|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מתן אלמליח ז"ל [צילום: באדיבות המשפחה] [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
[צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]

הותר לפרסום

הנרצח בפיגוע בכביש 1: מתן אלמליח ממעלה אדומים

בפיגוע נפצעה כבת 23 במצב קשה, 4 בני אדם נפצעו באורח בינוני צוותי מד"א פינו לבתי החולים אישה כבת 59 שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה כוחות צה"ל הגיעו לבתיהם של שני המחבלים בבית לחם
22/02/2024  |   מירב ארד   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות
   מירב ארד
פיגוע ירי בכביש מעלה אדומים: אדם נרצח, פצועה קשה, ו-4 בינוני

מתן אלמליח בן 26 ממעלה אדומים נרצח הבוקר (יום ה', 22.2.24)) בפיגוע ירי בכביש 1 מעלה אדומים ירושלים, בין מחלף זיתים למחסום א-זעיים.

בפיגוע נפצעה כבת 23 במצב קשה, 4 במצב בינוני, בהכרה מלאה, מתוכם אישה כבת 30 עם פצעי ירי בפלג גופה העליון, גבר בן 23 עם פצעי ירי בבטן ובגפיים, גבר בן 51 עם פצעי ירי בגפיים ואישה בת 52 עם פצעי ירי בגפיים. בנוסף צוותי מד"א פינו לבתי החולים אישה כבת 59 שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה. צוותי מד"א פינו את הפצועים לבתי החולים שערי צדק, הדסה עין כרם והדסה הר הצופים בירושלים.

כוחות צה"ל הגיעו לבתיהם בבית לחם של שני המחבלים שביצעו הבוקר את הפיגוע סמוך למעלה אדומים. בחטיבת עציון של צה"ל הוחלט על העלאת כוננות ועל תגבור כוחות בצירים.

תאריך:  22/02/2024   |   עודכן:  22/02/2024
מירב ארד
+צפו: שיגור מיירט ה"חץ" לעבר מטרה בים סוף
22:13 22/02/24  |  עידן יוסף
משרד הביטחון מפרסם את תיעוד מיירט ה'חץ' ששוגר הבוקר (ה׳) ויירט בהצלחה במרחב ים סוף טיל ששוגר לעבר ישראל. מצלמות מנהלת 'חומה' במפא"ת תיעדו את השיגור המבצעי מדרום הארץ, שביצעו לוחמי ההגנה האווירית של חיל-האוויר ואת טיסת המיירט לעבר המטרה.
+הביטחוניסטים לביידן: הכרה במדינה פלשתינית תסכן את ישראל
22:10 22/02/24  |  עידן יוסף
בעקבות דיווחים על כוונת ביידן לקדם הכרה במדינה פלשתינית, שלחה תנועת הביטחוניסטים מכתב חריף לבית הלבן. במכתב, אותו חתמו בכירים בתנועה בהם תא"ל (מיל') אמיר אביבי וסא"ל (מיל') ירון בוסקילה, מזהירים הביטחוניסטים כי הקמת מדינה פלשתינית תסכן את קיומה של ישראל.

הם מפרטים בפני ביידן את "ניסיון העבר הכואב של ישראל מול הרשות הפלשתינית", וטוענים כי הרשות ממשיכה לתמוך בטרור ואף לתגמל מחבלים. עוד הם כותבים כי הכרה במדינה פלשתינית לאחר טבח 7 באוקטובר תתפרש כפרס על אלימות, ותעודד טרור נוסף.

הביטחוניסטים מוסיפים כי אין לסמוך על הבטחות בינלאומיות לביטחון ישראל, ומצטטים את דברי ביידן עצמו על ישראל כ"מגן האולטימטיבי על העם היהודי". הם קוראים לנשיא האמריקני להימנע מהכרה במדינה פלשתינית בעקבות טבח 7 באוקטובר.
+צה"ל ישחרר כמעט את כל אנשי המילואים שמשרתים בכיתות הכוננות
21:39 22/02/24  |  עידן יוסף
צה״ל מודיע: כיתות הכוננות שהוקמו במהלך המלחמה ביישובים בעורף ישראל וגויסו כאנשי מילואים - יפורקו עד סוף החודש, למעט בירושלים, בעוטף ירושלים וביישובים הסמוכים לקו התפר ביו״ש.
+התרעה הופעלה בצפון רמת הגולן
21:16 22/02/24  |  עידן יוסף
התרעה הופעלה בעין קיניא שבצפון רמת הגולן. לפחות תשעה שיגורים מלבנון נורו לכיוון רמת הגולן, חלקם יורטו על-ידי כיפת ברזל.

