|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
גוטליב. מותר לי לשיר? [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

טלי גוטליב בביצוע מחודש של "השפן הקטן"

חברת הכנסת הצבעונית בחרה לעקוץ את חברי הכנסת של מפלגת חד"ש-תע"ל באמצעות שיר מקורי שחיברה
03/04/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

ח"כ טלי גוטליב בחרה לעקוץ את מפלגת חד"ש-תע"ל, בדרך מקורית. שיר שחיברה, בלחן "השפן הקטן" וקראה מדוכן המליאה:

"אחמד טיבי התבכיין / רצה לשלוט בכנסת, / התרגל להיות היו"ר אך גוטליב מתנגדת - ללל, לא יקרה. ללל, אף פעם. ללל, למה? כי אתה תומך טרור.

איימן עודה התרגל שהכול מותר לו / גם להשתלח ולפגוע בחיילינו - ללל, לא יקרה. ללל, אף פעם. ללל, למה? כי אתה תומך טרור.

עאידה, בואי, עכשיו תורך. לעאידה תומא סלימאן יש קושי עם דיווח, / אך אנו מפריחים את שקריה לכל רוח - ללל, לא יקרה. ללל, אף פעם. ללל, למה? כי את תומכת טרור.

ווליד טאהא - ווליד טאהא השתתף בצער מחבלים / שביצעו את הפיגוע בליל הקלשונים - ללל, לא יקרה. ללל, אף פעם. ללל, למה? כי אתה תומך טרור.

האחרון אך לא חביב הוא עופר כסיף / לא ירחק היום שהוא מילה כאן לא יוסיף - ללל, לא יקרה. ללל, אף פעם. ללל, למה? כי אתה תומך טרור".

תאריך:  03/04/2024   |   עודכן:  03/04/2024
עידן יוסף
+ח"כ עידן רול קורא לפסילת חד"ש-תע"ל: "עושים אבו-עלי על הבית הזה"
22:16 03/04/24  |  עידן יוסף
ח"כ עידן רול (יש עתיד) מאשים את חד"ש-תע"ל בדף מסרים שנועד לנסות ולקעקע נרטיב של פשעי מלחמה, רצח עם ו"כל הדברים שהם אוהבים לזרוק כלאחר יד בלי שום אחריות".

בנאום במליאה, אמר כי קריאה לחיילי צה"ל רוצחים היא הסתה שאינה חוסה תחת חופש הביטוי, והתקלה היא שדבריהם חוסים תחת חסינותם כחברי הכנסת.

רול קרא להפעלת דוקטרינה של דמוקרטיה מתגוננת וקרא לכל הסיעות הציוניות להכריז שבבחירות הבאות כולן יפעלו לפסילתם מהתמודדות לכנסת של חברי הכנסת איימן עודה, עאידה תומא סלימאן, עופר כסיף ואחמד טיבי, שלדבריו "עושים אבו-עלי על הבית הזה". ח"כ אופיר כץ (הליכוד) השיב לו כי גם אם הכנסת תפסול - בג"ץ יחזיר אותם.
+בקריאה ראשונה: הרחבת ההגנות לעדות קטין בהליך אזרחי של עבירות מין ואלימות
21:51 03/04/24  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון סדרי הדין (חקירת עדים) (תיקון מס' 10) (עדות קטין ונפגע עבירת מין או סחר בבני אדם בהליך אזרחי), התשפ"ד-2024, של חברי הכנסת דבי ביטון, אלי דלל וקבוצת חברי כנסת. 22 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים, והיא תוחזר לדיון בוועדת החוקה.

