|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
יואב קיש ואוריאל בוסו. נערכים ללילות לבנים [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

כשלו המגעים בין הקואליציה לאופוזיציה על סדרי הדיון

עשרות אלפי הסתייגויות הוגשו להצעות החוק שמקדמת הממשלה בשבוע האחרון של המושב יו"ר ועדת הכנסת: "בשל היותה של הכנסת מורכבת, אנחנו נאלצים לעשות שימוש רחב יותר בסעיף 98" זעם באופוזיציה: המחלקה המשפטית מכשירה את דריסת האופוזיציה
07/03/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

לאחר כשלונות הקואליציה בהעברת חוקים, לאחר שלא הצליחה להשיג להם רוב, כשלו נסיונות הקואליציה להגיע להסכמות מול האופוזיציה, ולאשר באמצעות ועדת הכנסת את סעיף 98 לתקנון, המאפשר במקרים חריגים קיצור סדרי הדיון. זאת לאחר הודעת מרצ על הגשת 50,000 הסתייגויות על חוק האזרחות.
החלת סעיף 98 לתקנון הכנסת בנימוק של 'מקרים יוצאים מן הכלל, בכנסות: ה-19, ה-20, ה-23 וה-24 (עד ה-4.1.22) / סקירה
במסמך זה ריכזנו, לבקשת יו"ר הכנסת חה"כ מיקי לוי ולבקשת חה"כ עופר כסיף, את המקרים בהם הוחל סעיף 98 לתקנון הכנסת בנימוק של 'מקרים יוצאים מן הכלל (13 עמ')

עופר כסיף, יצחק פינדרוס, יואב קיש [דני שם-טוב]

בוועדת הכנסת ניסו (יום ב', 7.3.22) להגיע להסכמות על קביעת סדרי דיון מיוחדים לתשע הצעות חוק, לפני תום מושב החורף. ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) הציג מחקר של מרכז המחקר והמידע של הכנסת על קביעת סדרי דיון מיוחדים - שימוש בסעיף 98 בכנסת הנוכחית לעומת כנסות אחרות. "זאת לא פגיעה בכנסת, אלא מחיקה של הכנסת", אמר כסיף. "במשטר דמוקרטי מנהלים דיון ולא רק סופרים אצבעות". כסיף שאל את חברי הכנסת מהקואליציה: "האם כחברי אופוזיציה הייתם מוכנים לקבל את מה שאתם עושים פה?" לדבריו, אם הוועדה תאשר את ההצעה שעל סדר היום, בכנסת הנוכחית הסעיף יופעל 28 פעמים.

חברי הכנסת מהאופוזיציה תקפו בחריפות את ההצעה ואת המחלקה המשפטית, שלדבריהם מכשירה את הפעלת הסעיף תוך דריסת האופוזיציה, כלשונם.

ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד) אמר: "בהנהלת הקואליציה סוכם שהשבוע לא יועלו לדיון במליאה חוקים שאינם בהסכמת כל מרכיבי הקואליציה". יו"ר הוועדה ח"כ ניר אורבך אמר: "בכנסת רגילה, הסעיף מופעל לעיתים נדירות. אולם בשל היותה של הכנסת מורכבת, אנחנו נאלצים לעשות שימוש רחב יותר בסעיף". לדבריו, "אנחנו מנהלים מו"מ עם האופוזיציה, הגשנו הצעה למרכז האופוזיציה אולם לא הגענו להסכמות.

ח"כ יריב לוין (הליכוד) אמר: "אין שום הסכמה, כי איש לא דיבר איתנו". לוין מנה את הצעות החוק ותיאר מדוע אין דחיפות באישור הצעות החוק בהליך מקוצר.

ח"כ יואב בן צור אמר כי "הפעלת סעיף 98 שלא במצבי חרום על חוקים משמעותיים היא קץ הדמוקרטיה. "בהנף יד דרסתם את כל תקנות הכנסת בשביל פוליטיקה קטנה. לאורך כל שנותיי בכנסת אני לא זוכר דיקטטורה כה שרירותית מול האופוזיציה. חוק הגיור שאתם מקדמים יחולל סערה וקרע בעם שלא ניתן לאיחוי".

