|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
פעילי אחים לנשק בשכונת מאה שערים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]

נתניהו: בחירות עכשיו ישתקו את המו"מ לשחרור חטופים

ראש הממשלה: "מי שאומר שאני לא עושה הכל כדי להחזיר את חטופינו טועה ומטעה. בעוד ישראל מגמישה עמדות, חמאס מקשיח עמדות" על החרדים: "התקדמנו כברת דרך, בפטישים לא נשיג גיוס"
31/03/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

ברקע הפגנות של אלפים ממתנגדי הממשלה והתגרויות של אקטיביסטים מארגון אחים לנשק בתושבי שכונת מאה שערים, קיים (יום א', 31.3.24) ראש הממשלה בנימין נתניהו מסיבת עיתונאים.

"בחירות עכשיו ישתקו את המו"מ לשחרור חטופינו, והראשון שיברך על כך יהיה חמאס", הבהיר ראש הממשלה, והתייחס להאשמות כלפיו משמאל: "מי שאומר שאני לא עושה הכל כדי להחזיר את חטופינו טועה ומטעה. האמת היא שבעוד ישראל מגמישה עמדות, חמאס מקשיח עמדות - הוא דורש את ביטול המסדרון וחזרת עזתים לצפון הרצועה. יש לזה השלכות ביטחוניות שלא אפרט כאן. אם נסכים לעוד ויתור ועוד ויתור, זה יביא לעסקה? מבחן התוצאה הוא לא בזה שנראה שאנחנו מתאמצים להגיע לעסקה אלא בהשגת שחרור.

"אני עושה הכל כדי להחזיר את חטופינו הביתה. בכל פעם שמגיע מידע מודיעיני מדויק אני מאשר פעולות חילוץ. אבל עיקר המאמץ זה לחץ צבאי ומו"מ נחוש ועיקש. לא כל דרישה שחמאס מבקש אנחנו נענה לה. במו"מ צריך להיות גם נחוש וגם גמיש ואנחנו יודעים להיות גם וגם. אני מחויב להחזיר את כל חטופינו. לא אשאיר אף אחד מאחור".

"קשה לדמיין את ייסורי המשפחות שדואגים לגורל יקיריהן. יקיריהן הם יקירינו", המשיך נתניהו. "עמית סוסנה ואחרות נתנו עדויות מטלטלות והן מרתיחות את הדם. נפגשתי בחמישי והיום המשפחות. רעייתי שלחה מכתב לאמו של אמיר קטר. אני עדיין מצפה לתשובתה".

נתניהו אישר שגם שר הביטחון וגם הרמטכ"ל "שאלו שאלות" בנוגע לסוגיית המסדרון וביתור הרצועה. הוא חזר בפעם הרביעית על כך שאישר את התועניות המבצעיות ברפיח, אך סירב לנקוב במועד שבו תתחיל הפעולה ורק הסכים לומר: "עושים את ההכנות הדרושות - וניכנס לרפיח המבצע ברפיח ייקח זמן, אבל הוא ייעשה. אין ניצחון בלי כניסה לרפיח ואין ניצחון בלי פירוק גדודי חמאס שם".

במענה לשאלה, האם הוא רוצה לצאת באמירה ערכית שגם הציבור החרדי צריך להתגייס ולהשתתף בעול המלחמה השיב: "חייבים לפעול לקידום השוויון בנטל, צריך לעשות זאת ברוח טובה".

עוד הוסיף: "שמחתי מאוד שבג"ץ נענה לבקשתי, לתת 30 יום כדי להשלים את העבודה. החרדים הלכו כברת דרך והסכימו לדברים שלא הסכימו שלא חשבנו שיסכימו. אני חושב שאפשר לפתור את הבעיה. בפטישים לא נשיג גיוס".

בעניין מצבו הרפואי ופרסום חלקי של הדוח הרפואי שלו, אמר נתניהו: "הדוח הרפואי שלי חשוף וידוע. אשתי הייתה בניתוח אפנדיציט והסבירו שהיא הייתה בווינה. הייתי חולה בשפעת - הסבירו שהייתי במעייני הישועה. אין גבול לשקרים. אעבור את הניתוח ואחזור לפעולה מלאה מהר מאוד".

אשר לתגובת הליכוד על דוח ועדת החקירה לאסון מירון אמר שמדובר בתגובה פוליטית להאשמה פוליטית מצד יש עתיד. לדבריו, הליקויים בדוח תוקנו ובאשר לאחריות האישית יחליט הציבור.

