|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כיפת ברזל. בזמן יירוט [צילום: AP] צה"ל מפגיז [צילום: פלאש 90] הפיקוד העליון. מובילים [פלאש 90]

צה"ל התיר חזרת תושבים לצפון-מזרח הרצועה

עשרות אלפי תושבים שבו לבתיהם חמאס: אבד הקשר עם החוליה שנלחמה באזור שבו נעלם החייל; ייתכן שהם והחייל נהרגו צה"ל תקף מאות מטרות ברחבי הרצועה הפלשתינים דיווחו על 44 הרוגים רקטות לעבר גוש-דן, אזור השרון ובאר שבע שני חיילים נפצעו קל; אזרח נפגע קשה מפגיעת מרגמה
02/08/2014  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   מבצע צוק איתן   |   תגובות
הקבינט שוקל להרחיב מטרות המבצע; אובמה: חמאס אחראי להפרת הפסקת האש
עופר וולפסון
הקבינט דן באפשרויות להמשך המבצע אל תוך הלילה * נשיא ארה"ב קורא לחמאס לשחרר את החייל השבוי ללא תנאים ואומר כי יהיה קשה כעת לכונן הפסקת אש נוספת * אביו של השבוי: "בטוח שישראל תעשה כל שיכולתה להשיבו"
לרשימה המלאה

הלחימה ברצועה נמשכה גם השבת, זה היום ה-26 ברציפות. צה"ל תקף מאות מטרות. הפלשתינים ירו בבוקר בשעה 06:00 מטחי רקטות לעבר גוש-דן, אזור השרון ולעבר באר שבע. מערכת כיפת ברזל יירתה כמה מהן. כמה רקטות נפלו בשטחים פתוחים. לא דווח על נפגעים או על נזק. משעות הצהריים ועד לפנות ערב נורו כ-50-40 רקטות לעבר ישובי עוטף עזה ולעבר שדרות. כמו-כן דווח על ירי רקטות לעבר אשקלון. שתיים מהן יורטו על-ידי מערכת כיפת ברזל. דווח על שני חיילים שנפצעו קל. לפנות ערב דווח על פצוע קשה מפגיעת רקטה באחד מישובי הדרום. לא דווח על נזקים.

צה"ל הגביר במהלך הלילה את התקיפה באזור רפיח. מטוסים ותותחים הפגיזו מאות אתרים. המטרה: לפגוע בלוחמים של החמאס וביתר ארגוני הטרור, ולמנוע מהם להבריח את הקצין החטוף סג"ם הדר גולדין או את גופתו, אם אכן נהרג, מחוץ לאזור רפיח. בתקיפות נהרגו עשרות פלשתינים, בהם לוחמים ואזרחים. אולם במהלך היום החלו חלק מכוחות צה"ל לצאת מרצועת עזה. על-פי ההערכות בצה"ל צפויהבתוך 24 שעות השלמת ההריסה של מנהרות הטרור שעליהן ידע צה"ל מראש ואשר נחשפו במהלך התמרון הקרקעי של מבצע 'צוק איתן'.

דובר צה"ל מסר בבוקר (יום שבת), כי במהלך היממה האחרונה תקף צה"ל כ-200 מטרות טרור ברחבי הרצועה. בין המטרות: אתרים לייצור ואחסון אמצעי לחימה, מנהרות טרור ומפקדות טרור אשר מוקמו בבתי פעילי טרור ושימשו כתשתיות פיקוד ושליטה. בין המפקדות שהותקפו: ביתו של ח'ליל בהתינו, פעיל גא"פ צבאי, ראש המטה לביטחון פנים של הארגון וחבר במועצה הצבאית שלו, וביתו של חאלד מנאעמה, מפקד כוח חמאס השייח' רדואן. בנוסף, הותקפו הלילה חמישה אתרים לאחסון מצבורי רקטות ואמצעי לחימה אשר מוקמו בתוך מסגדים ובחסותם שימשו כמרכזי שליטה וכמוקדי התכנסות של פעילי חמאס. באחד המסגדים הופעל גם מרכז הכשרה מבצעי, ובמסגד נוסף בוצעה פעילות צבאית. כמו-כן הותקף מבנה במתחם האוניברסיטה האיסלאמית שמהווה חלק מהתשתית הצבאית של ארגון הטרור חמאס. בשעות הבוקר תקף צה"ל באמצעות כלי טייס של חיל האוויר את המשגר ממנו נורה הבוקר מטח הרקטות לעזור השרון.

