|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
רוטמן. מערכת שקובעת לעצמה את הסמכויות הטבועות [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

'הנחת סלב' לנשיא" | רוטמן דורש הבהרות על הצוות לחקירת ההדלפה מביהמ"ש העליון

ועדת החוקה דנה בחוקיות צוות חקירת ההדלפות בבית המשפט העליון, שהוקם על-ידי מ"מ נשיא בית המשפט רוטמן, טוען כי הקמת הצוות נעשתה ללא סמכות חוקית וכי יש חשש לניגוד עניינים מצד שני חברי הצוות, שביקשו באוגוסט להצטרף לעתירת בג"ץ הסבירות נציגי בית המשפט טוענים כי הקמת הצוות נעשתה במסגרת הסמכות הטבועה של נשיא בית המשפט וכי חברי הצוות נבחרו בשל ניסיונם וכישוריהם
07/04/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן דורש מהנהלת בית המשפט להשיב עוד היום (יום א', 7.4.24) למידע שנחשף בוועדה, לפיו שני חברי הצוות לחקירת ההדלפות בבית המשפט העליון, יוצאי השב"כ, ביקשו באוגוסט להצטרף לעתירת בג"ץ הסבירות. "האם מתאים שאדם מקרב השופטים, שייתכן שהוא או אנשי לשכתו היו מעורבים בהדלפה, ראוי שימנה את הצוות החוקר?", תהה רוטמן. "כיצד נשיא בית המשפט העליון בוחר אנשים שהצטרפו לעותרים בתיק מסוים שיבדקו את הדלפתו".

לעניין הסכמת היועמ"שית להרכב הצוות אמר: "אם מדובר בסמכות טבועה, מה מקור הצורך בהסכמת היועמ"שית, והאם היא מתכננת לתת הסכמה דומה אם ראש הממשלה יבקש מחר להקים צוות עם אנשי שב"כ לחקירת הדלפות הקבינט. האם מדובר בכלל גורף, או ב'הנחת סלב' לנשיא בית המשפט העליון".

בפתח הדיון אמר רוטמן: "הישיבה עוסקת בפיקוח בשני נושאים - מעורבות יו"ר לשכת עוה"ד לשעבר בהליכי מינוי בבית המשפט ובחוקיות צוות חקירת ההדלפות שמינה מ"מ נשיא בית המשפט העליון. קיבלנו את תשובת הנהלת בית המשפט, אך לרוב השאלות לא ניתנה התייחסות כלל או לא התייחסות עניינית. הצוות לחקירת ההדלפות הוקם ב-5.2, והשאלה אם זו סמכות שיפוטית או סמכות ניהולית".

ח"כ יואב סגלוביץ' (יש עתיד) נחלץ לגונן על מערכת המשפט: "הדיון הזה לא צריך להתקיים. עלו שאלות של בסיס חוקי ברמה הניהולית כל מנהל ארגון יכול לבדוק את התנהלות ארגונו. אין פה שום חקירה. אני מבין שאתה חובב דיונים על בית המשפט העליון, אך זה מיותר ולא מכובד. כנשיא בית המשפט, יש לו סמכויות שיפוטיות ומינהליות".

היו"ר רוטמן: "יש הבדל בין כללים לניהול שופטים לבין ניהול המערכת. שאלת הסמכות הטבועה כבודה במקומה מונח, כי יש בעיה עם מערכת שקובעת לעצמה את הסמכויות הטבועות. חוק בית המשפט אומר ששר המשפטים קובע את סדרי המנהל ולא נשיא בית המשפט, ויותר מכך - מנהל בית המשפט אחראי בפני השר על ביצועם. מאחר שפה עוסקים בסוגיית מידע ואבטחתו, ממונה הביטחון אחראי על אבטחת המידע. מה עניין נשיא בית המשפט ולא מנהל בית המשפט?. עוד אומר החוק שכל סמכות מנהלית וכל סמכות להתקנת תקנות נתונות לשר המשפטים, זאת לעומת כל סמכות שיפוטית.