מוצע בה להרחיב את ההגנות הניתנות לקטין הנדרש להעיד כעד או כתובע בהליך אזרחי בשל עבירות מין ואלימות חמורות בדומה להגנות הניתנות כיום בהליך הפלילי. כמו כן, מוצע להרחיב את רשימת העבירות המנויות עליהן יחולו ההגנות על העדת קטין, לרבות עבירת אלימות חמורה שאינה בתוך המשפחה
+בקריאה ראשונה: מדרגי ענישה לישראלים שיסייעו לשב"חים
21:49 03/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה הצעת חוק להחמרת הענישה כנגד מעסיקים, מלינים ומסיעים של שוהים בלתי חוקיים. הצעת החוק קובעת מדרג ענישה הכולל התליית רישיון עסק וחילוט רכוש, בהתאם לחומרת העבירה.

חברי הכנסת כץ ומלינובסקי, יוזמי ההצעה, הדגישו את הצורך להגן על ביטחון הציבור ולמנוע ניצול של שוהים בלתי חוקיים. הצעת החוק תוחזר לוועדה לביטחון לאומי להמשך דיון.
+בקריאה ראשונה: הגנה מפיטורים לבני זוג של משרתי מילואים
21:46 03/04/24  |  עידן יוסף
הצעת החוק אוסרת על פיטורי עובד בשל שירות מילואים של בן זוג, מחייבת את המעסיק לקבל היתר מיוחד לפני פיטורי עובד כזה או הוצאתו לחופשה ללא תשלום, קובעת כי עובד שיצא לחופשה ללא תשלום בתקופת מילואים יהיה זכאי לדמי אבטלה ומוסיפה איסור הפליה בשל שירות מילואים לחוק שוויון ההזדמנויות בעבודה.

חברי הכנסת אופיר כץ ונאור שירי, יוזמי ההצעה: "חיילים במילואים מגנים על ביטחוננו, אנו חייבים להבטיח את ביטחונם התעסוקתי של בני זוגם. הגנה על חיילים במילואים עולה כסף, זה תפקידנו כחברה". ההצעה תוחזר לוועדת העבודה והרווחה להמשך דיון.
+בקריאה ראשונה: העירייה תחזיר באופן יזום עודפי ארנונה לתושב שעבר דירה
21:43 03/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לתיקון פקודת העיריות (מס' 158) (השבת עודפי גבייה של ארנונה), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת ארז מלול ויונתן מישרקי. 20 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לוועדת הפנים והגנת הסביבה.

מוצע בה כי במקרה בו אדם הודיע לעירייה כי חדל להיות מחזיק או בעלים בקרקע או בבניין ונגבו ממנו שיעורי ארנונה עודפים - העירייה תשיב לאדם את סכום השיעורים העודפים באופן יזום.
+בקריאה ראשונה: איסור על זיווג כלבים ומכירתם
21:38 03/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) (תיקון מס' 12) (איסור עיסוק ברבייה ובמכירה של כלבים ללא היתר), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת יסמין פרידמן, חנוך מלביצקי וקבוצת חברי כנסת. 21 חברי כנסת תמכו בהצעה, והיא תוחזר לדיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט.

כדי לצמצם את ההתרבות והשוטטות של כלבים ולקדם בעלות אחראית עליהם, מוצע להסדיר בחוק צער בעלי חיים עיסוק ברבייה ובמכירה של כלבים על ידי מי שמפעיל בית גידול או עוסק בכך למטרות רווח. עיסוק כאמור יחייב קבלת היתר שנתי שיינתן רק למטרות מסוימות, ובהתאם לתנאים שייקבעו בתקנות ע"י שר החקלאות. עיסוק ללא היתר והפרת איסור הפרסום יהיו עבירות פליליות. בעלים של כלב יהיה מחויב לפעול לעיקור או סירוס של כלב החל מגיל שנה, למעט חריגים שייקבעו בחוק.
+בקריאה ראשונה: הפחתה באסדרה על ייבוא מוצרי חשמל ושיווקם
21:35 03/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק מקורות אנרגיה (תיקון מס' 5), התשפ"ד-2024. 15 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע לקבוע כי יצרן או יבואן המבקשים לייבא, להעביר או לשווק מכשיר צורך אנרגיה מסוים יהיו רשאים לצרף מסמכים, כפי שיקבע שר האנרגיה והתשתיות, אשר מוכחים כי מכשיר כאמור רשום במרשם אירופי רשמי להיבטי אנרגיה של מכשירים צורכי אנרגיה, זאת במקום הצגת הצהרת התאמה לתקנות ולתקנים אירופיים או תעודת בדיקה ממעבדה מוסמכת הנדרשים כיום כתנאי לייבוא, להעברה או לשיווק.

