|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
בליאק, טיבי וזוהר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

האם חוק ההימורים המתוקן יעזור לספורט או יפגע בו

במסגרת התיקון מוצע להחזיר את סמכויות המועצה מהאוצר למשרד הספורט, כשחלק מהסמכויות יהיו משותפות לשני השרים בשינויים המבניים המוצעים: התאמות לחקיקה עדכנית, הסדרת עבודת המועצה, קביעת כללי תגמול לחבריה, והגדלת סכום התקשרות המועצה עם גופי ספורט לצרכי הסכמי שיווק ותפעול קשיי אגודות הספורט שהביאו לסגירת רבות מהן מאז שונתה שיטת התקצוב - תמיכות דרך המשרד ולא דרך הטוטו
08/06/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

הצעת חוק להסדרת הימורי ספורט בישראל נדונה בימים אלה בכנסת. הצעת החוק זוכה לתגובות מעורבות, כאשר חלק מהאנשים טוענים כי היא תסייע להעצים את הספורט הישראלי, בעוד אחרים מאמינים כי היא תגרום יותר נזק מתועלת. תומכי הצעת החוק טוענים כי היא תספק מקור מימון נחוץ. הם מציינים כי ענף הימורי הספורט הבלתי חוקיים בארץ שווה מיליארדי שקלים, וכי הממשלה מפסידה כיום סכום משמעותי מהכנסות ממיסים. הם גם טוענים שהצעת החוק תעזור להסדיר את ענף ההימורים בספורט ולהגן על אנשים מפני התמכרות. מנגד, מתנגדי הצעת החוק טוענים כי היא תגרום יותר נזק מתועלת. הם מציינים כי הצעת החוק תקל על אנשים להמר, וכי הדבר עלול להוביל לעלייה בהתמכרות ולבעיות כלכליות.

ועדת הכספים החלה (יום ד', 7.6.23) בהכנתה לקריאה שנייה ושלישית של הצעת חוק להסדר ההימורים בספורט (תיקון מס' 17), התשפ"ג-2023. במרכז הצעת החוק עומדת החזרת המועצה לאחריות משרד התרבות והספורט, כאשר סמכויותיה יעוברו לידי שר התרבות והספורט, וחלק מהן הסמכויות יהיו משותפות לשר התרבות והספורט ולשר האוצר.

עוד מעגנת הצעת החוק מספר שינויים בהם הגדלת חברי המועצה ל-11 חברים במקום 7 כיום, התאמת חלק מהוראות העובדת המועצה לתוכניות חקיקה עדכניות, בין היתר בנוגע להיבטי ניגוד עניינים, למינויים ותקופות כהונה, לבדיקת מידע פלילי הנוגע לחברי מועצה, לתחולת דינים רלוונטיים לחברי מועצה כחוקי טוהר מידות ועוד. בנוסף, ישנן הוראות הנוגעות לאופן עבודת המועצה, כן החוק מסמיך החוק את השר לקבוע תגמול חברי מועצה, האמור הוא בתגמול המקובל על השתתפות בדיונים, כאשר יש אפשרות לקביעת תגמול מיוחד ליו"ר ולסגן יו"ר, כאשר סגן היו"ר יהיה לפי הדרישות בעל מומחיות חשבונאית פיננסית, נוכח משמעות התפקיד. עוד מדובר בהסמכת התאגיד לבדיקת אחריות פלילית של המועצה לבחון מידע פלילי ביחס לבעלי תחנות הפעילים מטעמו, כאשר היום התאגיד לא יכול לבדוק בעלי תחנות, שעה שמדובר בסוגיית הימורים. מוצע גם להגדיל את הסכום במסגרתו המועצה רשאית להתקשר עם גופי הספורט, לטובת הסכמי שיווק ותפעול.
הימורים לא חוקיים בישראל - נתונים ומדיניות / סקירה
כמה תיקים המשטרה פתחה בגלל הימורים לא חוקיים בשנים האחרונות? מיהם החשודים בעבירות אלו ומה חלקם של הקטינים ביניהם? עד כמה העבירה היא חלק מרכזי בפשע המאורגן וכמה תיקים נפתחו בחברה הערבית? על כך במסמך על אכיפת עבירות הימורים. (31 עמ')
ניתוח דוכני מכירה והכנסות מפעל הפיס לפי אשכול חברתי-כלכלי / סקירה
מסמך זה נכתב לבקשת חברי הכנסת מיכאל ביטון, יו"ר ועדת הכלכלה, אלי כהן ושלמה קרעי, בהמשך לדיון בוועדה מה-20 בדצמבר 2021 בנושא ניתוח דוכני מכירה והכנסות מפעל הפיס לפי אשכול חברתי-כלכלי. המסמך כולל תיאור של הימורים חוקיים בישראל וההיתרים הקיימים, נתונים על הכנסות מפעל הפיס והמועצה להסדר ההימורים בספורט (טוטו) בשנים האחרונות, פילוח הכנסות מפעל הפיס לפי סוגי ההגרלות, ניתוח דוכני מכירה והכנסות מפעל הפיס לפי אשכול חברתי-כלכלי וסקירה על הימורים בלתי-חוקיים (16 עמ')