חה״כ קטי שטרית (הליכוד): "הדורסנות של הקואליציה הזאת שוברת את השיאים של עצמה. ‏עקב חולשתה, הקואליציה לא הצליחה להעביר חוקים בחודש האחרון ועכשיו הם רוצים להפעיל את סעיף 98 על לא פחות מ-11 חוקים. איזו חרפה אתם מביאים על הבית הזה, תתביישו".

ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר: "‏חודש שלם הקואליציה לא העבירה חוקים, כי לא היה לה רוב בגלל מריבות פנימיות. היום הם הולכים לדרוס שוב באופן חסר תקדים את הכנסת ואת האופוזיציה ולקבוע סדרי דיון מקוצרים לפי סעיף 98 ללא פחות מ-11 חוקים! כדי להספיק להעביר אותם השבוע. דורסנות שוברת שיאים״.

במהלך הדיון סוער, הוציא מ"מ היו"ר טופורובסקי את חברי הכנסת ינון אזולאי, יואב קיש ושלמה קרעי מחדר הוועדה.

בכנסת נערכים לישיבות אל תוך הלילה. במהלך ישיבת סיעת הליכוד ביקש מרכז הקואליציה, ח"כ לוין, מכל הח"כים להיות זמינים באזור הכנסת עד יום שישי בבוקר.

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, אמר ראש האופוזיציה בנימין נתניהו: "יריבינו הפוליטיים מדברים גבוהה-גבוהה על 'דמוקרטיה' בשעה שהם רומסים את נשמת אפה של הדמוקרטיה - את חופש הביטוי, את זכויות הפרט, ואת הזכות של רוב העם לבחור את מנהיגיו. יריבינו מדברים גבוהה-גבוהה על 'ממלכתיות', בשעה שהם דורסים כל נורמה של 'ממלכתיות' כאן בכנסת ובמוסדות ממלכתיים אחרים של המדינה.

"בניגוד לממשלה הנוכחית שלא מפסיקה להרצות לנו על 'דמוקרטיה' ו'ממלכתיות' בשעה שהיא מנתצת אותן ביהירות ובגסות, אנחנו יודעים מהי דמוקרטיה אמיתית...בחוצפתם, ראשיה ושריה של הממשלה האנטי-דמוקרטית הזאת, שהונתה את אזרחי ישראל וכרתה ברית עם האחים המוסלמים, עוד קוראים לעצמם 'ממשיכי דרכם' של בגין וז׳בוטינסקי. איזה אבסורד. איזו צביעות".

תאריך:  07/03/2022   |   עודכן:  07/03/2022
עידן יוסף
+חברי הכנסת על עסקת החבילה: לא נהיה חותמת-גומי
02:50 08/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דיון סוער בוועדת העבודה והרווחה על עסקת החבילה במשק  ▪  יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום: מאז חתימת ההסכם - השתנו הנסיבות. בממשלה מאיימים על חברי הכנסת שלא ישנו את עסקת החבילה
(שר האוצר ליברמן מציג את עסקת החבילה)
+בקריאה ראשונה: יותלה רישונו של רופא שהורשע בעבירות מין
02:45 08/03/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת הרופאים (מס' 14) (הוראות מיוחדות לעניין רופא שהורשע בעבירת מין), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת מיכל רוזין. ההצעה עברה ברוב של 5 חברי כנסת וללא מתנגדים.
ההצעה תחזור לדיון בוועדת הבריאות.

מוצע בה להוסיף את סעיף 44ד ולקבוע בו הוראות מיוחדות לעניין רופא מורשה שהורשע בעבירת מין או בעבירה לפי חוק למניעת הטרדה מינית, התשנ"ח-1998, שעל פיהן רישיונו של הרופא יותלה באופן אוטומטי ממועד הרשעתו בשלב הכרעת הדין, כפי שמפורט בהצעת החוק.
+בקריאה ראשונה: קרן "ממדים למילואים" תשתתף במימון לימודים אקדמיים לחיילים משוחררים
02:44 08/03/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק קליטת חיילים משוחררים (תיקון מס' 24) (קרן להשתתפות במימון לימודים במוסדות להשכלה גבוהה - ממדים ללימודים), התשפ"ב-2021. בהצעה תמכו 7 חברי כנסת מול חבר כנסת אחד שהתנגד. ההצעה תעבור להמשך דיון בוועדת חוץ וביטחון.