יש עתיד בתגובה לנאום נתניהו: ״נתניהו בעוד מסיבת עיתונאים מנותקת ממשיך למכור לציבור את הביטוי הריק 'ניצחון מוחלט' כשבפועל הכל תקוע. הוא לא מצליח להשיב את החטופים, את העקורים והביטחון האישי. הכלכלה קורסת, יוקר המחיה חונק וממשלתו על כלל חבריה מעדיפה משתמטים ופגרה על חשבון חיילינו בימי המלחמה איתו רק נפסיד, בחירות עכשיו!".

תאריך:  31/03/2024   |   עודכן:  31/03/2024
עידן יוסף
+סקר קופ"ח מכבי: כשליש מהמפונים דיווחו על שינוי לרעה במצבם הבריאותי
10:30 01/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי הסקר, 38% מהמפונים דיווחו כי מצבם הנפשי בינוני או גרוע - כמעט פי 3 מהמצב שקדם למלחמה  ▪  כשליש מהמפונים דיווחו שהינם מוטרדים מבעיות רגשיות כל הזמן או לעיתים קרובות  ▪  45% מהמפונים מרגישים שהם זקוקים לסיוע נפשי מאיש מקצוע
מפונים במלון בים המלח [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+בחזרה, ובגדול
10:14 01/04/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
חוזרים לתיקון עולם. אין כירושלים לחדש את ההפגנות המנווטות את עצמן להדיח את ביבי. שיבריא מן הניתוח הקל ויחזור לאיתנו, וגם למשפטו ולפיטוריו
מחרתיים ננצח [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+בתום שבועיים: צה"ל השלים את המבצע בבי"ח שיפא
09:46 01/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במהלך הפשיטה חוסלו במרחב בית החולים יותר מ-200 מחבלים, בהם בכירים - ונעצרו מאות  ▪  מסוק קרב תקף מבנה צבאי ממולכד של חמאס ממנו תצפתו מחבלים על לוחמי צה"ל  ▪  בח'אן יונס הלוחמים חיסלו מחבלים מטווח קצר, פשטו על תשתיות טרור ועצרו מספר מחבלים
בי"ח שיפא [צילום: ויקטור ר' קייבנו/AP]
חיילי צה"ל בעזה [צילום: דובר צה"ל]
+אחותו של מנהיג חמאס נעצרה בביתה שבתל שבע
09:36 01/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
במהלך הפשיטה בבית האחות של איסמעיל הנייה איתרו הכוחות מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים, ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל
הכוחות המיוחדים נערכים למעצר, הלילה [צילום: דוברות המשטרה]
+עסקים באילת ובתמר יהיו זכאים לפיצוי על החודשים ינואר-פברואר
07:17 01/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הזיכוי ניתן במסגרת מענק סיוע לעסקים ברשויות מקומיות מוטות תיירות, על-פי קריטריונים שתואמים למענק שניתן לאזורים שנפגעו בחודש דצמבר ובהתאם לנוסחה שלפיה פוצו עסקים בכל הארץ בחודשים אוקטובר עד דצמבר 2023
[צילום: משה שי/פלאש 90]
+סמ"ר נדב כהן מחיפה נפל בדרום רצועת עזה
06:18 01/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
סמ"ר כהן, בן 20 מחיפה, הוא החלל ה-600 של צה"ל מאז 7 באוקטובר  ▪  מאז תחילת התמרון הקרקעי ברצועה נהרגו 256 חיילים
סמ"ר כהן ז"ל. נהרג בדרום הרצועה
+3 פצועים קשה בפיגוע דקירה בקניון בגן יבנה
04:26 01/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
המחבל הוא תושב חברון בן 19 ששהה בישראל בניגוד לחוק  ▪  שלושת הפצועים פונו לבית החולים אסותא באשדוד  ▪  המחבל חוסל ביריות על-ידי שוטר ופקח שהגיעו אל המקום
רגעי חיסול המחבל בקניון בגן יבנה [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+כטב"ם עוין חדר לאילת ופגע במבנה במרחב המפרץ
04:15 01/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אזעקה הופעלה באילת בעקבות חדירת הכטב"ם מאזור ירדן  ▪  לא היו נפגעים בתקרית ונגרם נזק קל למבנה
מתוך תיעוד פגיעת הכטב"ם באילת [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+לוחם באגוז שנפצע שלשום בקרב מת מפצעיו
21:10 31/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
החלל ה-255 מתחילת התמרון הוא סיון ווייל, בן 20 מרעננה, לוחם בעוצבת הקומנדו  ▪  הוא נפצע אנוש בקרב בח'אן יונס ולאחר מותו הועלה לדרגת רב-סמל
רס״ל סיון ווייל
+סמוטריץ': הפרובוקציות של אחים לנשק במאה שערים זורקות אותנו ל-6 באוקטובר
21:00 31/03/24  |  עידן יוסף
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לצעדה של אחים לנשק במאה שערים: "הפרובוקציה של אחים לנשק שצועדים למאה שערים כדי לייצר עימות ואלימות זורקת אותנו ישר ל-6.10 כאילו לא למדנו כלום ולא עברנו את הטבח הנורא.