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, אמר בדיון: "החוק הזה הוא חלק לא קטן מהספורט הישראלי והצלחתו, בעיקרון הבסיסי שלנו אנחנו נגד הימורים. אנחנו לא רוצים שאנשים ייכנסו למעגל. אבל מתוך הבנה שאנשים ימשיכו להמר, אנחנו כן רוצים להסדיר את זה במסגרת חקיקה, ולכך נועד החוק. מיד כשהקמנו את הקואליציה ביקשתי שיכנס להסכם סעיף שאומר שהמועצה חוזרת למשרד התרבות והספורט. ההסכמה ביני לבין האוצר שהייתה תוספת למשרד של חצי מיליארד שקל לשנה כידוע. קיבלנו הסכמה שהמשך חלוקת ההכנסות יישאר במשרד האוצר, ההכנסות יועברו לקופת המדינה. הייתה גם מחלוקת כשרצינו שתהייה לנו אפשרות לשנות את תוכניות ההימורים חד-צדדית. האוצר ביקש שזה יהיה בהסכמת שני המשרדים, וזה מופיע כך בחוק.

"היום בישראל כל ההערכות הן שהרוב הגדול של ההימורים על הספורט בישראל נמצאים בזירה הלא חוקית, שני שלישים נמצאים בלא חוקי, הרבה הולכים להמר ב'לייב' שזו אפשרות שנמצאת רק בהימורים הלא חוקיים. גם היחסים שניתנים במקומות הלא חוקיים, יחסי הזכייה במקומות הלא חוקיים הרבה יותר אטרקטיביים, וזה גורם להרבה אנשים להמר שם. על הטוטו יש מגבלות כי עליו לייצר אחוזי רווח בהתאם לחקיקה, לכן זה מגביל אותו בנושא היחסים.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

"כל החוק לבקשתי ידון אך ורק בוועדת הכספים, כי זו הוועדה הכי מתאימה לדון בנושאים האלו, יש כאן מרכיב כלכלי מאוד גדול, המחזורים של המועצה מגיעים ל-3 וחצי מיליארד שקל, רווחים של 800-700 מיליארד שקל. מחזור ההימורים בכלל בישראל מגיעה ל-10 מיליארד ש"ח לפי הערכות, כך שראוי שהנושא ידון בוועדה הכלכלית המובילה בישראל. במסגרת החוק גם הגדלנו את סכומי השיווק, הם יעלו ל-70 מיליון שקל, זה אומר עוד כסף לספורט הישראלי, בעיקר הספורט המוביל, בתקווה שנוכל להרחיב לכמה שיותר ענפי ספורט".

