רשת המשביר לצרכן החדש החלה בקמפיין מסיבי שעלותו כ-5 מליון ש"ח ואשר ישודר בכל ערוצי הטלוויזיה ובעיתונות הארצית והמקומית.
רמי שביט, מנכ"ל רשת המשביר החדש לצרכן, אומר: "הדיוטי פרי האמיתי בתחום הבשמים עובר לרשת המשביר החדש לצרכן - המשביר החדש לצרכן - IN, הדיוטי פרי - OUT". שביט מוסר, כי במהלך היומיים הראשונים למבצע נמכרו למעלה מ-7,200 בשמים במחלקות הקוסמטיקה והטיפוח בסניפי הרשת.
ברשת מוצעים כ-4,700 סוגי שונים של בשמים יוקרתיים בגדלים שונים וההנחה המקסימלית על רכישת בושם הנה 48% הנחה לעומת 25% הנחה החנויות הדיוטי פרי.
במסגרת המבצע ימכרו בכל מחלקות הקוסמטיקה שבסניפי רשת המשביר החדש לצרכן בשמים 1+1 חינם, זאת למול המבצע של הדיוטי פרי 3+1 חינם.
הנהלת הרשת החליטה השנה להפנות מבצע זה לחברי מועדון CLUB 365 חדשים וקיימים וזאת על-מנת להציג בפניהם את עוצמתו של המשביר ואת יכולתה של הרשת לתגמל את לקוחותיה הנאמנים. במספר סניפים משתתפות נציגות במראה ייצוגי של דיילות המשרות אווירת דיוטי פרי במקום.
דורון פרנקנשטיין, סמנכ"ל סחר ועסקים ברשת המשביר החדש לצרכן, מציין שצפי המכירות ממבצע זה הינו כ-45 מיליון ש"ח פי 9 ממכירות חודשיות במחלקות הטיפוח ברשת שמסתכמות בכ-5 מיליון ש"ח כל חודש.