מוקדם יותר הערב, שלושה שיגורים שלא חצו מלבנון לשטח ישראל לעבר המושב יערה שבגליל העליון המערבי.
+החות'ים נוטלים אחריות על "שיגור רקטות וכטב"מים לעבר מטרות צבאיות באזור אילת"
20:13 22/02/24  |  עידן יוסף
‏יחיא סריע, הדובר הצבאי של החות'ים, קיבל אחריות על שיגור רקטות וכטב"מים לעבר מטרות צבאיות באזור אילת ולשיגור מספר טילי חוף-ים לעבר הספינה הבריטית ISLANDER במפרץ עדן, לטענתו מה שהוביל לשריפת הספינה, וכן לשיגור מספר כטב"מים לעבר משחתת צבאית אמריקנית.

כזכור, מערכת ההגנה האווירית "חץ", זיהתה מטרה בליסטית ארוכת טווח ששוגרה מדרום-מזרח אל עבר המרחב האווירי של מדינת ישראל. המערכות עקבו אחרי מסלולו של הטיל, ולוחמי יחידת "חץ" במערך ההגנה האווירית יירטו אותו מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

"בשעות הבוקר המוקדמות, במרכז ניהול היירוטים, ישבו במשמרת והבחינו בגילוי ראשוני של מטרה בליסטית ארוכת טווח, לעבר מדינת ישראל מתימן", הצהירה מפקדת סוללה ביחידת "חץ", רס"ן ש', "הצוות קפץ ותפעל את האירוע בצורה מצוינת ומכך מנענו פגיעה. היירוט בוצע על-ידי מערכת הנשק חץ, מחוץ לגבולות המדינה".
+רוב המתנחלים שעליהם הוטלו עיצומים אינם מוכרים לרשויות בישראל
19:46 22/02/24  |  עידן יוסף
שלושה שבועות לאחר שארה"ב הטילה עיצומים על ארבעה אזרחים ישראלים, בטענה של "רמה גבוהה של אלימות מתנחלים קיצונית", מתברר כי רק אחד מהארבעה מוכר לרשויות בישראל. עוד נודע, כי מבין שלושת הישראלים שבריטניה הענישה, אף לא אחד מוכר לרשויות בישראל (ישראל היום).
+קנוניה של בריטניה וירדן למנוע הקמת מדינה פלשתינית ב-48
19:18 22/02/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
שיחת עומק 41 עם פרופ' יואב גלבר, ושביעית על מלחמת העצמאות, שבה הוא תיאר את ההכנות של מדינות ערב לפלוש למדינת ישראל לאחר הקמתה
המנדט הבריטי בא"י [צילום: אריק מטסון/לע"מ]
+צה"ל הסיג את כוחותיו מבית החולים "נאסר" בח'אן יונס
18:20 22/02/24  |  עידן יוסף
דיווחים ברצועת עזה: צה"ל הסיג את כוחותיו מבית החולים "נאסר" בח'אן יונס.
+חיזבאללה מאשר: מפקד בכיר בכוח רדואן חוסל בלבנון
18:17 22/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המחוסל היה בדרגה המקבילה למח"ט והיה ממומחי הטילים של חיזבאללה ושהה בדירה שהופצצה מהאוויר ליד נבטיה  ▪  תפקידו של חסן סלאח היה הפיקוד על מרחב ההתקפה הר דב
חסן מחמוד סאלח ג'עפר [צילום: חיזבאללה]
+מתחילת השנה שב״כ סיכל למעלה מ-200 פיגועים משמעותיים
17:20 22/02/24  |  עידן יוסף
מתחילת השנה שב״כ סיכל למעלה מ-200 פיגועים משמעותיים באיו״ש ואזור ירושלים, 150 מתוכם פיגועי ירי (חדשות 14).
+צה"ל: אין מניעה ביטחונית להחזרת רוב תושבי העוטף לבתיהם
16:37 22/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יש מניעה ביטחונית להחזיר תושבים ליישובים קרובים לגבול עזה, אך אין מניעה ליישובים מרוחקים יותר  ▪  ההחלטה על עיתוי חזרת כל יישוב תתקבל בתיאום עם פיקוד העורף ובהתאם להערכת מצב מתמשכת  ▪  תוכנית החזרה מגובשת בשיח עם ראשי הרשויות, וההחלטה על כל יישוב תהיה פרטנית
קיבוץ ניר עוז [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+מהיג החות'ים: לאחרונה הכנסנו צוללות לשימוש
16:30 22/02/24  |  עידן יוסף
מנהיג החות'ים עבד אל-מלכ אל-חות'י טוען בנאום כי עד כה שוגרו מתימן 183 טילים וכטב"מים לעבר מטרות בשטח ישראל. עוד טען כי עד כה החות'ים תקפו 48 ספינות בים סוף ובים הערבי. לטענתו, לאחרונה הוכנסו לשימוש גם צוללות.