"אנחנו מתקנים עוול, משרד הספורט הוא המשרד שאמור להיות אמון על החוק הזה והתפעול שלו. חברי הדירקטוריון יעברו כולם את ועדת גיל-אור, שקובעת קריטריונים ברורים, ויהיו אנשים טובים ואיכותיים שייקחו את המועצה לעוד הישגים. אין לי ספק שעם יו"ר המועצה וחברי הדירקטוריון הנוספים שיגיעו, יצעידו אותה לעוד הישגים בעתיד. אני מאמין שחברי הוועדה יתרמו לייעול החוק, ונצא בצורה אופטימלית", דברי השר זוהר.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ אליהו רביבו, שניהל את הדיון, ציין על-רקע הדברים: "ניכר שהנושא חשוב לך, הנוכחים יודעים שתפקידה של המועצה להסדר ההימורים בספורט הינו משמעותי, התכנסנו על-מנת לשפר את החוק הקיים, להתאים אותו ל-2023, ולחזק את סמכויות שר הספורט, כמי שמעוניין להפוך את הספורט גם לאירוע תרבותי. ראוי להסדיר את הימורי הספורט המתקיימים בכל אופן, ההסדרה, מטרתה להילחם בתופעת ההימורים הלא חוקיים, וניתן על כך את הדעת בדיונים. אסור להימורים להגיע לבני נוער ולאוכלוסיות מתפתות, עלינו לצמצם ככל הניתן את ההתמכרויות להימורים".

במסגרת הדיון, העירה עו"ד תמי סלע מהייעוץ המשפטי לכנסת: "מוצע לשנות את הוועדה שמאשרת את תוכניות ההימורים. היום זו ועדת החינוך התרבות והספורט, שיש בזה היגיון מסוים לאור העובדה שיש שיקולים שונים ומורכבים, מצד אחד עידוד התמכרות, מצד שני עידוד פיקוח על ההימורים החוקיים שלא יכנס ללא חוקיים, מצד שלישי לא להגדיל את היקף ההימורים בכלל, שזו הייתה גישת משרד האוצר ברפורמה הקודמת, לכן זה היה בוועדת הכספים, פה מוצע שהוועדה המאשרת תהייה ועדת הכספים, זו סוגיה לדיון".

שר התרבות והספורט הגיב לדברים: "אני חושב שחברי הוועדה יצטרכו להכריע שאין בעיה שהנושאים הרלוונטיים כהתמכרויות, נועד וכדומה יידונו בוועדת החינוך אבל ההצבעה וההכרעה לגבי הנושאים הכלכליים יהיה פה בוועדת הכספים, משום שוועדת כספים עוסקת בעניינים הרחבים יותר עם השלכות רוחביות, בנושאים כלכליים חברתיים, כאמור מדובר בסכומים של סדר גודל של 10 מיליארד שקל, לכן סברתי שהמקום הנכון הוא דווקא ועדת הכספים".

בהמשך הדיון תקפו חברי כנסת ונציגים שונים מעולם הספורט את שינוי שיטת העברת הכספים שנקבעה בחוק ב-2019. ח"כ סימון דוידסון: "ב-2019 קרה דבר שעשה רע לספורט הישראלי, גם משרד הספורט יודע שזה רע, החוק שהעבירו ושינה את כל שיטת העברת הכספים לחוק הישראלי, שהייתה יוצא מן הכלל כשהצינור היה הטוטו, מסודר, הכל היה מאורגן והכספים הגיעו לכל האיגודים והאגודות. ציפורה בקריית שמונה' שיש לה 50 ספורטאים, לא יודעת לתקשר עם משרד הספורט. בשלוש השנים האחרונות נסגרו כ-150 אגודות ספורט בגלל הקשיים מאז שינוי החוק. הייתה הוראת שעה שאגודות עדיין יוכלו לקבל דרך הטוטו, וכל השאר דרך המשרד. אגודות קטנות לא יכולות להתמודד, הסכמי שיווק זה לליגת העל או ליגת הכדורסל, זה לא לכדורעף או כדור יד או לאגודות קטנות, פעם אחת הן לא מקבלות כסף, והן לא יכולות להסתכל קדימה".

