|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

80% מהמצביעים לבנט: "לא מתחרטים"

בעימות בנט נתניהו: מצביעי הבית היהודי מאחורי בנט - 84% מאמינים לבנט לעומת 2% בלבד המאמינים לנתניהו
04/02/2014  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 19   |   תגובות
בנט. חיזוק מבית [צילום: פלאש 90]

סקר שנערך עבור תוכנית "הצוללת" של ערוץ הכנסת חשף נתונים מעניינים בנוגע לעימות הפוליטי שנערך בשבוע שעבר. על-פי הסקר, 37% מכלל הציבור מאמינים ליו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט לעומת 24% בלבד המאמינים לראש הממשלה בנימין נתניהו. בשאלה מי צדק, 33% אמרו שבנט ואילו 34% אמרו שנתניהו. בקרב בוחרי הבית היהודי: 77% אמרו שבנט צדק ו-7% בלבד אמרו שנתניהו.

75% מקרב בוחרי הבית היהודי ו-30% מכלל המצביעים נתנו לבנט ציון טוב, 20% ו-25% (בהתאמה) נתנו לו ציון בינוני ואילו 3% ו-37% נתנו לו ציון גרוע. נתון מעניין נוסף קובע כי 80% מבוחרי הבית היהודי לא מתחרטים שבחרו במפלגה לעומת 7% בלבד שמתחרטים. 55% מבוחרי הבית היהודי אמרו כי המצע המדיני של המפלגה גרם להם להצביע "טב", 35% אמרו כי הצביון הדתי והמסורתי גרם להם לבחור בהצבעה זו.

הסקר ביקש מבוחרי הבית היהודי לקבוע מי מחברי הסיעה הכי משקף את דעותיהם. 24% אמרו שבנט, 17% אורי אורבך, 15% איילת שקד, 5% אורית סטרוק, 4% אורי אריאל ו-2% ניסן סלומינסקי - שפחות נמצא באור הזרקורים. יתר חברי המפלגה לא נכללו בסקר. בשאלת המנדטים: הליכוד מקבל 30, העבודה 19, הבית היהודי 16, יש עתיד 13, מרצ 11, שס 9, יהדות התורה 6, התנועה 5, חד"ש ובל"ד 4 כל אחת ורע"מ תע"ל 3.

בנט: לא קונים ערכים בדולרים
יו"ר הבית היהודי תקף בחריפות את האיומים על חרם: "התבלבלתם, העם היהודי חזק מהאיומים עליו, לא נתקפל בפני הפחדות", "ארץ ישראל הייתה אלפי שנים לפני שהפלשתיניים באו לעולם" על שלילת פרס מפעל חיים מאריאל זילבר בידי אקו"ם: "אות כבוד לא לקבל מכם כבוד"
▪ ▪ ▪

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, תקף בחריפות את הניסיונות להלך אימים על אזרחי ישראל באיומים על חרמות אם ייכשל התהליך המדיני. "בימים האחרונים אזרחי ישראל נמצאים תחת מתקפת תעמולה מאסיבית שמטרתה פשוטה: להטיל עלינו אימה כדי שנמסור את ארצנו", אמר בפתח ישיבת סיעת הבית היהודי.

"בדרך לכנסת ראיתי שלטי רחוב כאלה: רק הסדר יוריד את יוקר המחיה, רק הסדר יוריד את מחירי הדירות. את כל הצרות של המדינה אנחנו מפילים על ההסדר. זה כמובן הבל. גם ידידינו מעבר לים מתארים לנו תסריטי בלהות מה יקרה אם לא נוותר, מה יקרה אם לא נתקפל. אני אומר לכולם: התבלבלתם. אתם כנראה לא מכירים את העם היהודי, העם היהודי חזק מהאיומים עליו. לא נתקפל בפני הפחדות.

"מאז קום המדינה עברנו שלושה סוגי מלחמות: הראשונה הייתה קונבנציונאלית - בקום המדינה, ב 56', ששת הימים ויו"כ שניסו לפלוש אלינו, אבל ביום כיפור הערבים הבינו שאי-אפשר לנצח אותנו בכוח. במקביל התנהלה מלחמה מסוג שני, מלחמת טרור: בפדיאיון בשנות ה- 50, בחטיפות מטוסים בשנות ה-70 ובאינתיפאדת הטרור הגדולה של שנות ה- 2000 שנרצחו אלף ישראלים. אבל גם פה לא נשברנו ועמדנו ובסופו של דבר ניצחנו".

לדברי בנט, "עכשיו אנחנו נכנסים למלחמה על הצדק ומנסים לשבור את הרוח שלנו, את כושר העמידה שלנו. גם הפעם אנחנו ננצח, אבל איך מנצחים במלחמה על הרוח? התשובה היא: מדברים אמת עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם. נדהמתי השבוע כשראש צוות המו"מ הפלשתיני סאיב עריקאת אמר שהם היו פה הרבה לפנינו והארץ שלנו גזולה. ומה שרת המשפטים ענתה לו? אתם חושבים שהיא אמרה: על מה אתה מדבר, והעמידה אותו על טעותו, על השקר? לא! היא השיבה בקול ענות: 'לא צריך לשאול איזה נרטיב צודק, אלא להסתכל על העתיד'".

"נרטיב?", המשיך בנט לתקוף את הקו שהציגה לבני. "2000 שנות כיסופים זה נרטיב? התנ"ך זה נרטיב? ירושלים זה נרטיב? בית ראשון ושני זה נרטיב? מי שמחפש את שורש הכישלון של העשורים האחרונים במדינת ישראל - זה שורש הכישלון, כי הם מדברים צדק, ואנחנו מדברים נרטיב. אז אשלים מה ששרת המשפטים שאמורה הייתה לייצג את העם היהודי לא עשתה: ארץ ישראל היא נחלת אבותינו מזה 3800 שנה. אותו תנ"ך שכל המוסלמים וכל הנוצרים וכל היהודים בעולם מאמינים בו כתוב: 'לך אתן את הארץ הזאת'. זה כתוב בעברית, זה נאמר ליהודים. ארץ ישראל הייתה של עם ישראל אלפי שנים לפני שהפלשתינים בכלל באו לעולם.

