|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

צה"ל השמיד משגר חמאס שהוצב בתוך מחסה הומניטרי בדיר אל בלאח

25/03/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

מספר שיגורים חצו משטח רצועת עזה, לעבר מרחב העיר אשדוד, חלקם יורטו על-ידי לוחמי ההגנה האווירית והשאר לא יורטו על-פי מדיניות. השיגורים בוצעו ממרחב הומניטרי באזור דיר אל בלח שבמרכז רצועת עזה, בו שהתה אוכלוסייה אזרחית.

מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו והשמידו את עמדת השיגור במרחב ממנה בוצע הירי, בתום התקיפה זוהו פיצוצי משנה אשר העידו על הימצאות של אמצעי לחימה נוספים במרחב.

התקיפה בוצעה באופן מדויק תוך הימנעות מפגיעה באזרחים שהתפנו מהאזור טרם בוצעה התקיפה.

תאריך:  25/03/2024   |   עודכן:  25/03/2024
עידן יוסף
+לשכת נתניהו: "תשובת חמאס - עדות לנזקי החלטת האו"ם"
11:21 26/03/24  |  מירב ארד
משבר במו"מ לעסקת החטופים אחרי תשובת חמאס: צוותי שב"כ והמוסד יחזרו לארץ מקטר, בעקבות תשובת חמאס שדחה את הפשרה האמריקנית.

לשכת ראש הממשלה מסרה בתגובה: "עמדת חמאס מוכיחה באופן ברור שחמאס אינו מעוניין בהמשך המשא-ומתן לעסקה, ומהווה עדות מצערת לנזקים של החלטת מועצת הביטחון.

חמאס שוב דחה כל הצעת פשרה אמריקנית וחזר על דרישותיו הקיצוניות: סיום מיידי של המלחמה, נסיגה מוחלטת של צה"ל מהרצועה והשארת השלטון כדי שיוכל לחזור פעם אחר פעם על הטבח של ה-7 באוקטובר, כפי שהבטיח לעשות.

החמאס סירב לכל הצעת פשרה אמריקנית, וגם בירך על החלטת מועצת הביטחון. ישראל לא תיכנע לדרישות ההזויות של החמאס, ותמשיך לפעול כדי להשיג את כל מטרות המלחמה: לשחרר את כל החטופים, להשמיד את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס ולהבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל."

שלשום דווח כי ישראל הסכימה להצעת הפשרה האמריקנית במסגרת השיחות בדוחא, והייתה ומוכנה לשחרר 700 אסירים בתמורה לשחרור 40 חטופים שנמצאים בשבי חמאס.
נתניהו עם ברנע ובר. המשלחת חוזרת [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+חה"א תקף למעלה מ-ל-60 מטרות בהן מנהרות ומבנים צבאיים
10:20 26/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לוחמי צוות הקרב של עוצבת הקומנדו והצנחנים איתרו מטענים, רימונים, נשקים, ווסטים ותחמושת רבה  ▪  צוות קרב 7 פשט על תשתיות טרור, חיסל מחבלים ואיתר אמל"ח
[צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]
+צה"ל תקף מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב טיר חרפה ובמרחב א-דהירה
08:33 26/03/24  |  מירב ארד
מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב טיר חרפה ומבנה צבאי נוסף של הארגון במרחב א-דהירה. במהלך הלילה, זוהו שני שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב שלומי, צה"ל תקף את מקורות הירי.
+בנימין נתניהו במלכודת משיחית
08:18 26/03/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
ממשלת נתניהו מובילה אותנו למציאות מכאיבה, כששורה ארוכה של מדינות באירופה ובאמריקה מגנות בחריפות רבה את מדיניותה של ישראל ואף נוקטות בימים אלו בשלל צעדים מעשיים הפוגעים בכלכלה של מדינת ישראל
נתניהו. מתעלם מבקשות נשיא ארה"ב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+העדר הווטו האמריקני באו"ם עורר תגובות מעורבות בארה"ב
23:47 25/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סגן נשיא ארה״ב לשעבר, מייק פנס: "יש לאפשר לישראל להוביל מלחמה עד להשמדת חמאס אחת ולתמיד"  ▪  "מקורבים לנתניהו: "ביידן נתן היום מכה קשה לסיכויים לשחרור חטופים"
לינדה תומס-גרינפילד, שגרירת ארה"ב באו"ם, נמנעת בהצבעה [צילום: קרייג ראטל/AP]
+חמאס מקשיח את עמדותיו במו"מ ודוחה את הפשרה האמריקנית
23:29 25/03/24  |  עידן יוסף
חמאס בהצהרה רשמית: הודענו לפני זמן קצר למתווכים כי הארגון דבק בעמדתו שהועברה ב-14 במרס. התגובה של ישראל לא נענתה לאף אחת מדרישותינו הבסיסיות - הפסקת אש כוללת, נסיגה מרצועת עזה, שיבת העקורים וחילופי שבויים. בכך דוחה ארגו הטרור את הצעת הפשרה האמריקנית שלה נענתה ישראל בחיוב.
+צה"ל תקף חוליית מחבלים בעמדה צבאית ומבנה צבאי של חיזבאללה
23:04 25/03/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב מיס אל ג'בל. כלי טיס זיהה מחבלים של הארגון בתוך עמדה צבאית באבו שש, מטוסי קרב הוכוונו לתקיפה ותקפו את העמדה ואת המחבלים שבה.