+בקריאה ראשונה: עדכון שיעורי התמלוגים לנכי רדיפות הנאצים
21:34 03/04/24  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק עדכון שיעורי תגמולים לנכי רדיפות הנאצים ולגבי המלחמה בנאצים וביטול המרת תגמולים (תיקוני חקיקה), התשפ"ד-2024. 11 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכספים.

מוצע בה לקבוע הסדר חדש לעניין אופן עדכון התמלוגים לנכי רדיפות הנאצים ונכי המלחמה בנאצים, באמצעות שינוי הגדרת "השכר הקובע", קביעת מועדי עדכון קבועים וכן גילום עלייה חצי-שנתית של מדד השכר.
+בקריאה ראשונה: בנק בינוני לא יוכל לשלוט בחברת כרטיסי אשראי רחבה
21:32 03/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הבנקאות (רישוי) (תיקון מס' 31), התשפ"ד-2024. 9 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה. כחלק מצעדים הננקטים להגברת התחרות בשוק הבנקאות ובשוק האשראי, מוצע לתקן את חוק הבנקאות (רישוי) ולקבוע, בין השאר, כי בנק בעל היקף פעילות בינוני, שהוא בנק ששווי נכסיו הוא בין 5% ל-10% משווי הנכסים של כלל הבנקים בישראל, לא ישלוט בתאגיד שהוא סולק בעל היקף פעילות רחב.

בנק בעל היקף פעילות בינוני לא יהיה בעצמו סולק בעל היקף פעילות רחב. לעניין זה, סולק בעל היקף פעילות רחב הוא סולק שסלק 20% או יותר ממספר העסקאות בכרטיסי חיוב שנסלקו בישראל בידי סולקים או מסכום התמורה הכולל ששולם לספקים בישראל בידי סולקים בשנה. יבוטל האיסור על גוף מוסדי גדול לרכוש ברכישה ראשונה אמצעי שליטה בחברת כרטיסי חיוב, מבנק בעל היקף פעילות רחב.
+סופית: איחוד בהליכי הרישוי הסביבתי לשם ייעול האסדרה
21:29 03/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגנת הסביבה (ייעול הליכי רישוי סביבתי) (תיקוני חקיקה), התשפ"ד-2024. 33 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 11 שהתנגדו, ללא נמנעים.

התיקון מתקן את חוק אוויר נקי וחוק החומרים המסוכנים כך שיחול משטר חדש של היתרים שמאחד מספר היתרים להיתר "אחוד" אחד הכולל התייחסות למכלול ההיבטים הנוגעים לפליטת חומרים מזהמים לאוויר, לקרקע ולמים ולמניעת יצירת מטרדים ומפגעים לסביבה. עיקרון נוסף בחוק מציע שהאסדרה העתידית תעשה בהתאם לאמות מידה אירופיות מקובלות.
+הוחמרה הענישה על הסעת, הלנת או העסקת שב"חים
21:27 03/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון מס' 38), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת צביקה פוגל, יבגני סובה וקבוצת חברי כנסת. 31 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 9 מתנגדים.