מוצע בה כי קרן "ממדים למילואים" תממן 0.66% משכר לימוד אוניברסיטאי שנתי במוסד להשכלה גבוהה עבור עד 3 שנות לימוד או עד 4 שנים למקצועות מסוימים, לחייל זכאי שהתגייס אחרי 30.6.2013 ושהחל בלימודים בתוך שלוש השנים שלאחר תום השנה שבה השתחרר משירות סדיר או קבע או מילואים שנמשך יותר משנה.

הזכאות תינתן לחייל ששירת כלוחם במשך תקופה כאמור בחוק, לחייל שהוריו קיבלו תשלומי משפחה (תשמ"ש), שהיה חייל בודד, או שהוא לחייל שהוא בן האוכלוסייה הערבית, לרבות הדרוזית או הצ'רקסית ולחייל עולה חדש. לחיילים הזכאים להטבה זו לא יהיו זכאים להטבה הניתנת ללומדים באזורי סיוע, אלא אם כן החייל המשוחרר מתגורר בעצמו באזור סיוע שאז יהיה זכאי להטבה זו ולאחריה להשלמה של ההטבה לאזורי סיוע.
+בקריאה ראשונה: עיגון זכויות היסוד בהליך הפלילי בחוק יסוד
02:42 08/03/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק-יסוד: זכויות בהליך הפלילי. מוצע לעגן בחוק יסוד את זכויות היסוד בהליך הפלילי ובכלל זה בחקירה הפלילית, במעצר ובמשפט הפלילי. לאחר הצבעה שמית תמכו בהצעה 34 חברי כנסת ו-25 התנגדו. ההצעה תעבור לוועדת הכנסת.


