|
שדרוג שנועד להקל על מוקדי השירות
|
|
|
|
|
חברת הוט (HOT) מרחיבה את מגוון הפעולות הדיגיטליות באתר האינטרנט של החברה, ומודיעה על מבצע באתר המאפשר לכל לקוחות האינטרנט לשדרג את מהירות האינטרנט ל-30 מגה ללא תוספת תשלום.
לאחרונה הרחיבה הוט את השירותים הניתנים באתר החברה בשירות עצמי, המאפשרים ללקוח לבצע פעולות - בצורה נוחה, בהירה ופשוטה, בכל זמן שנוח לו. הדבר נועד להקל מעט על מוקדי השירות של הוט הסובלים מזמני המתנה ממושכים.
במסגרת השירותים ללקוח הניתנים באתר ניתן לבצע את הפעולות הבאות:
- קבלת שירות מנציג אישי באמצעות דוא"ל, המענה הוא עד 24 שעות;
- שינוי מועד הגעה של טכנאי או ביטול הביקור;
- שדרוג חבילות, מבצעים והטבות אישיות;
- צפייה בחשבונית החודשית ובפירוט שימושים בטלפון ובטלוויזיה;
- הזמנת ערוצים עם המלצות מותאמות אישית;
- עידכון אמצעי תשלום ותשלום חוב;
- קבלת החשבונית החודשית לדוא"ל.
כיום, למעלה מ-50% מהלקוחות גולשים במהירות של 30 מגה, ומהירות הגלישה הממוצעת של לקוחות הוט עולה על 33 מגה. כעת פונה הוט ללקוחות הגולשים במהירויות נמוכות מ-30 מגה, ומאפשרת אך ורק לפונים באמצעות האינטרנט גלישה במהירות גבוהה יותר של 30 מגה, ללא תוספת תשלום. המבצע מיועד ללקוחות מהמגזר הפרטי, ואינו כולל מבצעי באנדל. לקוחות שאצלם תידרש החלפת המודם, יוכלו לעשות זאת בהתקנה עצמית ללא תוספת תשלום.