"אבקש תשובתכם - על-פי חוק, מי אחראי לסדרי המנהל ולאבטחת מידע בבית המשפט. זו שאלה פשוטה מאוד, שהיא הבסיס לדיון. אני שואל מה מקור הסמכות, כי אני מכיר את החוק - ולא חשבתי שעליי להסביר את החוק להנהלת בתי המשפט".

עו"ד חנית אברהם בכר, מהנהלת בית המשפט: "מדובר בדיון בפני עצמו שלא הוזמנו בעניינו ונוכל להשיב תשובה מסודרת. לנשיא בית המשפט העליון, כראש הרשות השופטת, יש במסגרת תפקידו אחריות לניהול בית המשפט. זו לא רק סמכותו הטבועה, זו גם חובתו כראש רשות לבחון את ההיבטים הניהוליים ואיך מונעים כשלים מסוג זה".

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד): "הדיון הזה בעת הזו הוא הכי מיותר שיש. יש אלף נושאים וחקיקה שאפשר לקדם, ובכל זאת בחרת בנושא הזה. הייתה כאן הדלפה באמת פרועה פעם ראשונה בבית המשפט העליון. אתה מנהל כאן חקירה צולבת לעובדת מדינה כאילו היא פושעת".

היו"ר רוטמן: "אני חושש מדבר אחד, שנהיה מדינה שלחוק אין בה משמעות. קראתי את מכתבכם, ואני שב ושואל - איך מה שהשבתם מסתדר עם מה שכתוב בחוק. כבר הייתה לכם פעם סמכות טבועה שנטלתם לעצמכם להגן על שופטים, והקמתם מאגר לא ברור מאיזו סמכות, ועד שהייעוץ המשפטי לממשלה התערב, ריגלתם אחרי אזרחי ישראל במסגרת אותה סמכות טבועה. לקחתם לעצמכם סמכות בניגוד לכתוב בחוק".

ח"כ גלעד קריב (העבודה): "הפרדת הרשויות היא הדבר האחרון שמטריד אותך. אוי לנו שביום שמציינים חצי שנה למלחמה, מתקיימות ארבע לוויות של חיילי צה"ל ולוויה של חטוף שלא הוחזר בחיים - בחרת בדיון הזה. הדיון הזה הוא רק עוד שלב במתקפה הלא-עניינית והלא-מידתית שלך ושל הקואליציה על הרשות השופטת. זה דיון בתחתית סולם העדיפות בעניין הרשות השופטת והיחסים בין הרשויות".

בפנייתו לנציגת בתי המשפט אמר קריב: ״נכון להבהיר שמעורבות הנשיא נדרשת, וראוי שתצא הבהרה שהגוף האחראי לפיקוח והכוונת עבודת הצוות הוא הנהלת בית המשפט ולא הנשיא״.

ח"כ יצחק קרויזר (עוצמה יהודית): "בוועדה למינוי שופטים משקיעים שעות רבות וכוח אדם אדיר לבחירת המועמדים הטובים ביותר לערכאות, אבל אחרי שהתפרסמו שיחות נוה-אורנשטיין וההתערבות הבוטה במינויים, אני לא חושב שיש אזרח שנפל מהכיסא - ואני אומר זאת בצער רב. זה מתחבר בקו ישיר לכך שהמערכת בודקת את עצמה וזה לא מוסיף לה אמון ציבורי. ראש הוועדה עושה עבודתו כך שאזרחי המדינה יוכלו לדעת שיש מי שמפקח כדי שתהיה מערכת שקופה מקצועית ועניינית".

ח"כ ארז מלול (שס): "זה עניין מהותי ממדרגה ראשונה כשאירוע כזה דולף ויש לבדוק זאת. אם פוגלמן לא היה מגן על חברים, היה צריך להביא שופט עליון לשעבר שימנה את הצוות. ברגע שאין ביטחון שההדלפה היא דרך אחד השופטים, זה לא בסמכותו. הסמכות שלו היא רק על השופטים ולא על יתר העובדים. גם השופטים צריכים להבין שהם לא חסינים מביקורת וחלק מתפקידנו לבקר אותם".