במשרד התרבות והספורט ציינו מנגד כי הרפורמה טובה, גם אם יש בעיות, וכי הבעיות בעיקר בקרב אגודות קטנות ובקרב המרכזים, וכי ייתכן ששיש לחדש ולדייק את הוראת השעה שפגה ולהופכה להוראה קבועה כפתרון.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

נאור גלילי, מנכ"ל מכבי ישראל: "למרות ההתרעות החוזרות ונשנות שלנו, צעקנו שזו רפורמה שעושה רע לספורט בישראל, כל מה שקשור למרכזי הספורט זו רפורמה שפגעה אנושות בספורט הישראלי. הלכו לדרכים בהם גם משrs הספורט וגם משrs האוצר מודים שזה היה כישלון קולוסאלי, זה הזמן לומר טעינו, פגענו בספורט הישראלי, פגענו בכל מי שבקצה, בשחקן בדימונה, במי שמנהל בהתנדבות בירוחם. אני מציע להחזיר את מרכזי הספורט ואגודות הספורט לבסיס, ערב שינוי בחוק ב-2019, שהם יוחרגו ויישארו בטוטו, הייתה טעות".

ח"כ רביבו: "אעמוד על כך שההקצאות יעברו בזמן כפי שסוכם באופן שיהווה ביטחון לאגודות, מצד שני יש צורך בבקרה שהכסף עובר באופן נכון ושקוף, זה צעד שאנחנו לא נוכל לאפשר דילוג שלו".

כנרת צדף, מנכ"ל מרכז הפועל: "הרפורמה מצוינת לאיגודי הספורט, המשרד מחזק את האיגודים, אך אגודות הספורט בקריסה, מספר האגודות שיצטרכו להחזרת כסף בשל אי-עמידה נהלים תוביל לקריסה. פה אנחנו נכנסים - מרכזי הספורט, אנחנו הזרוע הביצועית שנסייע בהסברה, ליווי, אבל אנחנו במאבק מול האוצר שלא מצליח למצוא לנו פתרון בשביל לתמוך. הכפל תמיכות היא הבעיה בשלה הגענו לכאן, משרד התרבות לא יודעים לתת מענה כמו הטוטו. סיימנו את הרזרבות, האולימפיאדה ביולי 24w".

השר זוהר ציין כי הקושי המרכזי הינו כי המרכזים לא יכולים להעביר כספים לאגודות נוכח האיסור בכפל תמיכות, וכי הוא רואה במרכזים זרוע ביצועית של המשרד, וכי ביכולתם לסייע לאגודות להתפתח. כך סיכם השר כי בכוונתו לגבש פתרון בשיתוף משרד האוצר והחשב הכללי, ולהביאו כהסתייגות לחוק: "אנחנו מבינים שיש צורך להביא לכדי פתרון, אני מציע שבסוגיה הזו, שהיא הכי אקוטית לחברי הוועדה, נביא פתרון לדיון הבא אני מקווה. אני לא מעוניין בהוראת שעה, אני לא מעוניין במשהו זמני, דבר כזה צריך להיות פתור באופן קבוע בהתאם להסכמות".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ברקע הדברים העירה עו"ד תמי סלע, מהייעוץ המשפטי לכנסת: "היה מהלך של ניתוק הקשר בין הכנסות מהימורים וכספי המועצה לצרכי הספורט, חשוב לומר שהפתרון לקשיים האמיתיים מאוד שעולים פה זה לאו-דווקא לחזור למה שהיה, אלא למצוא באמת מענה במסגרת אותן מטרות טובות שהיו. זה לא בהכרח דרך החוק הזה, שכן החוק הוא להסדר ההימורים בספורט. היו כבר ישיבות לנסות להקל ולמצוא נוהל מקל לגופים הקטנים, זה לא רק או מה שהיה או מה שיש עכשיו, היו סיבות לשינויים".