הצי הצרפתי הפיל שני כטב"מים ששוגרו מאזורים בשליטת המורדים בתימן בים סוף הלילה. כך נמסר ממשרד ההגנה הצרפתי. אין זו הפעם הראשונה שצרפת מפילה כטב"מים בים סוף. הפעם הקודמת הייתה השבוע בלילה שבין שני לשלישי.
+חשד שכטב"ם חדר מלבנון, מיירט שוגר באזור צפת
16:23 22/02/24  |  עידן יוסף

+כ-10% מהנופלים מתחילת התמרון - בעלי אזרחות אמריקנית
16:17 22/02/24  |  עידן יוסף
23 נופלים מתחילת התמרון בעזה היו בעלי אזרחות אמריקנית. 10% לערך מכלל הנופלים, אף ששיעורם היחסי של בעלי אזרחות אמריקנית בישראל עומד על 2% לערך. במתקפת הטרור נרצחו לפחות 32 אזרחים אמריקנים, ונחטפו 11. כעת נותרו בשבי שישה חטופים בעלי אזרחות של ארה"ב (הוושינגטון פוסט).
+צה״ל, שב״כ ומג״ב פועלים בכפר ממנו הגיעו המחבלים שביצעו את הפיגוע
16:14 22/02/24  |  
בהמשך לפיגוע במחסום א-זעיים הבוקר, בשעות האחרונות כוחות צה״ל, שב״כ ומג״ב מתחקרים ומעכבים חשודים בכפר זעתרה הסמוך לבית לחם, ממנו הגיעו המחבלים שביצעו את הפיגוע הבוקר.

"במהלך שעות הבוקר שמענו על פיגוע קשה שהתרחש באזור מעלה אדומים, באותו רגע הבנו שזהות המחבל מאזור בית לחם", מפרט קצין אג"ם בגדוד תבור, רס"ן גיא, "פעלנו במהירות כדי להגן ולעבות את כל הכוחות שלנו במרחב. תחקרנו את האנשים בשטח, והבנו שמדובר במידע ישיר ועקיף שקשור לפיגוע עצמו".

"מתחילת מלחמת חרבות הברזל חטיבת עציון פעלה בדייקנות לצורך מיגור הטרור, ותשתיות הטרור במרחב", הוא ממשיך, "אנחנו כאן גדוד תבור להגן על התושבים, על העוברים והשבים בגזרה וכמובן לסייע בכל המאמץ המלחמתי שנמשך עד היום".
+קבינט המלחמה אישר את חזרת ישראל לשולחן המו"מ בפריז
16:13 22/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עוזר הנשיא ביידן ברט מקגרק עדכן כי חלה התקדמות במו"מ מול חמאס וקרא לישראל לחזור לשולחן המו"מ  ▪  גורמים מצריים: חמאס מוכן להסתפק ב-3,000 אסירים תמורת חלק מהחטופים  ▪  מצרים תעביר לישראל את תוצאות המו"מ שניהלה עם משלחת חמאס לקהיר  ▪  מסתמן: שלב העסקה הראשון יהיה הומניטרי
שר הביטחון יואב גלנט ושליח הבית הלבן למזרח התיכון, ברט מקגורק [צילום: אריאל חרמוני]
+מטוסי קרב תקפו יעדים של חיזבאללה בלבנון
14:18 22/02/24  |  מירב ארד
מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב מרון א-ראס, ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם. כמו כן, טנק של צה"ל ירה במרחב אל ג'יבין.
+הגיעו להסכמות: מפוני קריית שמונה ימשיכו לשהות במלונות ישרוטל באילת
14:05 22/02/24  |  מירב ארד
הושגו הסכמות בין עיריית קריית שמונה לרשת ישרוטל להמשך אירוח תושבי העיר ברשת מלונות ישרוטל באילת. תושבי קרית שמונה ימשיכו ולקבל אירוח איכותי כפי שהיה מתחילת הפינוי ועד היום.
+נתניהו: "צה"ל מכין תוכנית להעברת האוכלוסיה מרפיח לקראת כניסה לעיר"
13:31 22/02/24  |  מירב ארד
ראש הממשלה נתניהו לרשת בלומברג: הנחתי את צה"ל להכין תוכנית להעברת האוכלוסיה מרפיח לקראת כניסה של הצבא לעיר.

