|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

בלעדי ב-News1 / תכתובת פנימית:

"כך רימתה אותי הישיבה בבתי האולפנה"

בפעם הראשונה מפנה אחד מרוכשי הדירות בשכונת האולפנה אצבע מאשימה לעבר הגורמים שהונו אותו במכירת דירות לא חוקיות מאשים את עו"ד אהוד ילינק, עורך הדין של הישיבה בבית אל ומועמד לראשות המועצה, במעורבות ישירה ואת חנוך הכהן, ממנהלי הישיבה ומועמד בעצמו לראשות המועצה, במניעת מתן פיצויים המשך יבוא...
14/10/2013  |   איציק וולף   |   חדשות   |   פרשת בית-אל   |   תגובות
בתי האולפנה. ההסתדרות מעולם לא נתנה אישורים

איציק וולף
חשיפה: רישום כוזב של בנייני המריבה בגבעת האולפנה

במהלך השנים האחרונות הזדמנו לידינו מסמכים רבים המעידים מעל לכל ספק על ההונאה שנעשתה על-מנת לבנות את שכונת האולפנה. בין המעורבים גם גורמים בכירים ביותר. בקרוב נפרסם רבים מהם.

ידוע לנו על לחצים רבים שנעשים במטרה למנוע את פרסום הדברים, מתוך טענת הבל לפגיעה כביכול בהתיישבות היהודית.

נבהיר ונאמר: אנחנו מחויבים לקוראינו ולתפקידנו העיתונאי שמהותו שמירה על החלש מפני המבקש לפגוע בו. כך גם כאן - מדובר בגופים חזקים בעלי לובי ומהלכים במסדרונות השלטון.

נמשיך לפרסם את הדברים ללא מורא וללא משוא פנים.

עו"ד אהוד ילינק, המתמודד על ראשות המועצה המקומית בית אל, היה שותף להונאה במכירת בתי שכונת האולפנה למתנחלים תמימים. כך עולה מתכתובת פנימית שהגיעה לידי News1. כל זאת בזמן שהיה חבר בהנהלת המועצה המקומית של בית אל ובוועדה המקומית לתכנון ולבנייה יחד עם אחד ממנהלי הישיבה, חנוך הכהן פיוטרקובסקי, המתמודד גם הוא לראשות המועצה.

במסגרת תפקידו כעורך הדין של החברה לפיתוח קריית הישיבה בית אל, אשר הייתה היזם שבנה את שכונת האולפנה בניגוד לחוק ותוך הצגת מצג שווא של מספרי מגרשים כפולים לרשויות, זימן ילינק את רוכשי הדירות למשרדו לצורך החתימה על החוזים.

אחד מרוכשי הדירות הוא גיא שגיב, אברך ואב לשישה המתגורר ביישוב בית אל. וכך טען:

  • "בזמנו כשלמדתי בישיבה, ראיתי בלוח המודעות שבבית המדרש של הישיבה מודעה על מכירת דירות בגבעת האולפנה. שמחנו על האפשרות להשתקע בבית אל ופנינו להנהלת הישיבה על-מנת לרכוש דירה. לצורך ביצוע הרכישה קרי-חתימת החוזה והתשלום הוזמנתי על-ידי נציגי הישיבה למשרדו של עו"ד אהוד ילינק (אשר שימש באותה עת גם כחבר ועד ההנהלה במועצה וחבר ועדת תכנון ובנייה) ובאותו מעמד התבצעה הרכישה בפני שלושתם. עו"ד ילינק ערך מטעם הישיבה/החברה לפיתוח את החוזה. סמוך לחתימה ולאחר מכן, אף לא אחד משלושת האנשים שישבתי איתם (וכתלמיד הישיבה לשעבר סמכתי באופן טבעי על יושרם), טרח להודיע לנו שיש בעיה חוקית או אחרת עם הקרקע שעליה בנויה הדירה וכן לא נמסר לנו מעולם שהמינהל האזרחי הוציא מספר צווי הפסקת עבודה/הריסה לפרויקט. בזמן חתימת החוזה נאמר לי שרישום הזכויות של הדירה על שמנו יתבצע בהסתדרות הציונית, ואכן לאחר מספר ימים הוזמנו לביתו של עו"ד ילינק בבית אל, ובו קיבלנו ממנו אישור בר רשות על שמנו התואם את המגרש המופיע בחוזה של הבית שרכשנו בגבעת האולפנה".