"כך גם חוסר האחריות של היועצת המשפטית לממשלה. שנאה ומלחמת אחים לא יביאו לגיוס של חייל אחד נוסף אלא לקרע וחורבן. הדרך לשילוב הציבור החרדי בהגנה על ביטחון המדינה הוא בשיח והידברות כך נעשה ובעז״ה כך נצליח".
+צה"ל חיסל את מפקד נ"ט בכוח רדואן
19:13 31/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המחבל איסמעיל עלי אלזין, פעיל מרכזי ביחידת הנ"ט של ארגון הטרור חיזבאללה, חוסל בתקיפת כלי טיס על רכבו  ▪  זהו המחבל הבולט השלישי שמחוסל מאז יום חמישי
זירת החיסול
+גלנט באוגדה 98: "מחבלים בכירים מאוד מסגירים עצמם, חמאס מתפרק מבפנים"
18:34 31/03/24  |  עידן יוסף
שר הביטחון יואב גלנט קיים הערכת מצב באוגדה 98, וקיבל סקירה ממפקד האוגדה תת-אלוף דן גולדפוס על המידע שאוספים הלוחמים בשטח - וזה שמוסרים המחבלים שנתפסים בידי הכוחות. גלנט אמר: "בשבוע-שבועיים האחרונים יש מאות מחבלים שנפלו בשבי. הם אומרים שחמאס מתמוטט מבפנים, שהמחירים שהם משלמים כבדים מאוד. המחבלים עצמם מעידים שהם לא יכולים לשאת יותר בעומס הזה".

גלנט הוסיף: "אנחנו הולכים ומחסלים את כל מי שהיה מעורב באירועי 7 באוקטובר. את הזוטרים, את הבכירים ואת הבכירים מאוד - שהיו בשטח או שנתנו הוראות. נמשיך בפעולה הזאת, עד שנגיע למלוא התוצאות על כל המחבלים בכל רחבי רצועת עזה".
+העם יתחיל לדבר
18:32 31/03/24  |  טובה ספרא   |   לרשימה המלאה
הפלוטו גורם לעם לנוע בחוסר נוחות על הכיסא ולהתחיל להביע קול אחר. פירוק ממשלת נתניהו אינו נראה באופק. מאמצע מאי מתחיל חודש קשה ביטחונית שיכלול תקיפה מלבנון ואולי פיגוע גדול. שחרור של חטופים נראה באופק, כנראה במבצע צבאי
המלחמה נמשכת [צילום: אוהד צוויגנברג/AP]
+משטרה באור אדום
17:37 31/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
על בנימין נתניהו להוציא את התיק לביטחון לאומי מידי המסית והמסיט איתמר בן-גביר ולהעבירו למי שמבין את מגבלות הכוח הנדרשות ממשטרה במדינה דמוקרטית
[צילום: איתי רון/פלאש 90]
+חברת החשמל השלימה תיקון נזקי ירי בנחל עוז
17:28 31/03/24  |  עידן יוסף
לאחר כמעט חצי שנה מאז תחילת המלחמה, צוותים מתוגברים של חברת החשמל תיקנו הבוקר את נזקי הירי ברשת החשמל בנחל עוז, סמוך לגדר מול שג'עייה. הפגיעות, שנגרמו כתוצאה מירי כבד של מחבלים, גרמו להפסקות חשמל בקיבוץ ולמתקנים בסביבתו, וכן לנזקים משמעותיים לציוד.

עובדי חברת החשמל, בליווי כוחות צבא, עבדו תחת אש כבר באוקטובר 2023 על מנת לתקן את מרבית הנזקים. עבודות התיקון הנוכחיות, שהושלמו היום, התבצעו באבטחה צמודה של צה"ל ובאישורו.