+ליברמן על הפיגוע: "אסור להמשיך ולהיכנע לטרור הרצחני"
11:56 22/02/24  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן על הפיגוע בכביש מעלה אדומים: "פיגוע רודף פיגוע. שלושה מחבלים נתעבים יצאו למסע רצח סמוך למעלה אדומים עם נשקים אוטומטיים, רצחו ופצעו אזרחים תמימים רק בשל היותם יהודים. אסור להמשיך ולהיכנע לטרור הרצחני. אני משתתף בצערה הכבד של משפחת הנרצח ומאחל איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לפצועים."
+מדבדב: בשנים הקרובות לא יתקיימו יחסים נורמליים עם ארה"ב
11:30 22/02/24  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה
משלל תשובותיו של סגן ראש "המועצה לביטחון" של רוסיה דימיטרי מדבדב בראיון לכלי תקשורת רוסים, אפשר לגמרי להבין היכן עומדת היום רוסיה ביחסה לקייב, זלנסקי, לארה"ב ולמערב. וזה לא מבשר טובות באשר לעתיד של השנים הקרובות ברחבי היבשת
דימיטרי מדבדב. משחק סכום אפס [צילום: יקטרינה שטוקינה, AP]
+תובנות מערביות מתרסקות במזה"ת
09:33 22/02/24  |  יורם אטינגר   |   לרשימה המלאה
התובנה המקובלת במערב מתעלמת ממציאות מזרח תיכונית בת 1,400 שנים, בלתי-סובלנית כלפי "כופרים" (המערב) ו"משומדים" (סונים מול שיעים), וולקנית, בלתי-צפויה, אלימה, עריצה, מפוצלת ומתסכלת
חזון מגלומני [צילום: נאסר אישתייה]
+הפעילות במרחב זייתון: מחבל חמוש במטול RPG חוסל מטווח קצר
09:16 22/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
צוות הקרב של חטיבה 401 במרחב זייתון חיסלו כ-20 מחבלים ביממה האחרונה  ▪  במערב ח'אן יונס חיסלו לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 במהלך היממה האחרונה מעל 15 מחבלים
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+שתי מדינות לשני עמים
08:59 22/02/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
אני מודע לעובדה שיאמרו לי שאני תבוסתן, כי אחרי אירועי י"ב בתשרי אין מקום לאמירה - "שתי מדינות לשני עמים", אך אני מעדיף את המסלול, שביקש לסלול משה דיין שהערבים יחיו וימותו בלי לראות איש ממשל ישראלי
בלי לראות פקידים ישראלים [צילום: נאסר אישתייה/פלאש 90]
+טיל נ"ט פגע בבית בכפר יובל; טיל נ"ט נוסף פגע בקריית שמונה
08:47 22/02/24  |  מירב ארד
חזית הצפון: שני טילי נ"ט נורו מלבנון לכפר יובל בגליל העליון, אחד מהם פגע בבית פרטי. נזק רב במקום, אין נפגעים. טיל נ"ט נוסף פגע בקריית שמונה
+בחירות לכנסת עכשיו!
08:39 22/02/24  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
חשוב וחיוני לקיים מיד בחירות לתיקון מצב המדינה וצה"ל, להקמת ממשלה המסוגלת לפעול ולהחליט, תוך שימוש בסמכויותיה ותוך נטילת אחריות בטרם שוב תופעל במלוא עוצמתה מכונת הרעל
בחירות דחוף [צילום: לאו קוראה/AP]
+מערכת חץ יירטה מטרה חשודה ששוגרה לאילת
08:04 22/02/24  |  מירב ארד
בהמשך לאזעקה שהופעלה באילת: מערכת חץ יירטה מטרה חשודה ששוגרה לכיוון העיר. צה"ל עדכן כי המטרה לא חצתה לשטח ישראל.
+השר לשעבר גייטס: הכרה כעת במדינה פלשתינית - טעות עצומה
07:57 22/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רוברט גייטס, שהיה שר ההגנה וראש ה-CIA, אומר לוושינגטון פוסט: חייבים להבטיח לישראל שמדינה פלשתינית לא תהיה בסיס לעוד 7/10
גייטס. מומחה בכיר ובלתי מפלגתי [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+פיגוע ירי בכביש מעלה אדומים: אדם נרצח, פצועה קשה, ו-4 בינוני
07:53 22/02/24  |  מירב ארד
פיגוע ירי סמוך למעלה אדומים: אדם נרצח ועוד 8 נפצעו, בהם באורח קשה בפיגוע ירי בכביש 1 מעלה אדומים ירושלים, בין מחלף זיתים למחסום א-זעיים. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של גבר בשנות ה-20 והעניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שערי צדק, הדסה עין כרם והר הצופים 11 פצועים, בהם: צעירה כבת 23 במצב קשה, בהכרה, עם פצעי ירי בפלג גופה העליון. 4 במצב בינוני, בהכרה מלאה, מתוכם אישה כבת 30 עם פצעי ירי בפלג גופה העליון, גבר בן 23 עם פצעי ירי בבטן ובגפיים, גבר בן 51 עם פצעי ירי בגפיים ואישה בת 52 עם פצעי ירי בגפיים. בנוסף צוותי מד"א פינו לבתי החולים אישה כבת 59 שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה.

