|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
"תינוקות הולכים לישון רעבים" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ביטון: "הכנסת תדאג שמטרנה, סימילאק ונוטרילון יתנהלו אחרת"

יו"ר ועדת הכלכלה קורא לשרי הרווחה והבריאות להקצות 20 מיליון שקל לתוכנית ביטחון תזונתי לתינוקות אמר את הדברים בישיבה שיזמה ח"כ מואטי בנושא הצורך בפיקוח על מוצרי תמ"ל ח"כ מואטי: לא יכול להיות שהטיפול בנושא מתגלגל כבר 20 שנה מכנסת לכנסת נציג האוצר: התועלת בפיקוח על מחיר התמ"ל תהיה נמוכה מהנזק
08/03/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת הכלכלה דנה (יום ב', 7.3.22) בהצעה לסדר שהגישה ח"כ אמילי מואטי, בנושא הצורך בפיקוח על מוצרי מזון לתינוקות. היו"ר מיכאל ביטון פתח את הישיבה ושיבח את הממשלה על המיזם לביטחון תזונתי, ובסיכום הדיון הוסיף כי הוועדה מבקשת משרי הרווחה והבריאות להקצות 20 מיליון שקלים בתקציב הקרוב לביטחון תזונתי לתינוקות, בנוסף לתוכנית הביטחון התזונתי הכללית.

במהלך הדיון מתח ביטון ביקורת על כך שנציגי חברות התמ"ל - מטרנה, סימילאק ונוטרילון - לא הגיעו לדיון, ואמר: "ההתנהגות הזו של חברות כלפי הכנסת היא חמורה, ואנחנו נדע לפעול בכל הכלים שיש לכנסת וגם לגרום לממשלה לפעול, גם בסוגית התחרות וגם בפרסום. אם נחשוב לנכון, נקדם הצעת חוק בתחום שלהן, וכשנקדם הצעת חוק - החברות יהיו פה וגם השדלנים (לוביסטים) שלהן יהיו פה ועוד כמה יהיו פה. ויש לי בשורה לטבע, לסימילאק ולמטרנה - הכנסת תחוקק חוק שידאג להתנהלות אחרת שלכן".
איך מתמודדים עם יוקר מחירי תחליפי המזון לתינוקות / סקירה
הפתרון הצודק ביותר הוא הגדרת התמ"ל כמוצר יסוד בתחום המזון ובשל כך להכניס לפחות דגמים מסויימים שלו, מכל חברה וחברה לרשימת המוצרים בפיקוח. התעקשות משרדי הכלכלה והאוצר שלא לעשות כך וכי התחרות בין החברות תביא להורדת מחירים הוכחה כלא נכונה והיום, בעיקר לאור מחירי המזון בכלל והעלייה ביוקר המחייה לא רק לאוכלוסיות המוגדרות כאוכלוסיות החיות בעוני אלא גם ובעיקר לאלו המוגדרות כמעוטות הכנסה (מעמד הביניים הנמוך) ובהם במקרים רבים משפחות שבהן שני מפרנסים אך ברמת הכנסה נמוכה. (3 עמ')
אומדן להוצאות משקי בית על רכישת מזון לתינוקות / סקירה
במסמך יוצגו נתונים על הוצאות משקי הבית על רכישת מוצרי מזון לתינוקות. יוצג אומדן לכלל העלות המשקית בגין הוצאה זו, נתונים על הוצאה ממוצעת של משקי בית לרכישת מזון תינוקות בהתפלגות על פי חמישוני הכנסה, וכן משקלה של הוצאה זו מתוך ההכנסה וההוצאה של משקי הבית. (6 עמ')
מחקר השפעה: ענף תרכובות מזון לתינוקות / מחקר
תוצאות המחקר מראות כי על אף שלאחר יישום הצו המוסכם לא חל שינוי חד במחירי ספקיות התמ"ל לקמעונאים, הרי שהמחיר הממוצע של כלל המוצרים בענף לצרכן ירד בכ-%5.9 לשנה. עיקר הירידה במחיר התרחשה בעת האחרונה, לאחר כניסת שחקנית חדשה – שופרסל בע"מ )להלן: "שופרסל"( – לענף התמ"ל (38 עמ')
סוגיית הפיקוח על מחיריהם של מוצרי מזון בעלי ערך תזונתי גבוה / סקירה
מסמך זה נכתב לבקשת חברת הכנסת מיקי חיימוביץ' והוא עוסק במנגנון הפיקוח על המחירים, המיושם כיום בישראל מכוח חוק הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים, התשנ"ו–1996 ,ומתמקד בשאלה אם שיקולי בריאות הציבור, ובראשם הנגשת מוצרי מזון בעלי ערך תזונתי גבוה, מובאים בחשבון בעת קבלת החלטה על החלת פיקוח (או הסרתו) על מחיריהם של מצרכי מזון מסוימים (42 עמ')