  • "עד היום, למעלה משנה מאז גירוש משפחתנו והרס - ניסור ביתנו, לא קיבלנו פיצוי כלשהוא מהישיבה או מהמדינה שחתמה על הסכמים מול הישיבה ואף אחד מהם לא מוכן להראות לנו אותם ולתת לנו את חלקינו היחסי הטבעי, גם בבתים הנבנים בימים אלה על-ידי המדינה ליד הכיכר עבור מוסדות הישיבה (1/30)”.


מכתב של ההסתדרות הציונית, שנכתב על-ידי יובל פונק, שנשלח באוקטובר 2012 מאשר את הפרטים:

  • "הסתדרות הציונית העולמית - החטיבה להתיישבות (להלן - "המיישבת") לא קיבלה ולא רשמה זכויות בגבעת האולפנה. הוצג לך היכן ממוקם מגרש מרשיך ה"ה אבודרם והובהר לך, כי עקב שינויים שנערכו, ככל הנראה מאוחר יותר, נדרש זמן לבדיקה מול הוועדה המקומית לגבי מיקום המגרשים של ה"ה שגיב וה"ה ברנשטיין. בפגישתנו, מיום 23.10.12, הובהר לך כי המיישבת אינה מטפלת בהיתרי בניה ולא הגישו לאישורה בקשות להיתרי בניה בגבעת האולפנה. המיישבת, אינה נותנת אישורים להעברת זכויות בבתים בגבעת האולפנה".


ממכתבו עולה עוד כי ההונאה וחשיפתה גרמו לכך שכל עסקות הנדל"ן בבית אל מעוכבות בימים אלה.

  • "המיישבת מעכבת כל פעולה של רישום זכויות חדשות ו/או העברת זכויות, בכל הישוב בית אל א', וזאת עד שיתקבל מהוועדה המקומית תשריט המציין את מספרי המגרשים ובעלי הזכויות בהם".

החברה לפיתוח קרית הישיבה בית אל בית אל ב' בע"מ נ' אבודרהם דוד ואח' / כתב תביעה
כתב תביעה לבית הדין לממונות שעל יד המועצה הדתית מטה בנימין. הוגש על ידי הישיבה הגבוהה בבית אל נגד שלוש משפחות שרכשו דירות בשכונת האולפנה ואשר דרשו פיצויים לאחר שאולצו להתפנות מבתיהן.

ילינק: לא הסתרנו דבר
ילינק. פעולה מנוגדת לחוק ולאתיקה המקצועית

בתגובה לדברים החמורים טען עו"ד ילינק כי שגיב נמנע מלהציג את כל העובדות לאשורן:

  • "עורך הדין מטעמך נכנס לתמונה למעלה משלושה שבועות טרם חתימת ההסכם. לא מדובר אפוא באיזשהו מחטף אלא בהסכם שנחתם לאחר מו"מ ממושך. עוד קודם לכן, העלית אתה בעצמך את חששך בפני מנהלי הישיבה מפני רכישת דירה במקום המדובר. בתגובה הובטח לך באופן חד-משמעי שכספך מובטח ואם חס ושלום תאבד את זכויותיך בדירה תקבל את מלוא כספך חזרה, בכל עת שיקרה איזשהו מקרה, השולל זכויותיך בדירה. על סמך הבטחה זו ומתוך ידיעה על מחירה הזול של הדירה, הסכמת לקדם את המו"מ לרכישת הדירה".


