|
אוטובוס בירושלים. הסיכוי שיאחר גבוה יותר
|
|
|
|
|
נתונים המתפרסמים על-ידי אפליקציית המידע לתחבורה ציבורית "נט בס" (NetBus) לסיכום חודש מאי, נותנים תמונת מצב ייחודית על האיחורים בתחבורה הציבורית. מאחר שהנתונים מסתמכים על משתמשים ולא על נתוני זמן אמת שאינם מועברים על-ידי
משרד התחבורה, הרי שמדובר בתמונה מדגמית, שאינה משקפת את מלוא התמונה ולפיה יש הרבה יותר איחורים.
העיר שהכי הפתיעה לרעה היא
ירושלים. בכמה קווי
אגד הנעים בעיר יש איחורים של מעל 15 דקות בקווים 4א', 1, 6, 7, 25, ו-46). האיחורים מגמתיים וקורים בעיקר בימים ראשון ושלישי בשעות 10:00-07:00 ובשעות 20:00-17:00. יש ימים שהאוטובוס כלל לא עוצר בתחנה מרוב עומס. קו 6 מאחר באופן קיצוני, לפחות ב-30-25 דקות. קו 49, שתדירותו ממילא אחת לכמה ימים, מאחר בכל פעם ביותר מ-10 דקות.
קו 841 קריית שמונה-תל אביב מאחר כל פעם לפחות 20 דקות בגלל גודשי תנועה ובגלל עיכוב העלייה לאוטובוס הנגרמת כתוצאה מריבוי התעריפים בקו. בחודש מאי התעכבו שלושה קווים ארוכים של אגד בקביעות - 835, 947 ו-921.
ב
קריית ארבע קיים איחור ממוצע של 15 דקות בקווים 151 ו-61. בלא מעט פעמים הקו לא עוצר בתחנה.
ב
נתניה יש איחורים כרונים בקווים 73, 75 ו-716.
ב
בית-שאן אי-אפשר לסמוך על האמינות בקו 829. פעם הוא מגיע בזמן ופעם מאחר ב-30-10 דקות.