"26 אלף תינוקות הולכים לישון רעבים"

ח"כ מואטי אמרה כי היא לא מתכוונת להניח להצעת החוק שלה בנושא, מאחר ש-26 אלף תינוקות הולכים לישון רעבים. היא הוסיפה כי תחליפי החלב הם המוצר הכי 'גניב' ברשתות הפארם, ושאלה: "איך נוכל להסתכל במראה כשאנחנו גורמים לאנשים טובים לבצע פשע רק משום שלא מילאנו את תפקידנו? לא יכול להיות שהטיפול בנושא מתגלגל כבר 20 שנה מכנסת לכנסת".

ח"כ אוריאל בוסו, שהגיש גם הוא הצעת חוק בנושא, אמר כי בצרפת המחיר עומד על 8 אירו לאריזה גדולה יותר. הוא הוסיף כי יש עשרות אלפי ילדים שישנים כל לילה רעבים ואי אפשר להגיד שידנו לא שפכה את הדם הזה. ח"כ אורי מקלב הוסיף כי העובדה היא שאין תחרות, ובלי התערבות ממשלתית לא ניתן יהיה לטפל בנושא.

"התועלת תהיה נמוכה מהנזק"

מנהלת המחלקה לאם ילד במשרד הבריאות, דינה צימרמן, אמרה כי מהלך של סבסוד תחליפי חלב-אם צריך להיעשות רק לילדים עד גיל שנה, ובליווי תזונאית, וכן לסבסד עידוד הנקה לנשים. נשיאת הפורום הישראלי לתזונה בת קיימא, דורית אדלר, הזהירה כי אנחנו בפני עליות מחירים וקשיים בייבוא ולכן צריך לקדם הוזלה של התמ"ל יחד עם איסור פרסום וסבסוד הנקה. מייסד נקודת מפנה, רן מלמד, אמר כי בארה"ב יש תוכנית לביטחון תזונתי לאם וליולדת בעלות של 6 מיליארד דולר, כאשר בישראל אפשר ליישם את אותה תוכנית בעלות של כ-20 מיליון שקל בלבד ולפתור את הבעיה.

נציג אגף התקציבים באוצר, יובל טלר, התייחס לנושא הפיקוח ואמר: "אנחנו חושבים שהתועלת תהיה נמוכה מהנזק שזה ייצור". הוא הוסיף כי כיום מטרנה בעלת נתח שוק של 51%, סימילאק 26% ונוטרילון עם 21%, כאשר נוטרילון עלתה מאז 2015 מ-10 ל-20 אחוז בעיקר על חשבון מטרנה.

נציגת משרד הכלכלה, רימונה חן, התייחסה להחלטה בעבר לבחון להכניס את המוצר לפיקוח, ואמרה כי היא התקבלה כדי שתהיה אפשרות לקבל את כל הנתונים החשבונאיים. לדבריה, החברות העבירו בעקבות זאת את כל הנתונים ונמצא שרווחיותן סבירה ולא הוטל פיקוח.

"נראה שאין לרשות התחרות תוכנית"

נציג רשות התחרות, צחי ברקוביץ, אמר כי בעבר זיהתה הרשות חסמי תחרות בהסדרי הבלעדיות בבתי החולים, וטיפלה בכך בצו מוסכם האוסר על החברות לשלם לבתי החולים על בלעדיות. היו"ר ביטון שאל האם הרשות מתכוונת לבצע צעדים נוספים, וברקוביץ השיב כי נעשה הצו המוסכם. בתגובה לכך אמר ביטון כי נראה שאין לרשות תוכנית.

מנהלת בנק חלב האם של מד"א, שרון צברי, אמרה כי חברות התמ"ל לא מרוויחות על התרכובות של השלב הראשון, אלא על תרכובות משלב שני ושלישי והן מסבסדות את השלב הראשון. לדבריה, הבדיקה לרווחיות נעשתה בעבר רק על השלב הראשון ולכן נראה שהמחיר הוא לא מופקע. היא הוסיפה כי כ-40% מהוצאות החברות הן על שיווק וזה סכום לא הגון ולא אתי. לדבריה, באוסטרליה נאסר השיווק לבני לידה עד שנה ותמורת זה ירדו המחירים ב-40-30 אחוז.