יואב הכט, ממשרד האוצר ציין: "אנחנו מאמינים ברפורמה, שומעים על ההצלחות שלה גם פה, החשב הכללי עשה מאמצים לתת מענה כמה שיותר טוב לאגודות במסגרת הכלים שיש לו, עם זאת אנחנו שומעים מה עולה פה, אני חושב שיש פה מקום שהשר יכול לבחון מחדש את העמדה הממשלתית ולבחון מה ניתן לעשות כדי לתת מענה כמה שיותר טוב למה שעולה מהשטח, אני חושב שיהיה מקום לשיפור קל בעמדה המשפטית, אבל נצטרך לבחון אותה במסגרת הליכי החוק הזה.

נציגת משרד המשפטים התייחסה גם היא לסוגיה: "הרעיון של לחזור למצב שלפני הרפורמה מבחינתנו מאוד נוקשה, עיקרון העל הוא עיקרון השוויון, לכן חשוב שכל הגופים הנתמכים, גם גופי הספורט יכנסו למסלול הרגיל של התמיכה, לפי חוק יסוד התקציב, נשמח לשקול צעדים שיש בהם לסייע, אבל זה צריך להיות במסלול המסודר".

תאריך:  08/06/2023   |   עודכן:  08/06/2023
עידן יוסף
+האיום של ח"כ אליהו רביבו מהליכוד
13:00 08/06/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ אליהו רביבו איים כי אם חוק השב"כ לטיפול בפשיעה לא יקודם, הוא יהיה חופשי ממחויבות קואליציונית  ▪  אופיר כץ השיב: "שיראה עצמו כמשוחרר מתפקידיו בקואליציה"  ▪  רביבו השיב: "אם רה״מ מעוניין להדיח אותי מתפקידי שיתכבד"
רביבו. עומד לצד אחיו [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ח"כ רביבו: רואה את עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית
10:52 08/06/23  |  עידן יוסף
סוער בליכוד: ח"כ אליהו רביבו מודיע הבוקר כי כל זמן שהליכי החקיקה בנושא חוק השב"כ אינם מקודמים, אני רואה את עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית. בתגובה יו"ר הקואליציה אופיר כץ קורא לרביבו לעזוב את תפקידו כמרכז הקואליציה בוועדת כספים.
+תוכנית המגירה של לשכת נתניהו לפרישת בן-גביר
09:58 08/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ברקע החשש מפרישה אפשרית של עוצמה יהודית ממפה לשכת ראש הממשלה את האפשרויות לתחזק קואליציה יציבה  ▪  התוכנית כוללת השגת עריקים באמצעות פיצול עוצמה יהודית והמחנה הממלכתי
אלמוג כהן. מועמד פוטנציאלי לשר נגב וגליל [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ח"כ אלמוג כהן תוקף את הטיפול בארגון פשיעה בדרום
08:41 08/06/23  |  עידן יוסף
ח״כ אלמוג כהן תוקף את הטיפול בפשיעה בדרום ואומר: ״אם לא יטפלו במשפחת אל עזאזמה הם יהיו חלק בשומר החומות 2". בראיון לקול ברמה הוסיף: "מה שראינו בשומר החומות הוא רק פרומו. הם אלה שעוסקים בהברחות בגבול מצרים ובגניבת תחמושת מבסיסי הדרום״.