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד): "ברור שהיה כאן מישהו שעשה את זה וברור שאין פרצה טכנולוגית. בית המשפט העליון ביצע הפרת אמונים בפרסום פסק הדין. כדי להוציא פסק דין יש להיכנס לפחות עם שתי סיסמאות. ויש להעביר את כל העובדים מהראשון ועד האחרון פוליגרף. זה צריך להיות בדמנו כולנו. לא הגיוני שמי שיבדוק את הדבר הזה יהיו אנשים שהם בין השאר עובדים מהמערכת. הם לא מורמים מעם, ולכן כמו שחוקרים מוציאים תכתובות בין פקידים לעיתונאים ושופטים, יש למצוא מי הדליף את פסק הדין. הרפורמה לא רלוונטית. תפסיקו להיות עיוורים בכל הנוגע למערכת המשפט.

"אנחנו צריכים בסוף לדעת איך הודלף פסק דין, שזה דבר כל כך נדיר שלא קרה מימיי כעורכת דיןף למעט פעם יחידה שבה פורסם בטעות - כשפה ברור שזה לא טעות".

היו"ר רוטמן: "השאלה הנוספת היא לעניין כתב המינוי - ממתי צריך שהיועמ"ש יסכים לסמכותו הטבועה של השופט.

"לשאלת בחירת חברי הצוות - תשובתכם שנבחרו על-רקע ניסיונם וכישוריהם לא מכבדת. כל אחד יכול לבחור צוות כראות עיניו ללא מכרז? יש פה שני גורמים חוקרי שב"כ לשעבר שאינם חלק מעובדי המערכת, והשאלה איך נבחרו? האם הם מתנדבים או מקבלים שכר? ואם מקבלי שכר, על בסיס מה? מה הליך הבחירה שנעשה? היכרות? קול קורא? יש אפילו פסיקה שראש הממשלה שרצה שמישהו יעזור לו בנושא הרגיש של החטופים בהתנדבות, והייתה התערבות של בית המשפט. בהדלפה מוועדת חוץ וביטחון - יו"ר הכנסת יכול להחליט שימונו שני חוקרי שב"כ לחקור? זה לא עובד ככה. אני דורש השלמה של התשובה".

"לעניין תשאול שופטים ועובדים ע"י חברי הצוות - יש שופט, קלדנית או אחר, שאיש שב"כ מתחיל לתשאל אותו - זו בעיה, בטח כשהוא לא עובד מערכת. כתב המינוי בעייתי והתשובה שהייתה היא שהצוות הוסמך לראיין. ושהתשובות וולונטריות וברוח טובה. אם ניגשים ברוח טובה לעובד ואומרים שייתכן הליך משמעתי או פלילי, אני לא מכיר שום הליך כזה.

"בדיון החמץ, כל מה שביקשו היה שמאבטחי בתי החולים יוכלו לעדכן את המבקרים ללא כפייה, אך השופט פוגלמן אמר שהאזרח הרגיל נשמע להוראות המאבטח בשל הכוח הנתפס על ידו. כשפונה בעל סמכות לאדם - אין דבר כזה וולונטריות. זו הלכה מקובלת מקדמת דנא. על בסיסה השופט פוגלמן ביטל מדיניות ארוכת שנים של בתי החולים. השאלה אם התירוץ של וולונטריות ורוח טובה היה עובד בכל מקרה דומה או שרק לבית המשפט העליון מותר הדבר הזה".

עו"ד אביעד ויסולי: "לכל שופט יש עוזרים וביניהם המידע זורם בקלות. המידע הודלף מיד לאחר הישיבה האחרונה בה נפגשו כל השופטים. בישיבה זו כבר יודעים מי בעד ומי נגד. כשפסק דין עובר מאחד לשני ברור להם מי יגיד מה. היום בבית המשפט העליון יש שני מחנות - כולם יודעים מי באיזה מחנה. הבעיה הכי חמורה היא אנשי צוות השב"כ המופיעים כצדדים בבג"ץ הסבירות. הם הגישו בקשה להצטרף לטוען ובקשתם נדחתה. מנהל בית המשפט קיבל על כך מכתב ב-28.3 וזה אף פורסם".