היו"ר ביטון סיכם את הדיון ואמר כי הוועדה קוראת לשרי הרווחה והבריאות ולמנכ"לי משרדיהם לקיים סדרת פגישות בנושא ביטחון תזונתי, ולהגיש דיווח לוועדה תוך חודשיים. הוא הוסיף כי הוועדה קוראת לשרי הרווחה והבריאות להקצות 20 מיליון שקל בתקציב הקרוב לביטחון תזונתי לתינוקות וקרא לרשות התחרות ולמשרד הכלכלה לבחון את התנהלות חברות התמ"ל והוצאות הפרסום והשיווק, ולבחון להכריז על מטרנה כמונופול, וכן לבצע בדיקה נוספת של ועדת המחירים.

תאריך:  08/03/2022   |   עודכן:  08/03/2022
עידן יוסף
+הסדרת נקודות הזיכוי לעולים חדשים
13:10 08/03/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לניצול מרבי של נקודות הזיכוי, קובעת הצעת החוק פריסה ארוכה יותר של הענקת נקודות הזיכוי במס לעולים חדשים, תוך הארכת התקופה בשנה נוספת, ומתן נקודת זיכוי נוספת במסגרת זו
הדיון על מיטוב הקלות במס לעולים חדשים [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+בדיקות תקופתיות ייחשבו ימי מחלה לחולי סרטן ודיאליזה
09:58 08/03/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כבר החל מהיום הראשון, כך אושר לקריאה שנייה ושלישית בוועדת העבודה והרווחה  ▪  יו"ר הוועדה אפרת רייטן-מרום: חוק מוסרי שאין כמוהו לטובת החולים הקשים
(התחשבות בחולים [צילום: חן לאופולד/פלאש 90])
+הכנסת - היכל של פה ולסת,
וחמורה כפליים - מחלת פה וטלפיים
09:10 08/03/22  |  ערן גרף   |   לרשימה המלאה
במאבק פוליטי, כל הכלים כשירים, / כל ערך למכירה, כל השקרים כשרים  ▪  הח"כ הוא איש פרקמטיא קונה את הבוחר, / אבל מפני הבוס, עליו להזהר
(סלעי מחלוקת [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+חברי הכנסת על עסקת החבילה: לא נהיה חותמת-גומי
02:50 08/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דיון סוער בוועדת העבודה והרווחה על עסקת החבילה במשק  ▪  יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום: מאז חתימת ההסכם - השתנו הנסיבות. בממשלה מאיימים על חברי הכנסת שלא ישנו את עסקת החבילה
(שר האוצר ליברמן מציג את עסקת החבילה)
+בקריאה ראשונה: יותלה רישונו של רופא שהורשע בעבירות מין
02:45 08/03/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת הרופאים (מס' 14) (הוראות מיוחדות לעניין רופא שהורשע בעבירת מין), התשפ"ב-2022 של חברת הכנסת מיכל רוזין. ההצעה עברה ברוב של 5 חברי כנסת וללא מתנגדים.
ההצעה תחזור לדיון בוועדת הבריאות.

מוצע בה להוסיף את סעיף 44ד ולקבוע בו הוראות מיוחדות לעניין רופא מורשה שהורשע בעבירת מין או בעבירה לפי חוק למניעת הטרדה מינית, התשנ"ח-1998, שעל פיהן רישיונו של הרופא יותלה באופן אוטומטי ממועד הרשעתו בשלב הכרעת הדין, כפי שמפורט בהצעת החוק.
+בקריאה ראשונה: קרן "ממדים למילואים" תשתתף במימון לימודים אקדמיים לחיילים משוחררים
02:44 08/03/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק קליטת חיילים משוחררים (תיקון מס' 24) (קרן להשתתפות במימון לימודים במוסדות להשכלה גבוהה - ממדים ללימודים), התשפ"ב-2021. בהצעה תמכו 7 חברי כנסת מול חבר כנסת אחד שהתנגד. ההצעה תעבור להמשך דיון בוועדת חוץ וביטחון.

מוצע בה כי קרן "ממדים למילואים" תממן 0.66% משכר לימוד אוניברסיטאי שנתי במוסד להשכלה גבוהה עבור עד 3 שנות לימוד או עד 4 שנים למקצועות מסוימים, לחייל זכאי שהתגייס אחרי 30.6.2013 ושהחל בלימודים בתוך שלוש השנים שלאחר תום השנה שבה השתחרר משירות סדיר או קבע או מילואים שנמשך יותר משנה.