עוד אמר: ״אני רואה את עצמי חלק מלא מעוצמה יהודית והקואליציה. החליפו אותי בוועדת חוץ וביטחון בגלל חוסר הבנה וחוסר תיאום. הכי קל להתייחס לכל אירוע ואירוע ולקחת אותו אישית״.
+"דתי שמחזירים לו חשמל רגע לפני שבת, חסר אונים ל-25 שעות"
02:27 08/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל חברת החשמל: "הכי גרוע שמאשימים אותנו - הציבור לא יודע שיש טירוף מערכות שלם בביורוקרטיה אינסופית כשאנחנו זקוקים לכל פעולה לאישור מ-46 גורמים שונים"  ▪  המשרד להגנת הסביבה: "מודאגים מכך שישראל ממשיכה לייצא גז לשכנותיה בזמן שחסר בה"
מאיר שפיגלר, שלמה ארביב [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+ועדת הפנים הכינה הצעת חוק להארכת שהות של עובדי סיעוד זרים
23:15 07/06/23  |  עידן יוסף
ועדת הפנים והגנת הסביבה אישרה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק שתאריך את שהותם של עובדי סיעוד זרים שבקשותיהם להארכה נדחו על-פי החוק הקודם.

הצעת החוק, שהוצעה על-ידי היו"ר ח"כ יעקב אשר, תאפשר בחינה מחודשת ואישור של בקשות הארכה של חולים שנדחו בתקופת הקורונה, במקרים בהם הקשר הטיפולי בין המטופל המבקש לעובד הזר נמשך זמן רב יותר, יותר משלושה חודשים.

אשר אמר כי הוא "אסיר תודה לוועדה על אישור הצעת חוק חשובה זו, שתסייע להבטיח כי קשישים ונכים הנשענים על מטפלים זרים יוכלו להמשיך ולקבל את הטיפול הנחוץ להם". הוא הודיע לאחר אישור הצעת החוק כי בכוונתו לדון בהרחבה בנושא במטרה לשפר את החוק לטובת אלה שזקוקים לסיוע של עובד זר.
+50% הנחה באגרות נהיגה ספורטיבית למשרתי מילואים
19:35 07/06/23  |  עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה (ד') שני תיקונים בתקנות הנהיגה הספורטיבית, המעגנים הנחה למשרתי מילואים, בשיעור 50% מגובה אגרת רישיון נהיגה ספורטיבית, וכן הנחה בשיעור 50% מגובה אגרת רישיון כלי תחרותי, במסגרת הספורט המוטורי.

הזכאות להנחה הינה עבור משרתי מילואים המחזיקים בתעודת משרת מילואים פעיל. התיקונים צפוי להיכנס לתוקף בתום 30 ימים מפרסומם ברשומות. את התיקונים הציג שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, ואת הדיון ניהל ח"כ אליהו רביבו.
+עימות חריף בליכוד ברקע מינוי מחליף לחיים ביבס
18:16 07/06/23  |  עידן יוסף
עימות חריף היום בליכוד היום סביב השאלה מי יעמוד בראשות הוועדה המוניציפליות של הליכוד, לאחר הדחתו של חיים ביבס. נתניהו החליט למנות את מנכ״ל הליכוד צורי סיסו לתפקיד. השרים יריב לוין וחיים כץ זועמים על נתניהו ודורשים למנות ראש עירייה או שר מהליכוד, מיקי זוהר (ynet).
+בטרומית: התיישנות תקיפה מינית בקטין תורחב גם לבני דודים
17:57 07/06/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההתיישנות (תיקון - הרחבת או התעללות), התשפ"ג-2023, של ח"כ שלי מירון וח"כ משה סעדה, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ מרב מיכאלי. בהצעה תמכו 14 חברי כנסת והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה, חוק ומשפט.

מוצע בה לקבוע שההסדר הייחודי לחישוב תקופת ההתיישנות של תביעה בשל תקיפה מינית או התעללות שבוצעה בקטין בידי בן משפחתו או אדם שיהיה אחראי עליו, יחול גם על פגיעות שבוצעו על-ידי בני הדודים של הקטין.
+בטרומית: יורחבו הכלים להחמרת הענישה על גביית דמי חסות
17:41 07/06/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור הלבנת הון, תיקון - איסור גביית דמי שמירה בלא רישיון, התשפ"ג-2022 של חברת הכנסת מירב בן ארי. 25 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת חוקה.