מצור על רפיח

החיפושים אחר הקצין הנעדר מתבצעים מאז אתמול באופן אינטנסיבי. צה"ל הזרים כוחות קרקעיים גדולים וכן אנשי מודיעין כדי למנוע העברת הקצין החטוף אל מחוץ לגזרת רפיח. מצור הוטל על אזור זה כדי למנוע הברחת הקצין החטוף מהאזור.

הזרוע הצבאית של החמאס, גדודי עז-אדין אל קסאם, פרסמה הלילה הודעה מטעמה, ובה נמסר כי אין בידיה מידע על הקצין שנחטף. ארגוני הטרור, והחמאס בראשם, מנסים להרחיק עצמם מדבר החטיפה והפרת הפסקת האש, במיוחד מחמת כעסו של נשיא מצרים, שקיבל קודם לכן את הבטחתם להפסקת אש (שהופרה, כידוע). דובר הזרוע הצבאית של החמאס אמר כי אחת החוליות שנלחמה, כדבריהם, באזור "שבו נעלם החייל", אבד. "אם הם הצליחו לחטוף את החייל, ייתכן שגם הם וגם הוא נהרגו".

כלי התקשורת של החמאס, וכן ערוצי הטלוויזיה הפועלים למען, ובהם אל-ג'זירה, הפיצו תמונות קשות על ההרס והחורבן וכן על הנפגעים הרבים ברצועה. הפרסומים החוזרים נועדו לייצור דעת-קהל נגד ישראל ולדחוק במנהיגים במדינות המערב לכפות הפסקת אש על ישראל. הפגנות נגד ישראל התקיימו אתמול בבריטניה, בארה"ב ובצרפת. גם בטולכרם הפגינו אמש נגד ישראל ובעד החמאס.

תאריך:  02/08/2014   |   עודכן:  02/08/2014
יואב יצחק
+השליח האמריקני המיוחד מגיע לאזור
23:42 02/08/14  |  איציק וולף
הממשל האמריקני שולח למזרח התיכון את השליח המיוחד, פרנק לוינסטיין, בניסיון להביא להפסקת אש בין ישראל לחמאס. ישראל הודיעה כי לא תשלח משלחת מטעמה לשיחות להפסקת אש המתקיימות בקהיר בעקבות חטיפת החייל, סג"ם הדר גולדין, ביום שישי.
+משעל: מעולם לא הסכמנו להפסקת אש
23:29 02/08/14  |  איציק וולף
ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, מכחיש כי ארגונו הסכים להפסקת אש עם ישראל ביום שישי. זאת, בניגוד להצהרת מזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי, ומזכ"ל האו"ם, באן קי מון.

"חמאס דחה את הצעת ארה"ב להפסקת אש בסוף השבוע שעבר", טען בראיון לרשת CNN. "לא הסכמנו להשארת כוחות צה"ל בשטח בזמן הפסקת האש, אמרנו זאת למזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי דרך שר החוץ של קטאר ולכן הם הנושאים באחריות".
+צה"ל ימשיך לפעול עד להשלמת משימתנו
23:06 02/08/14  |  בנימין נתניהו   |   לרשימה המלאה
דבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על מבצע צוק איתן. 2.8.2014
+חמאס: נאום נתניהו - של תסכול וכשלון
22:46 02/08/14  |  איציק וולף
דובר חמאס, סאמי אבו זוהרי, הגיב על דברי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הערב במסיבת העיתונאים ואמר כי דבריו מגוחכים. "הצהרותיו של נתניהו מעידות על ניסיון נואש לייצר תמונת ניצחון בפני הישראלים", אמר.