תוחמר הענישה בגין ביצוע עבירות הסעה, הלנה או העסקה של שוהים בלתי חוקיים, וכן נקבע, בהוראת שעה לשלוש שנים, עונש מזערי של רבע מהעונש המרבי הקבוע לעבירות אלה. תחודש הוראת השעה הקובעת קנסות מינימום בגין ביצוע עבירות אלו למשך שלוש שנים, ותוחל חובת דיווח לוועדה לביטחון לאומי לגבי כתבי אישום שהוגשו בגין עבירות אלה.
+בקריאה ראשונה: ניתן יהיה לגזור מאסר על מחבלים בני פחות מ-14
17:55 03/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הנוער (שפיטה, ענישה ודרכי טיפול) (תיקון מס' 25) (מאסר בעבירת המתה שהיא מעשה טרור), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת יצחק קרויזר וקבוצת חברי כנסת. 29 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 9 מתנגדים, והיא תוחזר לדיון בוועדת החוקה.

מוצע בה לקבוע כי בית המשפט יהיה רשאי להטיל מאסר על קטין שטרם מלאו לו 14 שנים ביום מתן גזר הדין, אם הורשע בעבירת רצח בנסיבות מחמירות או בעבירת ניסיון רצח שהן מעשה טרור או שהעבירה נעשתה במסגרת ארגון טרור. הקטין לא יועבר למאסר בטרם ימלאו לו 14 שנים לפחות, ועד להעברתו למאסר יוחזק במעון נעול. טרם מעבר הקטין מהמעון למאסר, יקיים בית המשפט דיון בעניינו. זאת, בדומה להוראת השעה שנקבעה בשנת 2016. הטריגר להצעת החוק הוא הפיגוע בעיר דוד שבו נפצע קצין צה"ל נדב וינברג.
+בקריאה ראשונה: ניתן יהיה לייבא ולשווק מוצר העומד בדרישות האסדרה האירופית
17:42 03/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התקנים (תיקון מס' 19) (אימוץ הוראות מחייבות החלות בדין האירופי), התשפ"ד-2024. 23 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע בה לקבוע מסלול נוסף לפיו אדם יוכל לייבא, לייצר או למכור מצרך שחל עליו תקן רשמי, אם מצרך כאמור עומד בדרישות האסדרה האירופית. אדם המייבא על פי דרישות האסדרה כאמור, יהיה חייב להחזיק הצהרה על כך שלא ידוע לו על ליקוי או אי תאימות של המוצר לאסדרה כאמור, וכן כי הוא פעל כדי לוודא את תקינות המוצר בדרך של בדיקת פרסומי היצרן ובחינת הודעות על פגמים במוצרים המיובאים.

הפיקוח והאכיפה של הממונה על התקינה יתמקדו בדגימת הטובין המיובאים בשלב הייבוא וכן באמצעות פיקוח בשווקים וזאת בהתאם למדיניות ניהול סיכונים. אם יימצא שמוצרים מיובאים כאמור אינם עומדים בדרישות האסדרה האירופית, רשאי הממונה על התקינה להורות למייבא להפסיק את מכירת המוצר ואף על איסופו. כמו כן, הממונה על התקינה יהיה רשאי לפעול, במקביל, גם במישור הענישה כלפי המייבא, אם בדרך של סימון היבואן כמפר אמון ואם בדרך של אכיפה מינהלית.
+בקריאה ראשונה: הסרת חסמים ביבוא מזון במסלול האירופי
17:34 03/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה הצעת חוק שתאפשר אימוץ נרחב יותר של הדין האירופי בתחום המזון. המטרה: להקל על יבוא מזון, לייעל הליכים ולייצר הרמוניה עם האסדרה באירופה.

ההצעה כוללת: אימוץ הוראות אירופיות בנושאי סימון מזון, איכות ובטיחות; החלפת חקיקה ישראלית בהוראות אירופיות מאומצות; הקלות ליבואנים נאותים במסלול האירופי; חובת ניהול מערכת בקרת איכות עצמית לכל משווק מזון.
+חוק האקלים אושר בקריאה הראשונה
17:31 03/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק האקלים, התשפ"ד-2024. 49 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 32 מתנגדים וללא נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.