מוצע בה להוסיף את העבירות הרלוונטיות לגביית דמי חסות מחוק רישוי שירותי שמירה לרשימת העבירות המנויות בתוספת הראשונה לחוק איסור הלבנת הון, כך שתוחמר הענישה על עבירות אלו וניתן יהיה לעשות שימוש בכלי חילוט הכספים שנגבו כדמי חסות.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור גלילי   נאור שירי   ניגוד עניינים   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם חוק ההימורים המתוקן יעזור לספורט או יפגע בו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
ח"כ צבי סוכות פנה (יום ד', 7.6.23) בשאילתה אל שר הביטחון יואב גלנט ושאל "מדוע צה"ל לא יוצא למבצע נרחב בצפון השומרון ולמה לא מחזירים את המחסומים שהיו יכולים למנוע חלק ניכר מהפיגועים". ח"כ סוכות אף סיפר שאתמול הוא עבר בכפר חווארה מיד לאחר פיגוע הירי כלפי תושב הר ברכה, כאשר בסבירות גבוהה החזרת המחסומים הייתה מונעת גם את הפיגוע הזה.
07/06/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
שר התקשורת, ח"כ שלמה קרעי, מסר (יום ד', 7.6.23) בוועדת הכלכלה סקירה על פעילות משרדו. השר התייחס לשורה של נושאים בתחומי משרדו והשיב לשאלות חברי הכנסת ונציגי הציבור. הוא התייחס בין היתר לנושא הנגשת שידורי הספורט וסיפר כי נפגש עם מנכ"ל צ'רלטון בעניין.
07/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לביטחון לאומי קיימה (6.6.23) דיון בבקשה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת סיכול מועמדותו של גל הירש למפכ"ל המשטרה. בבקשה נטען כי החקירה נגד הירש, שהובילה לביטול מינויו, מעלה חשד לשחיתות חמורה. ח"כ אריאל קלנר, יו"ר הוועדה, הביע חשש מפני חסימה מכוונת מצד רשויות האכיפה וקרא לבחון את האירוע כדי למנוע התרחשויות דומות בעתיד.
07/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה של ועדת החוץ והביטחון לענייני יהודה והשומרון קיימה (יום ג', 7.6.23) ישיבה בסוגיית הבנייה בהתנחלויות ביהודה והשומרון. ועדת המשנה, בראשות ח"כ משה סולומון, בחנה את דחיפות הבנייה באזור, תוך שימת דגש על הפוטנציאל שלה להקל על מצוקת הדיור המתמשכת. הדיון שפך אור על נקודות מבט משפטיות, השלכות פוליטיות והצורך בתהליכי תכנון ואישור.
07/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים קיימה (יום ג', 7.6.23) דיון מהיר בנושא "הונאות יבוא של הרש"פ, נזק של מיליארדים לישראל", הצעתם של חברי הכנסת אביחי בוארון, שמחה רוטמן וזאב אלקין. בדברי ההסבר להצעה צוין כי לישראל מוכנסות סחורות שאמורות להגיע לרשות הפלשתינית, כאשר תשלום המכס מועבר לרשות ברגע כניסת הסחורה לארץ, אך רבות מסחורות אלה נותרות בישראל ונמכרות בשוק השחור, ואינן עושות דרכן לרשות.
07/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
בי' בתשרי פרצה מלחמה יום הכיפורים    בכ"ב בתשרי שמחת תורה פרצה מלחמת חרבות ברזל    בי"ד בניסן, ערב פסח כמה שעות לפני ליל הסדר הכריז צה"ל בתזמון נדיר אשר רק צבא האויב וארגון החמאס היו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il