גם חבר ההנהגה המדינית של חמאס, עיזת א-רישק, התייחס לדברי נתניהו ואמר כי מדובר ב"נאום של תסכול וכישלון". "נתניהו מנסה להרים את המורל של צבאו הקורס", טען.
+רס"ן בניה שראל ייטמן הלילה בחברון
22:04 02/08/14  |  איציק וולף
הערב, בשעה 24:00, תתקיים הלוויתו של רב סרן בניה שראל ז"ל, מפקד פלוגת הסיור בחטיבת גבעתי שנהרג ביום שישי ברפיח, בתקרית שבה נחטף סג"ם הדר גולדין בידי חמאס. ההלוויה תתקיים בחלקה הצבאית בבית העלמין העתיק בחברון.
([צילום: באדיבות המשפחה])
+הותקף ביתו של ראאד אל עטאר
22:00 02/08/14  |  
חיל-האוויר תקף את ביתו של ראאד אל עטאר, מזרוע הדרומית של החמאס. אל עטאר היה מעורב בחטיפת גלעד שליט וככל הנראה בשביית סגן משנה הדר גולדין.
+נתניהו: נמשיך במבצע עד להשבת הביטחון
21:32 02/08/14  |  איציק וולף, איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
כוחות גולני, היום, בסג'עיה
"צה"ל משלים את הריסת המנהרות ונערך לפי הצרכים הביטחוניים כדי להקטין את החיכוך"  ▪  "קטאר אינה מפעילה על חמאס את ההשפעה המצופה ממנה"  ▪  יעלון: רקטות, טילי נ"מ וטילי נ"ט מתוצרת אירן מופעלים נגדנו  ▪  על משפחת הקצין החטוף: דבריהם נגעו ללבי
(נתניהו. חמאס הוליך שולל [צילום: AP])
+רבין ושרון במבחן צוק איתן
21:23 02/08/14  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ההיסטוריון הצבאי אורי מילשטיין סבור כי המבצע הנוכחי ברצועת עזה מוכיח שלהבטחותיהם של שרון ורבין באשר להשתלטות מחדש על השטחים שפונו לא היה כיסוי
([צילום: יעקב סער/לע"מ])
+אזעקות בעוטף עזה ובאשקלון
21:15 02/08/14  |  איציק וולף
אזעקות נשמעו בעוטף עזה ובאזור העיר אשקלון בעקבות שיגור רקטות מרצועת עזה.
+ג'ון קרי: ננסה לסייע לישראל במידע על גורל הקצין החטוף
21:11 02/08/14  |  איציק וולף
מזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי, הצהיר כי ארצות הברית תעשה ככל שביכולתה כדי לסייע לישראל במידע על גורלו של החייל הישראלי החטוף. הדברים נאמרו במהלך שיחה שקיים עם שר האוצר וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, יאיר לפיד.

לפיד שוחח במוצאי השבת עם קרי והודה לו ולסנאט האמריקני בשם מדינת ישראל על ההחלטה להגדיל את הסיוע הביטחוני למדינת ישראל ולהעניק תקציב נוסף לייצור מערכות כיפת ברזל.