במהלך היום זוהו שיגורים משטח לבנון למספר מרחבים בשטח ישראל, צה"ל תקף בארטילריה את מקורות הירי.
+פיגוע בגוש-עציון: נזק נגרם לבית מגורים
22:59 25/03/24  |  עידן יוסף
פיגוע ירי בגוש-עציון: מחבל ירה לעבר כרמי צור, קליע פגע באחד הבתים ביישוב - כוחות צה"ל בשטח פתחו במרדף.

ראש מועצת גוש-עציון ירון רוזנטל: "כרמי צור מגינה על גוש-עציון מדרום. לא נאפשר לאויב להמשיך להתקיף את היישוב, בלי תגובה תקיפה. ה-7.10 הוכיח לנו שמי שמאפשר ירי על תושבים ומכיל את זה, מזמין פגיעה חמורה יותר בעתיד ולא נאפשר זאת".
[צילום: דוברות גוש עציון]
+הטמפרטורה עולה
22:55 25/03/24  |  טובה ספרא   |   לרשימה המלאה
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעיקרן זהירות!
פורים בחוף תל אביב [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+סי"צ: גורם בכיר בחמאס נמלט נמלט מתקיפת צה"ל בבקעת הלבנון
21:46 25/03/24  |  עידן יוסף
סוכנות הידיעות הצרפתית מדווחת מפי מקור ביטחוני בלבנון כי יעד התקיפה הישראלית אתמול בא-סווירי שבבקעת הלבנון היה גורם בכיר בחמאס שנמלט. בתקיפה נהרג פועל סורי.
תקיפת שני מחבלי חיזבאללה שפעלו במרחב מיס אל ג'בל שבדרום לבנון
+ארה"ב טוענת כאילו החלטת מועצת הביטחון מאשררת קריאה לשחרור חטופים
21:45 25/03/24  |  עידן יוסף
דובר מחלקת המדינה הערב מבהיר איך ארה"ב רואה מה שאושר באו"ם: "היום במועצת הביטחון של האו"ם, ארה"ב אישררה כי כל הפסקת אש חייבת להגיע כחלק מהסכם לשחרור חטופים. אנו חוזרים ומדגישים את הצורך להאיץ ולהעביר את הסיוע ההומניטרי בכל המסלולים הזמינים".
+‏ישראל הוסיפה סעיפי אישום חמורים למחבלי הנוח׳בה
21:42 25/03/24  |  עידן יוסף
‏ישראל הוסיפה סעיפי אישום חמורים למחבלי הנוח׳בה. גולת הכותרת: שימוש תקדימי בסעיף מחוק העונשין של ״פגיעה בריבונות המדינה״ המאפשר לגזור על המחבלים גזר דין מוות (כאן חדשות).
+נתניהו: דוחה את הצעת גנץ לשלוח את המשלחת לארה"ב
19:36 25/03/24  |  עידן יוסף
השר בני גנץ: "לא רק שנכון שהמשלחת תיסע - טוב היה עושה ראש הממשלה אם היה נוסע בעצמו לארה״ב, ומקיים שיח ישיר עם הנשיא ביידן ועם בכירי הממשל. זה נכון בשגרה, וזה בוודאי נכון כעת, כשמשקל התמיכה של ארה״ב בישראל כה קריטי".

ראש הממשלה נתניהו הגיב לדבריו: "לאחר שחמאס בירך על החלטת מועצת הביטחון שעברה בהימנעות ארה"ב, בני גנץ עוד מציע הערב לשלוח משלחת לארה"ב. דוחה את הצעתו".
+גורם אמריקני רשמי: נרשמה התקדמות במגעים לעסקת חטופים
19:34 25/03/24  |  עידן יוסף
גורם אמריקני רשמי לרויטרס: נרשמה השבוע התקדמות בשיחות על הפסקת אש ושחרור חטופים.
+יהרג ואל יעבור
18:44 25/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
גלנט. נהג כשורה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חמאס מברך על הקריאה של מועצת הביטחון באו״ם להפסקת אש
18:25 25/03/24  |  עידן יוסף
ארגון הטרור חמאס מברך על החלטת מועצת הביטחון של האו"ם וקורא למועצת הביטחון להפעיל לחץ על ישראל כדי שזו תהיה מחויבת להחלטה.
+סמוטריץ': מגבה את החלטתו של ראש הממשלה מול ארה"ב
18:22 25/03/24  |  עידן יוסף
השר בצלאל סמוטריץ׳: "החלטת ארה"ב שלא להטיל וטו במועצת הביטחון משחקת לידי חמאס ופוגעת במאמצים להשיב את החטופים ולייצב את האזור באמצעות חיסול הכוחות הרדיקליים וחיזוק הכוחות המתונים. מדינת ישראל לא תעצור עד להשמדה מוחלטת של החמאס ולהשבת החטופים הביתה.