+ביטון: "הכנסת תדאג שמטרנה, סימילאק ונוטרילון יתנהלו אחרת"
00:53 08/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה קורא לשרי הרווחה והבריאות להקצות 20 מיליון שקל לתוכנית ביטחון תזונתי לתינוקות  ▪  אמר את הדברים בישיבה שיזמה ח"כ מואטי בנושא הצורך בפיקוח על מוצרי תמ"ל  ▪  ח"כ מואטי: לא יכול להיות שהטיפול בנושא מתגלגל כבר 20 שנה מכנסת לכנסת  ▪  נציג האוצר: התועלת בפיקוח על מחיר התמ"ל תהיה נמוכה מהנזק
"תינוקות הולכים לישון רעבים" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הורה יחידני יוכל לסרב לעבוד בלילות
15:57 07/03/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
חלות החוק: מחצות הלילה עד שבע וחצי בבוקר  ▪  הצעת חברי הכנסת מרע"ם אושרה בוועדת העבודה והרווחה
"להקל על נשים שהן הורה עצמאי" [צילום: חן לאופולד/פלאש 90]
+דרעי: נעשה הכל למנוע את חוק הגיור
15:52 07/03/22  |  עידן יוסף
יו״ר שס אריה דרעי בישיבת הסיעה: ״אנחנו מול קואליציה שהחליטה לשנות את כל האופי היהודי של המדינה, ו׳חגיגת הסיום׳ שלהם היא חוק הגיור הנורא, המשנה את כל המהות של עם ישראל. שס עמדה בחזית המאבק לאורך כל המושב ונלחמה באופן יוצא מן הכלל, עצרה וטרפדה הרבה חוקים ונעשה הכל למנוע גם את חוק הגיור״.
[צילום: דוברות שס]
+מכה לקואליציה: רע"ם לא תצביע בעד חוק הגיור
15:31 07/03/22  |  עידן יוסף
‏לקראת ההצבעה על חוק הגיור: ברע"ם העבירו מסר לקואליציה כי חברי הכנסת שלה לא יתמכו בחוק. הסיבה לכך היא שבמפלגה מעוניינים להימנע מהצבעה על חוקים הקשורים לדת ומדינה, כדי לא לפגוע ביחסיה עם המפלגות החרדיות. בלעדי רע"ם אין רוב לחוק-דגל זה של הקואליציה (כאן חדשות).
+"האירנים נלחמים כאריות; בנט, לפיד וגנץ נכנעים כארנבות"
15:22 07/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הליכוד אומר כי "השתיקה של הממשלה הנוכחית פוגעת בלגיטימציה של פעולה עתידית של ישראל נגד מתקני הגרעין באירן"  ▪  אומר כי ההסכמה שישראל לא תפעל נגד תוכנית הגרעין בלי תיאום מוקדם עם האמריקנים, שכמובן יתנגדו לפעולות כאלה, עלולה לסכן תקיפה בהדלפות מוקדמות
נתניהו בפתח ישיבת הסיעה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כשלו המגעים בין הקואליציה לאופוזיציה על סדרי הדיון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
וועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ב', 7.3.22) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של חברי הכנסת מרע"ם, אימאן חט'יב יאסין, מנסור עבאס, מאזן גנאים וווליד טאהא, שמאפשרת להורה יחידני, גבר או אישה לסרב לעבוד בשעות הלילה, מחצות הלילה ועד 07:30 בבוקר, במקום עד חמש או שש בבוקר, הקבוע בחוק כיום. יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום ציינה כי יש לבחון בזהירות הגבלה שכזו - כדי להימנע מאי-קידום נשים בעבודה.
07/03/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו תוקף במילים חריפות את התנהלות הממשלה בנושא חתימת הסכם הגרעין עם אירן. בפתח ישיבת סיעת הליכוד (יום ב', 7.3.22) שבה צוין יום השנה ה-30 למותו של מנחם בגין, אמר נתניהו: "בימים אלה אנו זוכרים את בגין על החלטתו הנועזת לחסל את יכולת הגרעין של עירק, על-אף התנגדותה של ארה״ב לצעד זה. זה היה פועל יוצא של תורת 'קיר הברזל' של ז׳בוטינסקי שאנו יישמנו אותה באינספור פעולות נגד אירן ותוכנית הגרעין שלה, שמנעו ממנה עד היום מלהשיג נשק גרעיני שאותו היא חשבה שהיא תשיג כבר לפני שנים רבות.
07/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הצעת החוק להגבלת כהונת ראש הממשלה לשמונה שנים לא תאושר סופית בשלב זה - החליט (יום ב', 7.3.22) שר המשפטים, גדעון סער. ההצעה אושרה בקריאה שנייה בשבוע שעבר, אך הקריאה השלישית נדחתה לשבוע הנוכחי בשל מהומה שפרצה בדיון. כעת נקבע, כי היא תועלה שוב לכל המוקדם בעוד למעלה מחודשיים.
07/03/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון ממשיכה בדיונים על הצעת חוק האזרחות והכניסה לישראל לקריאה שנייה ושלישית. יו"ר הוועדת הכניס (יום א', 6.3.22) כמה תיקונים והקלות שעשויות לרכך את התנגדותן של מרצ ורע"ם באופן שעשוי לאפשר את תמיכתן בחוק. "ברצוננו להיטיב עם האוכלוסיות שזקוקות לחוק הזה", הסביר ח"כ רם בן-ברק. "אנחנו יוצרים חוק מאוזן מאוד. יהיו מכסות הומניטריות מעבר למכסות הרגילות. ועדה הומניטרית צריכה לעסוק רק בדברים שרלוונטיים אליה. צריך לקבוע בחוק זמנים מוגדרים למקרים הומניטריים. אני מבקש שוועדת חוץ וביטחון תדון בכל סירוב של השב"כ לאשרת כניסה, כדי שיהיו לנו את הכלים לפקח על עבודת השב"כ".
07/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הפנים והגנת הסביבה אישרה (יום א', 6.3.22) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק המכונה "חלופת שקד לתמ"א 38" - תוכנית לעמידות בפני רעידת אדמה. הצעת החוק נחשבת מהפכנית בכך שתקצר משמעותית את ההליכים הביורוקרטיים, בכך שאישור תוכנית יהווה גם היתר בנייה. חלופת שקד לתמ"א 38 היא "מיזם חלוץ" (פיילוט) לרישוי מהיר. הליכי התכנון והרישוי יאוחדו ויבוצעו במקביל. בכך ייחסך ההליך שהיה עד כה, שחייב שני סבבים של שמיעת התנגדויות. מעתה, בכל החלטה על הפקדת תוכנית, הבקשה להיתר תתנהל במקביל ויתנהל הליך אחוד של שמיעת התנגדויות.
07/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
[צילום: AP]
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il