שר האוצר, הדגיש בדבריו, כי מדינת ישראל רואה חשיבות רבה בשמירה ובהעמקת היחסים האסטרטגיים עם ארצות הברית ובהמשך הידוק יחסי הידידות החמים שנוצרו בין המדינות.
+אם החטוף: אל תצאו מעזה בלי בני
20:56 02/08/14  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משפחתו של סג"ם הדר גולדין, השבוי בידי חמאס, ערכה מסיבת עיתונאים עם צאת השבת  ▪  אביו של גולדין: אני לא מצליח להעלות על דעתי שצה"ל מפקיר לוחם  ▪  אחיו הגדול: אם ראש הממשלה יואיל בטובו להתקשר, נשאל אותו איך הוא מתכוון לפעול  ▪  האח התאום, צור: אעשה הכל בשבילך, אני צור איתן ועם ישראל איתי
משפחת גולדין, הערב
סג"מ הדר גולדין
+כתבת פינית: רקטות שוגרו משטח בית החולים שיפא
18:43 02/08/14  |  יואב יצחק
כתבת טלוויזיה פינית דיווחה, כי לוחמים פלשתינים שיגרו רקטות ממתחם בית החולים שיפא ברצועה, לעבר ישראל. בכך מאשרת הכתבת את טענות ישראל, לפיהן הפלשתינים אכן משתמשים במוסדות ציבור ובבתי החולים לפעולות טרור נגד תושבי ישראל. הכתבת דיווחה כי במהלך הלילה (שישי-שבת) בשעה 02:00 היא הייתה עדה לשיגור רקטות ממתחם בית החולים וכי היא שמעה קולות נפץ חזקים.