הצעת החוק מבקשת לקבוע בחקיקה יעדים לצמצום פליטות של גזי חממה, אליהם מדינת ישראל מחויבת במסגרת מחויבויותיה הבינלאומיות ובין היתר מכוח מחויבותה לאמנת המסגרת של האו"ם בנושא שינוי אקלים שאושררה ע"י מדינת ישראל. עוד מבקשת ההצעה לקבוע פעולות להיערכות לשינוי אקלים וליצור מסגרת ארגונית מתכללת להתמודדות מדינת ישראל עם משבר האקלים.

בין היתר מוצע לקבוע כי החל משנת 2030 הכמות השנתית של פליטת גזי חממה לא תעלה על 70% מהכמות השנתית שהייתה בשנת הבסיס (2015), וכי משנת 2050 תעמוד כמות הפליטות השנתית על אפס נטו; מוצע לקבוע חובת הכנת תוכניות ממשלתיות לצמצום גזי החממה והיערכות לשינוי אקלים, והקמת מוסדות מקצועיים ומייעצים לשם הכנה ויישום של התוכניות האמורות.
+מהומה במליאה: קרובי חטופים ופעילים מרחו צבעי גואש על זכוכיות היציע
14:40 03/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

+לפיד על הממשלה: "זו בכיה לדורות שנשארתם בשלטון"
14:19 03/04/24  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה יאיר לפיד במליאת הכנסת: "ליבנו איתכם, משפחות החטופים. נילחם איתכם. אני קורא למפגינים לשמור על החוק ואני קורא למשטרה לשמור על המפגינים. זה משפחות החטופים שאתם הפקרתם, שהפכו להיות חטופים במנהרות החמאס במשמרת שלכם. אין עוד מדינה בעולם שהממשלה הזו הייתה נשארת בשלטון ב-8 באוקטובר. זו בכיה לדורות שנשארתם בשלטון, אבל אם כבר נשארתם בשלטון תשמרו על החטופים ועל המשפחות שלהם. אם הם מפגינים תוודאו שהם יחזרו הביתה לבכות בשקט לתוך הכרית את גורל יקיריהם."
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איימן עודה / Eiman Ode   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טלי גוטליב בביצוע מחודש של "השפן הקטן"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דוד
4/04/24 12:21
פורום: כנסת 25 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
פעילי מחאה וקרובי חטופים הגיעו היום למליאת הכנסת. משפחות חטופים התפרצו ביציע האורחים במליאה עם ידיים צבועות בצהוב, בקריאה לשחרור החטופים ובמחאה על היציאה לפגרה. המוחים צעקו לעבר חברי הכנסת ומרחו על זכוכיות היציע גואש צהוב.
03/04/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לביטחון לאומי קיימה (יום ד', 3.4.24) ישיבת מעקב בדיווח השר לביטחון לאומי לפי סעיף 19 כ (ד) לפקודת בתי הסוהר (נוסח חדש), התשל"ב - 1971.
03/04/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה קיימה (יום ד', 3ץ4ץ24 דיון מהיר בנושא: "עיכוב של שנתיים בפתיחת הרכבת מהדרום למרכז". בדיון התברר כי משרד הביטחון אמור היה לקבל תקציב למיגון, אך נציג הצבא לא יכול להתייחס לנושא המימון, ברקע זה קרא היו"ר דוד ביטן לממן את המיגון מתקציב מנהלת תקומה ולהעבירו לרכבת, לביצוע מהיר.
03/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים החלה לדון (יום ג', 2.4.24) בהצעת אישור דרך ההפרטה והשקעת בעלים בחברת דואר ישראל בע"מ בדרך של הסבת ההלוואות שהועמדו על-ידי המדינה לחברת ההשקעות. הצווים וההצעות מעגנים את הפרטת דואר ישראל: מתווה ההפרטה, המרת הלוואות המדינה להון בעלים וצווי אינטרסים חיוניים של המדינה בחברת דואר ישראל ובנק הדואר.
02/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 2.4.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון פקודת מס הכנסה (מס' 272), התשפ"ד-2024. 8 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
02/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il