"אומרים שלכל דבר יש מחיר. לערכים שלנו אין מחיר. אי-אפשר לקנות ערכים בדולרים. הארץ שלנו היא לא מטבע עובר לסוחר, אין מחיר לביטחון שלנו ושל הילדים שלנו, וגם מיליארד דולר לא יחזירו לחיים ילד שנהרג מטיל פלשתיני. אנחנו ננצח בלחמה על הצדק בדיוק כמו שניצחנו בכל המלחמות האחרות בשקט, בקור רוח ובאמונה".

בפתח דבריו בנט התייחס להחלטה של אקו"ם לשלול מאריאל זילבר את פרס מפעל חיים: "התבשרנו היום שארגון אקו"ם מתכוון למנוע מהיוצר אריאל זילבר פרס מפעל חיים בגלל ההשקפות שלו וזה מצטרף לאותה משטרת מחשבות שמנעה מחתן פרס הנובל, פרופ' נובל, ד"ר לשם כבוד מאוניברסיטת חיפה. ההחלטה של אקו"ם היא נגד כל ערך תרבותי ויצירתי ואני מציע להם לחזור ממנה עכשיו. אני אומר לאוניברסיטת חיפה ולאקו"ם הקלון הוא שלכם זה אות כבוד לא לקבל מכם כבוד".

תאריך:  04/02/2014   |   עודכן:  04/02/2014
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהים צרצור   אברהם מיכאלי   אברהם (אבי) וורצמן   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איילת שקד / Ayelet Shaked   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן כבל / Eitan Cabel   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליהו ישי   אמנון כהן   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דב ליפמן   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זבולון כלפה   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנא סוייד   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלב אבו-עראר   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יעל גרמן / Yael  German   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת קריב   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק הרצוג   יצחק וקנין   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל חסון   ישראל כץ / Israel  Katz   כרמל שאמה-הכהן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מוחמד ברכה   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מסעוד גנאים   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה מזרחי   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משה זלמן פייגלין   משולם נהרי / Meshulam Nahari   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נסים זאב   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סתיו שפיר / Stav Shafir   עדי קול   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עמרם מצנע   עפו אגבאריה   עפר שלח / Ofer  Shelah   פניה (פאינה) קירשנבאום   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רונן הופמן   רות קלדרון   רינה פרנקל   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שמעון  אוחיון   שמעון סולומון   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
80% מהמצביעים לבנט: "לא מתחרטים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אליהו חיים
4/02/14 10:07
פורום: כנסת 19 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 19
מדיון שקיימה (יום ב', 3.2.14) הוועדה לפניות הציבור עולה כי החוק ליישום טוהר המידות בשירות הציבורי שנחקק בשנת 1992, אינו מיושם כלל בשטח. החוק קובע כי עובד ציבור שהתלונן על מעשה שחיתות או על פגיעה אחרת בטוהר המידות שבוצעו במקום עבודתו ונמצאה תלונתו מוצדקת, יצוינו ממצאי הבדיקה בכתב על-ידי הגוף הבודק ועל-ידי מי שעומד בראש הגוף ותימסר למתלונן תעודה על כך. בנוסף קובע החוק שנשיא המדינה רשאי להעניק תעודת הוקרה כשאר הוא רואה שהנסיבות מצדיקות זאת.
04/02/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
561 חיילות וחיילים דיווחו ב-2013 על פגיעה על-רקע מיני, לעומת 511 ב-2012, כך דיווחה (יום ב', 3.2.14) יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים, תת-אלוף רחל טבת ויזל לוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי.
03/02/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתום הדיון השני שקיימה (יום ב', 3.2.14) ועדת הכספים בנושא המאבק בהון השחור והימנעות חברות רבות במשק מהעברת דוחות שנתיים לרשות המיסים, הודיע יו"ר הוועדה, ח"כ ניסן סלומינסקי (הבית היהודי), כי הוועדה תפעל להגדיל את מצבת כח האדם של הרשות. זאת, על-מנת להגביר את הפיקוח והאכיפה ולהקטין את היקף ההון הלא-מדווח במשק.
03/02/2014  |  עופר וולפסון  |   חדשות
מסתמנת פשרה בין הקואליציה לאופוזיציה באשר לחוק המשילות. על-פי הצעה שתובא לוועדת חוק, חוקה ומשפט של הכנסת, יבוטל לחלוטין אחוז החסימה.
03/02/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הפנים של הכנסת קיימה היום (ב', 3.2.14) דיון דחוף על התבטאויותיו ומעשיו החריגים של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי נגד מגורים של אנשים עם מוגבלויות בעירו. ראש העירייה עצמו, יעקב אדרי, לא הגיע להציג את עמדתו.
03/02/2014  |  יפעת גדות  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 19  /  מי ומי  
יס והוט ישקיעו 5 מיליון שקל בחדשות מקומיות  /  עידן יוסף
חברת תמלוגים תיפטר מאישור רשות ההגבלים  /  עידן יוסף
בשר מופשר יימכר בנפרד מבשר טרי  /  עידן יוסף
באש ובמים, קנדה לצדכם  /  סטיבן הרפר
הרש"פ והנהגתה - לא פרטנר  /  יואל (יולי) אדלשטיין
ההיסטוריה תסגור חשבונות  /  סופיה רון-מוריה
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il