לאחר דבריו, הפסיק היו"ר רוטמן את הדיון למספר דקות וביקש מהנהלת בית המשפט להשיב על הטענה ואמר כי "אם זה נכון, הם בעלי עניין בתיק הזה".

לאחר ההפסקה, השיבה עו"ד חנית אברהם בכר, כי "אין כרגע אינדיקציה לכך, והם אף לא הצהירו על כך בטופס ניגוד העניינים".

רוטמן: "אבקש תשובה עד סוף היום. שמות האנשים הללו פורסמו בתקשורת. אם הסיפור נכון זה מראה כשל עמוק ויסודי, כולל מסמך ניגוד עניינים כוזב. אני מבקש לדעת אם בית המשפט מתנהלים בסטנדרטים שאנחנו מצפים מרשות שלטונית ובטח ובטח מבית המשפט העליון".

ח"כ קריב: אם הוועדה כולה או חלקה חושבת שיש כשל, עלינו לכבד את הרשות השנייה. חזקה על הנהלת בתי המשפט שבעקבות הדברים שנאמרו כאן הם יבדקו את הדברים".

היו"ר רוטמן סיכם את הדיון: "סוגיית הסמכות יחד עם סוגיית ניגוד העניינים דורשות התייחסות. האם מתאים שאדם מקרב השופטים שייתכן שהוא או אנשי לשכתו היו מעורבים בהדלפה ראוי שימנה את הצוות. דבר שני הוא כיצד נבחרו חברי הצוות. שני אנשי השב"כ מופיעים בפרסומים תקשורתיים. אנשים שביקשו להצטרף לתיק תוך הבעת עמדה, אפילו אם רק היו מביעים עמדה ציבורית, הייתי מצפה שלא יהיו בצוות הבוחן ושאלת אופן הבחירה רק מתחזקת לאור הדבר, כיצד נשיא בית המשפט העליון בוחר אנשים שהצטרפו לעותרים בתיק מסוים שיבדקו את הדלפתו.

"שאלת הוולונטריות - כיצד היא משתלבת עם עמדתו של השופט פוגלמן. כשבעל סמכות פונה אין וולונטריות.

"לעניין הסכמת היועמ"שית - אם מדובר בסמכות טבועה, מה מקור הצורך בהסכמת היועמ"שית, והאם היא מתכננת לתת הסכמה דומה אם רה"מ יבקש מחר להקים צוות עם אנשי שב"כ לחקירת הדלפות הקבינט. האם מדובר בכלל גורף, או הנחת סלב לנשיא בית המשפט העליון.

"האמירה שהופיעה שאם הצוות ייתקל בהליך פלילי או משמעתי יעביר לגורמים הרלוונטיים - האם יש חיסיון למידע או חסינות מפני הפללה עצמית? האם יוכלו להיחקר בעניין הזה?

"ושאלה כללית לשיטה של הנהלת בתי המשפט - אני לא רואה שום הצדקה שלא לענות לשאלות בהתאם לתקנון הכנסת או למסור מידע. בתשובתכם בנושא השני הפניתם לפסק דין שאני צד לו לגבי חוק חופש המידע, יש בו איזונים ורשימה ארוכה של חריגים. למסירת מידע לכנסת וועדותיה יש הוראת חוק שמפנה לתקנון ובו שני חריגים בחוק יסוד הכנסת וחוק יסוד הממשלה מטעמים של ביטחון המדינה, קשרי מסחר בינ"ל והגנה על זכות או חיסיון שבדין, ולכן כשאני פונה ומבקש מידע ואתם אומרים שיש חוק חופש מידע - זה זלזול שאין כדוגמתו בכנסת ובחוק. החוק חל גם על הנהלת בית המשפט. כאן בכנסת החוק חשוב ואני מבקש שתעמדו בו ותמסרו את המידע ולא תתחבאו מאחורי טענות של פרסום לציבור כי יש דרכים אחרות.