+קרן החרום של האו"ם: 296 ילדים נהרגו
18:21 02/08/14  |  יואב יצחק
קרן החרום הבינלאומית של האו"ם לילדים (UNICEF) מסרה כי 296 ילדים, מהם 203 מתחת לגיל 12, נהרגו במהלך מבצע צוק איתן שהחל ביום 08.07.14. הקרן מפנה אצבע מאשימה כלפי שני הצדדים - ישראל והפלשתינים. הקרן קוראת לשני הצדדים להסכים לאלתר להפסקת אש, כדי למנוע הרג נוסף.
+תושבי צפון-מזרח הרצועה הורשו לשוב
18:11 02/08/14  |  
צה"ל הודיע באמצעות כלי התקשורת ובאמצעות הודעות למכשירי הסלולר לתושבי בית חאנון ובית להייא שבצפון-מזרח הרצועה, כי הם רשאים לשוב לבתיהם. ההודעה הופצה בצהריים. מהשעה 14:00 החלו התושבים לשוב לבתיהם. תושבי הרצועה הוזהרו מפיצוצים בבתיהם, עקב זאת שארגוני הטרור מילכדו בתים רבים - בכוונה לפגוע בחיילי צה"ל. ההחלטה לאפשר שובם של תושבי צפון-מזרח הרצועה התקבלה לאחר שצה"ל סיים את פעולותיו באזורים אלה. עשרות אלפים ניצלו את ההפוגה לחזור לבתיהם ועם שובם החלו התושבים לחוות את ההרס והחורבן מהלחימה של ארגוני הטרור נגד ישראל.
+הנשיא א-סיסי: היוזמה המצרית היא הפתרון
12:41 02/08/14  |  יואב יצחק
נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, מעריך כי היוזמה המצרית להפסקת האש היא האופציה היחידה העומדת על הפרק, העשויה להביא להפסקת אש בין ישראל לבין החמאס. כך אמר א-סיסי בתום פגישתו עם ראש ממשלת איטליה, מתיאו רנזי. א-סיסי אמר במסיבת עיתונאים שקיים עם רנזי, כי היוזמה המצרית עדיין עומדת על הפרק - על-אף חטיפת החייל הישראלי, ואין למעשה שום אלטרנטיבה אחרת להפסקת אש. א-סיסי דחק בצדדים להגיע למצרים כדי לדון בהפסקת אש ולהפסיק את שפיכות הדמים.
+נתניהו דורש: "אל תפקפקו בי שוב"
12:32 02/08/14  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
בשיחה קשה שקיים עם שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, מתח נתניהו ביקורת על מדיניות ארה"ב ודרש תמיכה מלאה בישראל במלחמתה נגד החמאס  ▪  "אל תפקפקו בי שוב", אמר-דרש, אני יודע איך לטפל בחמאס
(אובמה, נתניהו. לתמוך בישראל [צילום: AP])
+מכינים את הפוטש הפוליטי
11:46 02/08/14  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
אותם שרים, שמעולם לא שכחו להלין על השמאל הישראלי המדבר והמותח ביקורת כלפי הממשלה ה"לאומית" על התנהלותה, הם אלה הראשונים לצאת נגד הרוב בקבינט, נגד ראש הממשלה ושר הביטחון
(אביגדור ליברמן, נפתלי בנט. מוכרים אשליות [צילום: פלאש 90])
+שחרור שבויים: לא בכל מחיר
11:28 02/08/14  |  עמי דור-און   |   לרשימה המלאה
בשעה שישראל נתונה במצב מלחמה קיומית על מנהיגיה לשקול שיקולים של מדינה ריבונית הנמצאת במצב מלחמה. היענות לדרישות בלתי סבירות מצד ארגוני הטרור עלולה להיתפס ככניעה מחפירה בעת מלחמה
(החטוף סג"מ הדר גולדין. שאלה של מחיר )
+שחקן החיזוק הבלתי מעורער
11:19 02/08/14  |  מרדכי קידר   |   לרשימה המלאה
לאנשי חמאס יש מטרה חדשה: למשוך את המלחמה אל מעבר ל-33 ימים, מספר הימים שארכה מלחמת לבנון השנייה, יותר זמן מכל המלחמות הקודמות (למעט מלחמת 1948). הסיבה לכך היא רצונם להוכיח שהם שרדו זמן ארוך יותר מחיזבאללה מול "מכונת המלחמה הציונית"
(חמאס ברחובות עזה [צילום: פלאש 90])
+לא מפסיקים עד שמסיימים
10:49 02/08/14  |  דן שיאון   |   לרשימה המלאה
העדר הכרעה במערכה או הישג אסטרטגי ראוי אחר, מעמיד את ישראל בעמדת חולשה לקראת סיום המלחמה ופוגע בהרתעה. נכון יהיה להמשיך במבצע עד להכרעה וצה"ל מסוגל להשיג אותה אם רק יקבל את הפקודה
(אין צורך לכבוש את כל הרצועה כדי להשיג הכרעה [צילום: פלאש 90])
+צירים פתוחים לאן
10:42 02/08/14  |  מנשה שאול   |   לרשימה המלאה
אם אספקה של מזון, מים, תרופות ודלק היא אכן חיונית למיליון ו-700 אלף עזתים, הדעת נותנת כי על מצרים לעשות זאת ולא על ישראל הנמצאת במצב מלחמה עם חמאס
(אספקת מזון לרצועת עזה [צילום: פלאש 90])
+רק השפלה