לדברי ילינק במכתב עורך הדין של שגיב אליו מיום 22.6.2008 בקש עורך הדין לראות את המסמכים שמכוחם נחתם ההסכם:

  • "החומר שהוצג בפניו הניח את דעתו והוא אישר לך לחתום על ההסכם. לא היה דבר שאני ידעתי עליו באותו מועד שלא הובא לידיעת עורך הדין שלך. טענותיך בדבר הסתרת מידע אינן אמת ואתה יודע זאת היטב".


עוד רמז למעורבות של גורמים נוספים בפרויקט שכונת האולפנה:

  • "כל הגורמים שהיו מעורבים בפרויקט למעט הישיבה, התנערו בדיעבד מאחריותם והותירו אותך לבדך מול הישיבה. הכל יודעים על מעורבותם של משרדי הממשלה השונים בפיתוחה של השכונה ועל הכספים הרבים שהשקיעו בתשתיות, המשרתות את השכונה. כאמור, כל הגופים, לרבות ההסתדרות הציונית, מתנערים כיום ממעורבותם, אך הם מעורבים בפרויקט עד צואר, וגם את זאת אתה יודע היטב".


ילינק טען עוד כי שגיב דרש פיצוי בשיעור העולה כמעט פי שלושה על הסכום ששילם בעת רכישת הדירה.

  • "עורך הדין שלכם בעצמו, כמובן על דעתכם ובהסכמתכם, דרש עבורכם סכום נמוך בלמעלה מרבע מיליון שקל מהסכום שנדרש עבור משפחת אבודרהם. עורך הדין שלכם הוא שקבע את העיקרון, שהפיצוי המגיע לכם נמוך מזה המגיע לאבודרהם. ואכן, עיקרון זה נשמר לאורך כל הדרך עד הסיכום הסופי. ממועד קבלת דרישתכם הנ"ל התנהל משא-ומתן אורך ומתיש, שכלל פניה מטעמכם לכל גורם אפשרי שיכול להפעיל לחץ על הישיבה, לשלם לכם פיצויים מוגדלים ומופרזים. בסופו של דבר הושג בסוף ינואר 2013 סיכום סופי בין שלושת המשפחות ובין הישיבה, על סכום הפיצוי שישולם לכל אחת מהמשפחות. עורך הדין שלכם הודיע מפורשות, שגם אתם מסכימים להסדר ומצטרפים אליו, ויש על כך תיעוד בכתב. בהתאם לסיכום הוכנו שלושה הסכמים ובהתאם לאמור בהם הוכנו שלושה שיקים בנקאיים. כל אחד מהשיקים נועד לתשלום הפיצוי המלא המגיע לכל אחת משלושת המשפחות. במועד שנקבע לחתימה התייצבו שתי משפחות לחתימה על ההסכם ובמעמד החתימה קיבלו את מלוא הפיצוי עליו הוסכם. בהתאם לסיכום מראש עם עורך הדין שלכם, המתנתי בביתי שתבואו גם אתם לחתום על ההסכם ולקבל את כספכם. ההמתנה הייתה לשוא וחרף הסיכום המוקדם לא הגעתם לחתימה. מאוחר יותר הודיע לי עורך הדין שלכם שאתם חוזרים בכם מהסיכום שהושג".


לדבריו, הישיבה בבית אל דרשה מן המשפחות לברר את טענותיהם בדין תורה, אך הן סירבו לעשות זאת:

  • "בית הדין הורה לכם להתייצב לפניו ולטעון טענותיכם כדי שיוכל לפסוק את סכום הפיצויים המגיעים לכם. גם למוצא זה סרבתכם עוד לפני השגת הסדר הפשרה וגם לאחריו. סרובכם זה בא לידי ביטוי אף בלשון חריפה ובוטה כלפי בית הדין והתמדתם בו חרף פניות חוזרות ונשנות. סרוב זה הוא תמוה, הן נוכח היותכם בני תורה והן נוכח הוראותיו המפורשות של ההסכם עליו חתמתם, אך רצונו של אדם – כבודו".