העבודות כללו תיקון חוטים קרועים, החלפת שנאים שנפגעו מירי וכן טיפול בקליעים שחדרו לכבלי חשמל ולעמודי מתח גבוה.
[צילום: יוסי וייס]
+קלאצ'ניקוב ופצצות מרגמה הוחבאו במתחם היולדות בשיפא
15:26 31/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
באחת הסריקות חוסלו שני בכירים של חמאס לאחר מרדף  ▪  הותקף חמ"ל הג'יהאד האיסלאמי שפעל בחצר בית חולים אל-אקצה
בית חולים שיפא [צילום: דובר צה"ל]
אמל"ח שנמצא בבית החולים שיפא [צילום: דובר צה"ל]
+חייל צה"ל באורח קל מהשיגורים לצפון; צה"ל תקף את מקורות הירי
14:38 31/03/24  |  מירב ארד
בשעות האחרונות זוהו שיגורים משטח לבנון שחצו למרחב מרגליות ומלכיה.כתוצאה מהשיגורים נפצע חייל צה"ל באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה. בתגובה תקפו מטוסי קרב תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים אל-חיאם ורב א-תלתין שבדרום לבנון. בנוסף, צה"ל תקף בארטילריה במרחב חולא להסרת איום.
+מיום האדמה ליום האדם
14:25 31/03/24  |  גדי חיטמן   |   לרשימה המלאה
ה-30.3.2024 עשוי להפוך בציר הזמן ההיסטורי ליום בו היהודים במדינת ישראל יציינו את יום האדם  ▪  כמעט שישה חודשים לאחר השבת השחורה של השבעה באוקטובר ו-134 חטופים עדיין מוחזקים בשבי, בתוך רצועת עזה
המחאה עלתה מדרגה [צילום: איתי רון/פלאש 90]
+מגש הכסף
13:16 31/03/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
המלחמה הזאת הציפה שוב את השיר, ואת הצורך לומר תודה לגיבורינו המיוחדים, דור הניצחון הנוכחי, שממשיכים את רוח תש"ח  ▪  האומה עומדת למולכם, קרועת לב אך נושמת, לקבל את הנס האחד אין שני של קורבנכם העליון שאין שני לו
משהו משלנו
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יוקר המחיה   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאה שערים   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: בחירות עכשיו ישתקו את המו"מ לשחרור חטופים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חשדנית
31/03/24 21:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
כלי טיס של חיל-האוויר תקף אחר-הצהריים (יום א', 31.3.24) רכב במרחב הכפר כונין בו שהה המחבל איסמעיל עלי אלזין, פעיל מרכזי ביחידת הנ"ט של כוח רדואן בארגון חיזבאללה.
31/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הפלוטו גורם לעם לנוע בחוסר נוחות על הכיסא ולהתחיל להביע קול אחר. פירוק ממשלת נתניהו אינו נראה באופק. מאמצע מאי מתחיל חודש קשה ביטחונית שיכלול תקיפה מלבנון ואולי פיגוע גדול. שחרור של חטופים נראה באופק, כנראה במבצע צבאי
31/03/2024  |  טובה ספרא  |   פודקאסטים
אין ספק שלמשטרה זכות, ואפילו חובה, להפעיל מדי פעם כוח אלים נגד אזרחיות ואזרחים. לפי שעה תנועת המחאה נושכת שפתיה ואינה חולקת על כך. אך משטרת ישראל בהנהגת בנימין נתניהו - הוא הראש, הוא אשם -מתקרבת לרגע בו היא מאבדת את הלגיטימיות שלה, שהיא חיונית לחיי ציבור תקינים.
31/03/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
כחלק ממבצע צה"ל ושב"כ בהובלת אוגדה 162 בבית החולים שיפא, כוחות סיירת נח"ל טיהרו מספר מבנים בתוך בית החולים, חיסלו מחבלים ואיתרו אמצעי לחימה רבים אשר הוחבאו במתחם.
31/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בשבת האחרונה (30.3) ציין המיעוט הערבי בישראל 48 שנים ליום האדמה. האירועים השנה היו צנועים ומאופקים והתבטאו בעלייה לקברים של 6 ערבים ישראלים שנהרגו אז, בשנת 1976, במסגרת ניסיון של האוכלוסייה הערבית למנוע הפקעת קרקעות באזור הכפרים סח'נין, עראבה ודיר חנא בגליל התחתון.
31/03/2024  |  גדי חיטמן  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il