שלושה מחבלים פלשתינים תושבי אזור בית לחם, שהגיעו ברכבים בכביש 1 מכיוון מעלה אדומים לכיוון ירושלים, פרקו מהרכב בשתי זירות שונות והחלו לירות בנשק לעבר אזרחים ברכבים שעמדו בפקק תנועה בסמוך למחסום א-זעיים. שני מחבלים נוטרלו על-ידי אזרחים וכוחות הביטחון במקום. מחבל נוסף נוטרל על-ידי כוחות הביטחון לאחר שניסה להימלט מהמקום. מהשב"כ נמסר כי השלושה הם: מוחמד זואהרה, בן 26, תושב תעמרה/בית לחם, ואחיו - כאד'ם זואהרה, בן 31, תושב תעמרה/בית לחם, כלוא בעברו על-רקע שהייה בלתי חוקית. יחד איתם ביצע את הפיגוע - אחמד אלוחש, בן 31, תושב זעתרה/בית לחם.

מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, הגיע לזירה וקיים במקום הערכת מצב. מפכ״ל המשטרה והשר איתמר בן-גביר הגיעו לזירת הפיגוע. השר בן-גביר אמר בזירת הפיגוע: "אין כזה עם פלשתיני, זה ממוצא, הם שונאים אותנו. אני אאבק על מחסומים סביב הכפרים שיגבילו את חופש התנועה של תושבי הרשות".

אל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיעו 5 פצועים מפיגוע הירי בכביש 1: פצועה אחת במצב קשה ו-3 פצועים במצב בינוני. פצועה נוספת במצב קל. כלל הפצועים עברו הערכה ראשונית, בדיקות דימות ומועברים להמשך טיפול.

אל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים פונה פצוע מהפיגוע במחסום מעלה אדומים, בשנות ה-20 לחייו ובמצב בינוני. נפגעים נוספים צפויים להגיע.