עוד הוסיף כי הישיבה מעולם לא התנערה מנכונותה לפצות אתכם וכי הויכוח לאורך כל הדרך היה על גובה הפיצוי ולא על כל שאלה אחרת.

  • "לא למותר להזכיר שגובה הפיצוי עליו הוסכם אתכם הוא כמעט כפליים ממחיר הדירה (ליתר דיוק – 192% ממחיר הרכישה). זכותכם כמובן להלחם על כל שקל אך אנא, אל תהפכו את הויכוח הכספי לאיזשהו ויכוח עקרוני כביכול. מצבכם אינו שונה ממצבם של הרבה רוכשים, שרכשו דירות מאמנה או מניצנית או בנו את ביתם בבנייה עצמית בשטחים לא מוסדרים. אין חולק שמלאכה רבה לפנינו בהסדרת רישומם של מאות יחידות דיור בישוב. ואולם, מדובר בבעיה כללית ורחבה, הנובעת מתפישת עולם שנהגה ברחבי יו"ש משך שנים רבות. את המקרה הפרטי שלכם צריך לפתור ואתם יודעים היטב את הדרך הנכונה והראויה לעשות זאת, והיא לא עוברת במדיה הזאת".

"מנהלי החברה ידעו הכל"
פיוטרקובסקי. ממשיך להסתיר מידע

בתשובה לדברים ציין שגיב כי מעניינת בעיניו העובדה שילינק שכח להזכיר שההסכם מול הישיבה הותנה בכך שלא אתבע את המדינה ומעורבים אחרים וכל המשתמע מכך.

"ודי ברמיזה למה שהתרחש מאחורי הקלעים", ציין. "לגופו של עניין", הוסיף, "בחרת להשתמש במכתבך בשיטות דמגוגיות על-מנת להכתים אותי כתאב בצע".

  • "לדוגמא: כתבת שהוצע לי סכום של 192% מערך הדירה ששילמתי וזאת במכוון כדי להסתיר שערך דירה אינו נמדד על-פי ערכה הנומינלי ביום חתימת החוזה אלא על-פי שוויה בשוק ביום הריסת ביתי. ועל כן כשבועיים לפני הפינוי ובטרם התחיל המו"מ עם הישיבה הזמנתי שמאי מומחה מטעמי שיעריך את ערכה הריאלי וסירבתם לקבל שמאות זו. אני מניח שאת ביתך רכשת לפני 28 שנים בסכום של כמה עשרות אלפי שקלים, האם היום אתה תרצה למכרו בסכום של 192% מהסכום הראשוני? אבל כאמור –דמגוגיה. הצענו -שלושת המשפחות- הצעה למדידת עוגמת הנפש וההוצאות הנלוות מהריסת ביתנו ושיקומנו, על-פי המדדים שנקבעו בחוק ההינתקות של גוש קטיף אשר בעבורו פעל רבות ח"כ אורי אריאל למען 8000 המגורשים, ולכן הנוסחה שהצענו הייתה החזר ריאלי של ערך הבית, כאמור לעיל, בתוספת הסכומים שהיו אמורים להיקבע בהתאם לפיצויים שנקבעו בחוק ההינתקות - גם לזה אתם מסרבים".


עוד ציין כי ילינק התחמק ממתן תשובה לשאלה מדוע שמשפחת שגיב לא תקבל דירה אחת מתוך ה-30 שהמדינה בונה ומממנת ליד הכיכר עבור מגורשי גבעת האולפנה:

  • "לגבי השמאות המוסכמת שהזכרת, (שהישיבה שילמה את מלוא ההוצאות...) אשר אתה מעיז להציגה כמוגזמת, למרות שידוע לך היטב שלא קיבלנו תשובות מהשמאי לחלק מהערותינו שלדעתנו היה משנה את קביעתה. אלא שגם מסביב לשמאות המוסכמת כאשר, אז אולי, היה אפשר לצמצם את המחלוקת בגין שווי הבית ושכבר לא יעמוד במחלוקת, הישיבה סירבה לשלם לנו את גובה השמאות כתשלום ראשון. כאשר הצענו שרק הדברים העומדים במחלוקת, קרי- עוגמת הנפש, העברות, הוצאות משפטיות וכל ההוצאות הנלוות להרס ביתנו, יועברו למישור המשפטי - אך, סירבתם לשלם את גובה השמאות לצמצום מצוקתנו. למעשה, דרשתם לקחת את מצוקתנו כעירבון לסיום דרישתנו הלגיטימיות, להמשך המו"מ לגבי הנושאים העומדים במחלוקת".


שגיב ציין כי הסירוב לגשת לדין התורה בבית הדין לממונות בבנימין, שהזימון אליו היה בדמות כתב תביעה שעליו היה חתום עו"ד ילינק, נועד להשתיק את המשא-ומתן לפיצוי ואת זכותן הלגיטימית של המשפחות לבירורים מול מוסדות המדינה. כך על-פי כתב התביעה שדרש מבית הדין לממונות "לאסור על הנתבעים לפנות לכל גורם אחר ו/או נוסף, לרבות רשויות שלטוניות כלשהן, בדרישה לפיצוי, מאחר שלדרישות אלה השלכה קשה על המשך פיתוח היישוב בית אל", כלשון כתב התביעה.

  • "ואולי, מטרת התביעה של מוסדות הישיבה וייצוגם על ידך בבית הדין בפסגות נועדה, לשמש להוצאת כתב סירוב בניסיון לנדות ולהחרים אותנו ולפגוע בפרנסתנו, כפי שאתה מודה בעצמך באחת מההתכתבויות, במקביל לכל ההטרדות שעברנו, בניסיון לכפות עלינו הסכם לא הוגן".


עוד הוסיף כי טענתו של ילינק כי שגיב ידע מה הסטטוס של הקרקע שעליה נבנה הבית שקנה היא טענה שקרית:

  • "מעניין להצביע על הכשל הלוגי בדבריך מאחר שנטען, שאתה לא ידעת מה מצב הקרקע ולכן לא מובן הנאמר, האם מדובר בדברים שאמרו בפני מנהלי "החברה לפיתוח" ואתה נכחת גם כן ושמעת אותם, ובכל זאת ערכת והחתמת אותי על החוזה עם הצהרותיו השקריות, או שאתה מביא את טענותיהם של מנהלי החברה אשר לא שמעת באוזניך שנאמרו לי אז? אם כן, למה אתה מאמין להם, כשההצהרות המקדימות בחוזה הרכישה, שקריות אחת לאחת?", תמה במכתבו.


  • "כמו-כן, נא הראה לי בבקשה בחוזה הרכישה, ואפילו במקום אחד שכביכול ידעתי על כל הקומבינה של הרישומים הכוזבים והכפולים, שהיו בגבעת האולפנה וכפי שאתה גם ציינת שכל הגורמים במדינה, כולל ההסתדרות הציונית וככל הנראה גם המועצה, ובודאי שמוסדות הישיבה ידעו והיו מעורבים באותה קומבינה. במצב זה נא הסבר לי, איך אזרח קטן כמוני, המקבל מסמך רשמי יכול לדעת שמספר גורמים מעורבים להשגת והנפקת אישור כוזב, ונראה לי שגם טובי העו"ד לא יוכלו לדעת שמסמך רשמי המופק מגורם מהמדינה למעשה - כוזב.

    אך, בודאי ששני מנהלי "החברה לפיתוח" ידעו מה מתרחש מאחורי הקלעים וגם אתה כעורך דינם וכחבר בוועד ההנהלה ובוועדת תכנון ובנייה במועצה יכולת לדעת גם כן, מה מתרחש מאחורי הקלעים. והיה ידוע לך היטב, שלא ייתכן שההסתדרות הציונית תרשום זכויות בגבעת האולפנה באשר היא רושמת זכויות אלו אך ורק בתחום של שכונה א', ואת זאת אף גורם חוץ אינו יכול לדעת. ולצערנו, השנה למדנו אני ומשפחתי את כל הנושא הזה והעובדות, שנראה לי שגם רוב הציבור, כמוני, לא נחשף אליהם בשנים הקודמות.