10:23 02/08/14  |  אברהם בן-עזרא   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו מנהל היטב את המערכה ומביא כבוד למדינת ישראל בקרב אומות העולם, מבלי להרפות בהשגת מטרות המלחמה. אלא שאולי ראוי לבחון כמה שיפורים, ולהימנע מלהיתפש לקונספציות קבועות
(נתניהו, יעלון, גנץ לפני תחילת ישיבת קבינט [צילום: פלאש 90])
+משרד הבריאות בעזה: 44 נהרגו הלילה
10:18 02/08/14  |  יואב יצחק
משרד הבריאות בעזה הודיע הבוקר כי במהלך הלילה נהרגו 44 איש ויותר מ-100 נפצעו, בהתקפות של חיל האוויר הישראלי באזור רפיח. דובר משרד הבריאות, אשרף אל-קודרה, אמר כי מתחילת הלחימה במבצע צוק איתן נהרגו ברצועה 1,648 איש ו-8,870 נפצעו.
+געגועים לששת הימים
10:14 02/08/14  |  יוסף בן משה   |   לרשימה המלאה
אנו עדים ל"מבצע" מתגלגל שהתחיל כ"שובו בנים" והיה ל"צוק איתן". ראשיתו בגדה והמשכו ובאמצעים יותר קטלניים נגד עזה. חלף לו כמעט חודש וצה"ל לא מצליח לכבוש רצועה ששטחה 365 קמ"ר, לעומת כיבושם של יותר מ-60,000 קמ"ר בששת הימים. התוצאה עד כה נראית כמסע הענישה ונקם נגד תושבי עזה הנקראת בלשון מכובסת "הרתעה
(טנקים בגבול רצועת עזה [צילום: פלאש 90])
+חקירת מחדל המנהרות בוועדת חקירה ממלכתית
09:33 02/08/14  |  עו"ד חיים שטנגר   |   לרשימה המלאה
מן הראוי שמשרד מבקר המדינה יפסיק - בשלב זה - פעילותו הברוכה, בכל הקשור ליישום מחדלי דוח המבקר, באשר לאיום המנהרות, שפורסם בשנת 2007. יש להמתין לתום המלחמה בעזה ולהחלטה בדבר הקמתה של ועדת חקירה ממלכתית
(מנהרת תופת. חקירת המחדל ממתינה להקמת הוועדה [צילום: AP])
+נבואת צוק איתן בתהילים
09:23 02/08/14  |  זאב בן-יוסף   |   לרשימה המלאה
בפרק י"ח של ספר תהילים נכתבה במפורש נבואה - לא רק של כל מה שעובר עלינו לאחרונה מאז חטיפת הנערים ובמהלך מבצע מלחמת צוק איתן, אלא גם טיפים בדבר מה שעלינו לעשות כדי לנצח את האויב
(תהילים. חזה את העתיד [צילום: יח"צ])
+שלום עכשיו במקסיקו (אגדת מוסר אמריקנית)
09:15 02/08/14  |  אוריאל בן-עמי   |   לרשימה המלאה
מה ארה"ב הייתה עושה אם מקסיקו הייתה חופרת מינהרות תופת לכיוונה - מביאה תוך שעה דיוויזיות קטלניות ממיטב הארסנל שלה
(ברק אובמה. היה מתגעגע להירושימה? )
+המלחמה בעזה ויהודה המכבי של ימינו
09:14 02/08/14  |  משה חסדאי   |   לרשימה המלאה
המלחמה בעזה היא הרובד החיצוני של מלחמה הרבה יותר מסוכנת שמתרחשת במקביל: מלחמת תרבות פנימית בקרב העם היהודי בארץ ובעולם. זו מלחמה בין הכפירה לבין אמונה בקדוש ברוך הוא ותורת ישראל. זו מלחמה בין תקשורת כפרנית לבין העם היהודי. זו מלחמה בין אקדמיה כפרנית לבין העם היהודי. זו מלחמה בין כופרי אוסלו לבין העם היהודי. זו מלחמה בין הקרן לישראל החדשה לבין העם היהודי
(חיילים מתפללים במבצע צוק איתן [צילום: פלאש 90])
+עלטה בצהרי יום מזרח-תיכוני
09:14 02/08/14  |  עמוס אריכא   |   לרשימה המלאה
תוצאה ברורה של המערכה הנוכחית הנחתכת בידי עולם מבוהל וצבוע, באה לביטוי בהתפשטותו של צל כבד בצהרי-יום המחשיך שמש ומסיג לאחור את רעיון שתי המדינות. ובחלל עולמנו המאבד שיווי משקלו מרחפת שאלה מרה: איך יוצאים מזה?
(ממשלת פתח-חמאז. העולם התגייס להציל את חמאס [צילום: פלאש 90])
+לא מודים, לא עוזבים
08:46 02/08/14  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
פוליטיקאים בכירים בקרבנו, שגרמו נזקים אדירים למדינת ישראל ולביטחונה, מסרבים להודות בשגיאותיהם, אינם מסיקים את המסקנות המתבקשות, ואינם עוזבים אותנו. נזקיהם נמשכים ומתעצמים
(שמעון. פרס קושר לכתרים לראשו של מחמוד עבאס [צילום: AP])
+תמונת הניצחון שלנו
08:13 02/08/14  |  ישראל רוזנלבט   |   לרשימה המלאה
לא צריך לחפש יותר מה שקרוי אצלנו "תמונת נצחון". תמונות המוני המתאבלים על שון כרמלי ומקס שטיינברג הן הן תמונות הנצחון של מבצע "צוק איתן"- יולי 2014
(עשרות אלפים בהלווית מקס שטיינברג [צילום: דניאל קראוס])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צה"ל התיר חזרת תושבים לצפון-מזרח הרצועה
תגובות  [ 15 ] מוצגות   [ 15 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ביבי ובוגי לדין
2/08/14 10:32
 