ראש מועצת גוש-עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן אמר בתגובה לפיגוע: "הפקקים במחסומים הופכים למלכודות מוות, צריך לאסור תנועה על האוכלוסייה המפגעת ולתת לתושבים לנוע בבטחה בארצם. הפקקים בכביש המנהרות ובמעבר מזמוריה יכולים חלילה ליצור סכנה אמיתית. אני חוזר ואומר, כבר שנים שאני דורש טיפול מקיף לבעיית המעברים ולתעדף את פיתוח הכבישים והתחבורה ביו"ש, זה לא רק איכות חיים אלא החיים עצמם".
+"להחליף רמטכ"ל מייד, ולא - תקרוס מדינת ישראל"
07:49 22/02/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
שיחת אס-או-אס עם האלוף בדימוס יצחק בריק בעקבות מסמך חדש של הרמטכ"ל הרצי הלוי, שנשלח לכל הקצינים הבינוניים והבכירים בצה"ל, המיידע אותם שצה"ל בראשותו מתחיל עכשיו תהליך איוש חדש של תפקידים בצה"ל. לפי בריק, אסור שרמטכ"ל ומטכ"ל המחדל יבנה את צה"ל מחדש
רא"ל הרצי הלוי [צילום: דובר צה''ל]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנרצח בפיגוע בכביש 1: מתן אלמליח ממעלה אדומים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
הדיווח אמש ב"רויטרס" מאשר בעצם את מה שהעריכו כבר לפני זמן מה - אירן מספקת לרוסיה טילים בליסטיים לטווח קצר ובינוני, שמסייעים לה במלחמה באוקראינה ולמעשה מהווים הידוק משמעותי של היחסים הביטחוניים בין המדינות. הדיווח, המסתמך על שישה מקורות שונים, מציין שטהרן העבירה למוסקבה.
22/02/2024  |  יאיר נבות  |   יומני בלוגרים
פרופ' ברנרד לואיס, שהיה בר סמכא בסוגיות האיסלאם והמזרח התיכון, הציג מרכיב קריטי של המזרח התיכון: "אם לוחמי האיסלאם לוחמים למען האלוהים, הרי יריביהם לוחמים נגד האלוהים.... לפי תפישת העולם האיסלאמית העולם מתחלק בין 'בית המאמינים באיסלאם' לבין 'בית הכופרים באיסלאם'.... וחובת המוסלמים להביא את 'הכופרים' להכרה באיסלאם... המאבק הזה מתקיים מאז הופעת האיסלאם במאה ה-7.... ארה"ב הפכה לאויב המר מכולם, ביטוי הרוע והיריב השטני של הטוב... של האיסלאם...."
22/02/2024  |  יורם אטינגר  |   יומני בלוגרים
במהלך היממה האחרונה המשיכו כוחות אוגדה 162, בהעמקת הפעילות ההתקפית במרחב זייתון שבצפון הרצועה. במקביל, כוחות אוגדה 98 ממשיכים לחסל מחבלים ולהשמיד תשתיות טרור במסגרת פעילות הלוחמים בעיר ח'אן יונס. לוחמי זרוע הים תקפו הלילה והשמידו מספר כלי שיט של ארגוני הטרור חמאס וגא״פ בדרום הרצועה.
22/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
אחרי הפשע המתועב שביצע החמאס ביום שבת, י"ב בתשרי - ביצוע טבח המוני של מאות יהודים, ביזת רכוש, שריפת בתים וחטיפת אזרחים, ביניהם קשישים וילדים, אני איתן בדעתי, שעלינו להיכנס למסלול חיים חדש, בו לא תהיה יותר שליטה ישראלית על ציבור פלשתיני בשטחים שבידינו מאז מלחמת ששת הימים בשנת 1967.
אחרי הכישלונות הנוראים של מפקדי הצבא והמנהיגות האזרחית ב"שבת השחורה" היה ראוי לקיים מיד בחירות חדשות לכנסת, בעיקר לאחר כישלון הממשלה לפני האסון, לרבות אי-הכנת העם והמדינה לפגיעה בביטחון, מחסני נשק ואמל"ח בלתי מספיקים שרק התמיכה האמריקנית הצילה אותנו מהמחסור בהם, וכן חוסר בכלי נשק אישיים ואפודי מגן ומלאי תחמושת כולל לשימוש ב"כיפות הברזל" ונק"ל, וכל זה מול ארגון מחבלים יחיד. דומה שנוכחות נושאת המטוסים האמריקנית מנעה מהחיזבאללה לפתוח נגדנו חזית נוספת בצד הלחימה בעזה.
22/02/2024  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il