    למרות החלטתנו הקודמת להצניע את מצוקתנו, איננו יכולים לעמוד מול אמירות של חצאי אמיתות, וכשהאחראים למצבנו ממשיכים את חייהם כאילו לא קרה כלום, ועוד ממשיכים לבקש לקבל את אמון הציבור כנציגי ציבור.

    ברור, ואני מסכים שהמחלוקת הינה לטובת פיצויים קבילים, והיה ניתן לסגור את הפערים, ובמיוחד בשונה מכל המקומות הלא מוסדרים שציינת, ובשונה מכל ההריסות במקומות אחרים, שהקבלנים נשאו בהיטל ההרס, כאן מוסדות הישיבה בהסכם הפינוי מרצון, שהם כפו עלי ועל משפחתי, קיבלו כספים אדירים ומופלגים.

    גם שיטת פיצויים חלופית של קבלת פיצויים באופן יחסי למה שמוסדות הישיבה קיבלו מהמדינה נתקלה בסירוב מוחלט. ועד היום, למרות בקשותינו החוזרות ונשנות, מוסדות הישיבה מסרבים להראות לנו את פרטי ההסכם שהם חתמו מול המדינה על-מנת שנקבל את חלקנו הלגיטימי, 1 מתוך 30, כפי שהיה בית אחד שלנו מתוך 30 שנהרסו.

    ושוב אנו קוראים מעל במה זו לכל מי שיכול להשפיע על מר חנוך פיוטרקובסקי להפסיק את העוול שנגרם לנו בעקבות הסתרת מידע חיוני והונאה חמורה, ועוד ממשיכים להתעמר בנו בניגוד לכל מוסר", לשון המכתב החריף".

60% מהכסף - לישיבה
סלומינסקי. לא בדקתי לעומק [צילום: פלאש 90]

בשבוע שעבר אישרה ועדת הכספים של הכנסת העברת 28 מיליון שקלים לטובת השלמת פרויקט בבית אל.

ל-News1 נודע כי בחוג בית שנערך בסוף השבוע טען חנוך פיוטרקובסקי כי רוב הסכום יועבר לידיה של הישיבה בבית אל. אחד מן הנוכחים במקום סיפר כי לדברי פיוטרקובסקי, יועברו 60% לידי הישיבה ו-40% הנותרים יועברו לידי המועצה בבית אל.

בתשובה לשאלת News1 השיב יו"ר ועדת הכספים, ח"כ ניסן סלומינסקי, כי לא ירד לעומקו של העניין בשאלה על מהות העברת הכספים, משום שמדובר בהחלטה שלטונית של הממשלה הקודמת.

לדבריו, ולדברי חברי הכנסת מיש עתיד החברים בוועדת הכספים, בשם עיקרון הרציפות השלטונית - אישרו את הבקשה מבלי לבחון אותה באופן מדוקדק.

לדברי דוברת 'יש עתיד', כפי שהוצג בוועדת כספים לחברי הכנסת, מדובר בסכום של 28 מיליון שקלים שהוחלט להעבירו על בסיס החלטה שהתקבלה בממשלה הקודמת בעקבות פינוי גבעת האולפנה.

"ועדת הכספים עוסקת באישור הסכומים הכוללים ואינה יורדת לרזולוציות של חלוקת הסכום. אנו מאמינים שיש לקיים הסכמים של ממשלות קודמות כחלק משמירה על רציפות שלטונית. עם זאת, נבחרנו כדי להביא לשינוי מדיניות קיימת וכך נמשיך לפעול בכנסת הנוכחית", לשון התגובה.

