להיכנס לתוקף בחודש יולי או אוגוסט הקרוב.
באחת התלונות, בה טיפלה עו"ד יעל אופן-קולה, עוזרת בכירה למנהל נציבות תלונות הציבור, הלין נוסע על כך ששילם על נסיעה מקומית בקו של אגד (קוד 41), ובקשתו מהנהג לקבל תדפיס נענתה בשלילה. הנוסע, שביקש לממש נסיעת המשך בחברה אחרת, לא יכול היה לממש את זכותו וחויב בתשלום נוסף. הוא לא יכול היה להוכיח שהוא פטור מתשלום משום שכאמור לא ניתן לו תדפיס המאשר ששילם.
עד לשינוי שהנהיג אגד ובוטל, יכול היה נוסע שהיה מקבל תדפיס לדעת כמה נסיעות נותרו לו בכרטיס הרב-קו ולהיערך בהתאם. כאשר הוא עושה נסיעת המשך, כלומר מנצל את הכרטיס עד 90 דקות לכמה נסיעות נוספות, הוא אינו יכול להעריך כמה זמן נותר לו, משום שאין בידו תדפיס נייר שעליו רשומה השעה. הוא אומנם יכול לגשת לנהג ולברר כמה זמן נותר לו, אך מלבד הטירחה שכרוכה בכך, אין בידו לברר את העניין כאשר הוא מחוץ לאוטובוס, בגין נסיעה אחת לנסיעה שאחריה. נוסע שנוכח כי פרק הזמן שהוקצב לו לנסיעה נוספת עשוי להסתיים עד להגעת האוטובוס הבא העדיף לגמוא את שארית המסלול ברגל מאשר לשלם עליו שוב.