יבמ מבצעת רכישה שניה בתוך ימים ספורים של סוכנות פרסום דיגיטלית ורוכשת את סוכנות הפרסום הדיגיטלית Aperto, שמרכזה בברלין. בשבוע שעבר, הודיעה יבמ כי תרכוש את סוכנות הפרסום האמריקנית Resource/Ammirati.
עם השלמת העסקה, תצטרף אפרטו קבוצת הפרסום הדיגיטלית של יבמ, (IBM iX). יותר מ-300 העובדים של אפרטו ימשיכו לשרת את קהל הלקוחות הקיימים של החברה, ובכללם קבוצת איירבאס, פולקסוואגן וסימנס.
קבוצת הפרסום הדיגיטלית של יבמ iX היא הגוף העולמי הגדול בתחום הזה (נתוני דוח AdAge ל-2014-2015). הקבוצה מספקת שילוב ייחודי של שירותים, החל מהגדרת אסטרטגיה, ניתוח אנליטי ושילוב מערכות לבניית פלטפורמות מסחר דיגיטלי, שיווק במובייל ופלטפורמות לבישות - ועד לאפליקציות ייעודיות לאפל ווטש. יועצי החברה שותפים בגיבוש פתרונות פרסום ושיווק בגופים דוגמת יצרנית המכוניות יגואר לנדרובר, קבוצת הפיננסים סיטי, וטורניר הטניס של ווימבלדון. יבמ מפעילה
סביב העולם 25 אתרי סטודיו דיגיטלי, התומכים בפעילות זו.
הרכישה הנוכחית משקפת את העמקת הפעילות של יבמ בשוק הגרמני. בדצמבר אשתקד, הודיעה יבמ כי תקים במינכן את המטה העולמי לפעילות ווטסון בתחום האינטרנט של הדברים (IoT).