כינוס סגור על הוצאת שם רע
יובל פונק מאשר את דבר ההונאה

בשל התגברות הפרסומים נגד הישיבה הגבוהה בבית אל ולנוכח הבחירות המוניציפליות שיתקיימו בעוד שבוע ארגנו ביום רביעי שעבר כמה מבוגרי הישיבה בבית אל כינוס הסברה סגור.

"בכנס נסביר את עמדתה ודרכה של הישיבה בנושאים המדוברים ביישוב. למען כבוד התורה אנא בואו לשמוע ולהשמיע. העניין אינו מערכת הבחירות אלא הוצאת שם רע", כתבו מארגני הכינוס, ישי קרוב, דורון גלבוע, אריאל נויפלד ואיתמר ליברמן.

אל המקום הגיעו גם בני זוג תושבי שכונת האולפנה, אשר רכשו גם הם דירה מן הישיבה תוך מצג שווא שמדובר במגרש מאושר על-ידי ההסתדרות הציונית. השניים טענו בפני המארגנים כי הם מעוניינים לשמוע את עמדתה של הישיבה ביחס לטענות הללו אך גורשו בכפיה עוד בטרם הכינוס החל.

בשיחת טלפון טען דורון גלבוע, כי הוא אינו מדבר עם עיתונאים. גם שאר המארגנים סירבו להגיב. גלבוע עצמו, הגיב בתכתובת מייל פנימית בתוך בית אל למועמד של רשימה מתחרה לרשימת הישיבה, אשר תמך בגיא שגיב, וקרא לו לבלום את פיו. עוד הוסיף איום מרומז: "אם תרצה לפתוח את תיבת הפנדורה על ישרות, מידות ועוד ... אז עדכן ..."

המשך יבוא...

תאריך:  14/10/2013   |   עודכן:  15/10/2013
איציק וולף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"כך רימתה אותי הישיבה בבתי האולפנה"
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אופירה קוניס
14/10/13 16:54
2
מכיר היטב
14/10/13 17:40
3
על גזל ומירמה?
15/10/13 06:56
4
קומבינה אה?
15/10/13 08:13
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת בית-אל
החטיבה להתיישבות בהסתדרות הציונית פרסמה (ג', 23.7.13) מכרז לבניית 30 יחידות דיור בבית אל. המכרז יוצא על-פי תוכנית לבניית חמישה מבנים בני שלוש קומות כל אחד, אשר בכל אחד מהם תהיינה שש יחידות דיור. עיון בפרטי המכרז מגלה כי העבריינים שבנו את שכונת האולפנה בניגוד לחוק יקבלו לשליטתם את המבנים החדשים.
24/07/2013  |  איציק וולף  |   חדשות
עתירה שהגישו בתחילת השבוע פלשתינים בדרישה להריסת בתים וקראוונים בבית אל עוררה תגובה מפתיעה מצד תושבים באותם בתים ממש.
06/06/2013  |  איציק וולף  |   חדשות
פלשתינים מן הכפר דורא אל קרע עתרו (יום ג', 4.6.13) לבג"ץ בדרישה לפנות את כל שכונת האולפנה בבית אל.
04/06/2013  |  איציק וולף  |   חדשות
ארבעת בתי שכונת האולפנה בבית אל, שפונו בקיץ האחרון מיושביהם ואשר היו אמורים להיות 'מנוסרים', ייהרסו באמצעות דחפורים. ההריסה החלה אתמול (יום ג', 27.11.12) כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת לידיעה.
28/11/2012  |  איציק וולף  |   חדשות
בקשה שהגישה פרקליטות המדינה (יום ה', 08.11.12) לבית המשפט העליון בניסיון לקבל הארכה של חודשיים למועד שבו אמור להסתיים ניסור בתי שכונת האולפנה בבית אל מגלה כי מיליוני השקלים שהושקעו בפרויקט ההנדסי המוזר יירדו כנראה לטמיון.
08/11/2012  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יריב גוטמן
יריב גוטמן
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il