הזכאות תינתן לחייל ששירת כלוחם במשך תקופה כאמור בחוק, לחייל שהוריו קיבלו תשלומי משפחה (תשמ"ש), שהיה חייל בודד, או שהוא לחייל שהוא בן האוכלוסייה הערבית, לרבות הדרוזית או הצ'רקסית ולחייל עולה חדש. לחיילים הזכאים להטבה זו לא יהיו זכאים להטבה הניתנת ללומדים באזורי סיוע, אלא אם כן החייל המשוחרר מתגורר בעצמו באזור סיוע שאז יהיה זכאי להטבה זו ולאחריה להשלמה של ההטבה לאזורי סיוע.
+בקריאה ראשונה: עיגון זכויות היסוד בהליך הפלילי בחוק יסוד
02:42 08/03/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק-יסוד: זכויות בהליך הפלילי. מוצע לעגן בחוק יסוד את זכויות היסוד בהליך הפלילי ובכלל זה בחקירה הפלילית, במעצר ובמשפט הפלילי. לאחר הצבעה שמית תמכו בהצעה 34 חברי כנסת ו-25 התנגדו. ההצעה תעבור לוועדת הכנסת.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביטון: "הכנסת תדאג שמטרנה, סימילאק ונוטרילון יתנהלו אחרת"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
לאחר כשלונות הקואליציה בהעברת חוקים, לאחר שלא הצליחה להשיג להם רוב, כשלו נסיונות הקואליציה להגיע להסכמות מול האופוזיציה, ולאשר באמצעות ועדת הכנסת את סעיף 98 לתקנון, המאפשר במקרים חריגים קיצור סדרי הדיון. זאת לאחר הודעת מרצ על הגשת 50,000 הסתייגויות על חוק האזרחות.
07/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
וועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ב', 7.3.22) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של חברי הכנסת מרע"ם, אימאן חט'יב יאסין, מנסור עבאס, מאזן גנאים וווליד טאהא, שמאפשרת להורה יחידני, גבר או אישה לסרב לעבוד בשעות הלילה, מחצות הלילה ועד 07:30 בבוקר, במקום עד חמש או שש בבוקר, הקבוע בחוק כיום. יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום ציינה כי יש לבחון בזהירות הגבלה שכזו - כדי להימנע מאי-קידום נשים בעבודה.
07/03/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו תוקף במילים חריפות את התנהלות הממשלה בנושא חתימת הסכם הגרעין עם אירן. בפתח ישיבת סיעת הליכוד (יום ב', 7.3.22) שבה צוין יום השנה ה-30 למותו של מנחם בגין, אמר נתניהו: "בימים אלה אנו זוכרים את בגין על החלטתו הנועזת לחסל את יכולת הגרעין של עירק, על-אף התנגדותה של ארה״ב לצעד זה. זה היה פועל יוצא של תורת 'קיר הברזל' של ז׳בוטינסקי שאנו יישמנו אותה באינספור פעולות נגד אירן ותוכנית הגרעין שלה, שמנעו ממנה עד היום מלהשיג נשק גרעיני שאותו היא חשבה שהיא תשיג כבר לפני שנים רבות.
07/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הצעת החוק להגבלת כהונת ראש הממשלה לשמונה שנים לא תאושר סופית בשלב זה - החליט (יום ב', 7.3.22) שר המשפטים, גדעון סער. ההצעה אושרה בקריאה שנייה בשבוע שעבר, אך הקריאה השלישית נדחתה לשבוע הנוכחי בשל מהומה שפרצה בדיון. כעת נקבע, כי היא תועלה שוב לכל המוקדם בעוד למעלה מחודשיים.
07/03/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון ממשיכה בדיונים על הצעת חוק האזרחות והכניסה לישראל לקריאה שנייה ושלישית. יו"ר הוועדת הכניס (יום א', 6.3.22) כמה תיקונים והקלות שעשויות לרכך את התנגדותן של מרצ ורע"ם באופן שעשוי לאפשר את תמיכתן בחוק. "ברצוננו להיטיב עם האוכלוסיות שזקוקות לחוק הזה", הסביר ח"כ רם בן-ברק. "אנחנו יוצרים חוק מאוזן מאוד. יהיו מכסות הומניטריות מעבר למכסות הרגילות. ועדה הומניטרית צריכה לעסוק רק בדברים שרלוונטיים אליה. צריך לקבוע בחוק זמנים מוגדרים למקרים הומניטריים. אני מבקש שוועדת חוץ וביטחון תדון בכל סירוב של השב"כ לאשרת כניסה, כדי שיהיו לנו את הכלים לפקח על עבודת השב"כ".
07/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il