"כשבא לכם אתם מתעלמים מפרסומים בתקשורת, וכשבא לכם - הפרסומים הם בסיס למכתב. הפרסום בתקשורת על פסק דין הנבצרות ברח לכם, אך כשהחלטתם לא למסור מידע על פרוטוקולים התבססתם על פרסום בתקשורת וטענתם לטעמי שיבוש. אם אין חקירה מתנהלת אין שיבוש. אני לא מדבר על כך שאין שיבוש במסירת פרוטוקולים, אתם הלשכה המשפטית של הרשות השופטת במדינת ישראל. תתכבדו לפעול על-פי החוק וכשאתם מעלים טענה, תבססו אותה על-פי החוק".

תאריך:  07/04/2024   |   עודכן:  07/04/2024
עידן יוסף
+שב"ס קורס: תקן הכליאה למחבלים מוצה - הממשלה תידרש לפתרון מיידי
17:54 07/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תקן הכליאה עומד על 14,500 כלואים, ובפועל יש יותר מ-21,000  ▪  בעקבות התנגדות השרים לקיצוץ רוחבי ותקנים ממשרדיהם לטובת מתקני הכליאה, ישיבת הממשלה הופסקה לטובת המו"מ
כלא עופר. צפוף [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ישראל ביתנו פועלת לכינוס המליאה לישיבת פגרה
17:50 07/04/24  |  עידן יוסף
הכנסת יוצאת מחר באופן רשמי לפגרה ובאופוזיציה כבר קוראים לדיון דחוף במליאה. יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר, החל לאסוף 25 חתימות על מנת לכנס את מליאת הכנסת לדיון דחוף בזמן הפגרה, בנושא המדיניות הביטחונית של ישראל בפני האיומים האירנים (כאן חדשות).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביעד ויסולי / Aviad Visoli   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הרשות השנייה   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חופש המידע   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב סגלוביץ' / yoav  segalovich   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניגוד עניינים   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
'הנחת סלב' לנשיא" | רוטמן דורש הבהרות על הצוות לחקירת ההדלפה מביהמ"ש העליון
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אבי.ש
7/04/24 22:16
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
שירות בתי הסוהר מתריע כי בעוד מספר ימים לא יוכל לקלוט אסירים ביטחוניים נוספים. תקן הכליאה עומד על 14,500 כלואים, ובפועל יש יותר מ-21,000, על כן שב"ס יציג לממשלה תוכנית חרום לצורך המשך קליטת אסירים.
07/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברי הכנסת מהאופוזיציה העומדים מאחורי קמפיין ה"בחירות עכשיו" הם אותם אלה שבנשימה אחת קוראים לביטול פגרת הכנסת. בין שני הקמפיינים, מה לעשות, קיימת סתירה. הליכה לבחירות עכשיו משמעותה אחת: במקום פקרה קצרה של חמישה שבועות, שבמהלכה מתקיימים דיוני ועדות, נקבל פגרה ארוכה שתימשך לפחות חצי שנה, כמעט ללא דיוני ועדות.
05/04/2024  |  עידן יוסף  |   יומני בלוגרים
לפני שבועיים דחתה הוועדה לביקורת המדינה את הצעת היו"ר ח"כ מיקי לוי, לממש את סמכות המוקנת לה - הוצאת צווי הבאה. לוי ביקש להחיל את הצו על ארבעה בכירים מהמשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל לאחר שלא התייצבו לדיוני הוועדה לבירור טענותיו, לכשלים רבים בהליך רישוי כלי ירייה וזאת בהוראת השר איתמר בן-גביר.
04/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ טלי גוטליב בחרה לעקוץ את מפלגת חד"ש-תע"ל, בדרך מקורית. שיר שחיברה, בלחן "השפן הקטן" וקראה מדוכן המליאה:
03/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
פעילי מחאה וקרובי חטופים הגיעו היום למליאת הכנסת. משפחות חטופים התפרצו ביציע האורחים במליאה עם ידיים צבועות בצהוב, בקריאה לשחרור החטופים ובמחאה על היציאה לפגרה. המוחים צעקו לעבר חברי הכנסת ומרחו על זכוכיות היציע גואש צהוב.
03/04/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il