צ.שירן
2/08/14 16:09
 
צדק
2/08/14 18:25
2
פועה
2/08/14 13:04
 
רועה שחורות
2/08/14 16:21
3
יוסףן
2/08/14 14:35
4
עוד סתם אזרח
2/08/14 14:57
 
עוד סתם אזרח
2/08/14 15:17
 
עוד סתם אזרח
2/08/14 15:20
5
אורה הכפולה
2/08/14 15:35
6
צ.שירן
2/08/14 16:58
 
יגאל הירושלמי
2/08/14 23:56
7
סתם
2/08/14 17:02
8
א. אמנון
2/08/14 17:58
9
רלש
2/08/14 19:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מבצע צוק איתן
גם בימים טרופים אלה, כשהמלחמה בעזה מתנהלת במלוא עוזה, אין מי שיחלוק על כך, שראוי כי תקום ועדת חקירה - בסיום הלוחמה בעזה - שתחקור מחדל המנהרות בעזה. הכל מסכימים ומבינים, שאין זה העיתוי הנכון לעסוק בכך, שעה שהלוחמה בעזה מצויה בעיצומה וחיילנו נהרגים בעזה, מעשה של יום יום ומעשה של שעה בשעה.
02/08/2014  |  עו"ד חיים שטנגר  |   מאמרים
בתחילת פרק י"ח בתהילים מופיע תיאור מדויק של השתלשלות האירועים: רצח שלושת הנערים בידי בני בליעל, ירי הרקטות על ישראל, מוראות המלחמה, האש, ההרג וההרס ברצועת עזה:
02/08/2014  |  זאב בן-יוסף  |   מאמרים
בואו נגיד שמקסיקו, כמשל, כולה או חלקה חופרת מינהרות תופת לארה"ב. לחטוף אמריקנים מכל סיבה מקסיקנית טובה, שנראית בעיניה.
02/08/2014  |  אוריאל בן-עמי  |   מאמרים
נפתח בנאום הניצחון של יהודה המכבי, כאז כן היום, מתוך 'חשמונאים' א' פרק ג' יג-כו:
02/08/2014  |  משה חסדאי  |   מאמרים
לוויכוח המתנהל בלהט סביב מהות הסיכום של מבצע "צוק איתן", הן בחדרי-חדרים של הממשלה המתלבטת השכם והערב איך וכיצד לסיים את המערכה ברצועת עזה, המתעוותת ביסוריה הקשים, גלש הן לערוצי הטלוויזיה המשוועים להתרענן מהשחיקה של המרואיינים החוזרים על עצמם במנטרות מייגעות, והן בין אדם לחברו. לתוצאה עלולה להיות השלכה בעלת גוון גורלי לגבי עמדתה של ישראל באשר להקמת שתי מדינות המתקיימות זו בצד זו.
02/08/2014  |  עמוס אריכא  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   מבצע צוק איתן  /  מי ומי  
חמאס גייס בכפייה ילדים לכריית המנהרות  /  עופר וולפסון
קצין גבעתי, הדר גולדין נעדר; שני לוחמי צה"ל נהרגו בתקרית  /  עופר וולפסון, עידן יוסף
08:00 הפוגה ל-72 שעות; 10:03 אזעקות  /  עידן יוסף
לא מודים, לא עוזבים  /  רון בריימן
תמונת הניצחון שלנו  /  ישראל רוזנלבט
היום שלפני הסוף  /  מרדכי ניסן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il