עוד אמר יו״ר הציונות הדתית: "מערכת היחסים שלנו עם ארה"ב היתה מאז ומעולם של שותפים אבל לא של מדינת חסות. אין זו הפעם הראשונה שבה ממשלה ישראלית נדרשת לקבל החלטות מנוגדות לעמדת הממשל בארה"ב. כך היה בהחלטה על הקמת המדינה, כך ברבות ממלחמות ישראל, וכך כעת בהחלטה להמשיך להילחם בנאצים של דעאש-חמאס עד הניצחון המוחלט. אני מגבה את החלטתו של ראש הממשלה וקורא ברגע הקיומי הזה לכל המנהיגים בישראל להתעלות מעל לשיקולים פוליטיים צרים ולהתייצב מאחורי ממשלת ישראל והעומד בראשה עד הניצחון".
+גלנט בוושינגטון: נעצור את המלחמה ברגע שנחזיר את כל החטופים לביתם
18:16 25/03/24  |  עידן יוסף
אחרי החלטת ארה״ב לא להטיל וטו באו״ם, אומר שר הביטחון יואב גלנט, לפני פגישותיו עם בכירי הממשל בוושינגטון: ״אין לנו זכות מוסרית לעצור את המלחמה בעזה עד שנחזיר את כל החטופים לביתם. אם לא נשיג הכרעה ברורה ומוחלטת בעזה - עלולים לקרב מלחמה מצפון".

המשלחת של ראש הממשלה לא תגיע לוושינגטון אמנם, אבל גלנט ייפגש בעוד זמן קצר עם היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ג׳ייק סאליבן.
[צילום: אלעז מלכה]
+סוכלה הברחת אמצעי לחימה מתקדמים מאירן שנועדה לפיגועים קשים בישראל
18:09 25/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורמי ביטחון אירניים ניסוי להבריח גם טילי נ"ט וחומרי נפץ, לשטחי יהודה ושומרון במטרה לבצע פיגועים נגד מטרות ישראליות  ▪  הפעילות האירנית הוכוונה ע"י אגף 4000 של משמרות המהפכה וכוח קדס בסוריה, והיא נחשפה בעקבות מעצרים וחקירות של גורמים פלשתינים שגויסו לביצוע פיגועים
אמצעי לחימה שנתפסו [צילום: תקשורת שב"כ]
+לראשונה מאז דצמבר: אזעקות וירי רקטות לעבר אשדוד
14:01 25/03/24  |  מירב ארד
לראשונה מאז דצמבר: אזעקות וירי רקטות לעבר אשדוד.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צה"ל השמיד משגר חמאס שהוצב בתוך מחסה הומניטרי בדיר אל בלאח
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
השר חילי טרופר הוא בין אישי הציבור המעטים שאני רוחש להם אמון. אך הלילה, במהלך ראיונו עם יונית לוי בערוץ-12, התרשמתי כי אפילו הוא אינו רוחש אמון לעצמו. בני גנץ, לפי טרופר, רוצה/לא רוצה להיות בממשלה זמן קצר/זמן ארוך, ואלוהים אדירים - מה עושים עם חוק הגיוס המושחת שמציע הליכוד כדי להונות את העם בישראל ולהשאיר את החרדים בלי מדים ועם קופת המדינה?
25/03/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
הותר לפרסום (יום ב', 25.3.24) כי בחודשים האחרונים פועלים גורמי ביטחון אירנים במטרה להבריח אמצעי לחימה, בהם אמצעי לחימה מתקדמים שמקורם באירן, לשטחי יהודה ושומרון, דרך ירדן, מתוך כוונה לבצע פעולות טרור כנגד מטרות ישראליות. מדובר בנשק תקני, ששונה באיכותו מהנשק מייצור עצמי שמייצרים ארגוני הטרור הפלשתינים.
25/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בערוץ הטלוויזיה האסקפיסטי National Geografic Wild אנו צופים לרוב בסצנות מזוויעות. למשל נחשים הטורפים זה את זה, או עדר אריות התוקף תאו או זברה, לוכד את החיה האומללה ומתחיל לנגוס בבשרה החם בעודה מפרפרת ודם נוזל מגופה. לא תמיד כך זה מסתיים. יש והזברה המופתעת אוזרת עוז ונאבקת בשארית כוחותיה על חייה, בועטת בסובביה ומצליחה להיחלץ ממעגל אויביה צמאי הדם. יש ולעזרת התאו הבודד, הנתון בצרה קיומית, חשים אחיו וכגוש אחד הודפים את האריות התוקפנים, מחלצים מצרה את בן מינם.
היום ה-171 למלחמה: אזעקות צבע אדום הופעלו באשדוד. שש רקטות נפלו בשטחים פתוחים ושתיים יורטו. חמאס קיבל אחריות על הירי.
25/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
הרהורים על המקצוע מנחים אותי להציע חידושים בתחום התקשורת, זו הנדפסת וזו האלקטרונית. אמנה את הצעותי, ראויות או לא:
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il