|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
[צילום: דובר צה''ל] [צילום: דובר צה''ל]
[צילום: דובר צה''ל] [צילום: דובר צה''ל]

מפקדים: מזהים לראשונה מוטיבציה נמוכה של חמאס לפעול נגדנו

במסגרת המבצע הממוקד של אוגדה 162 במרכז הרצועה הושמדו יותר מ-100 תשתיות טרור וחוסלו מעל 40 מחבלים הלוחמים פשטו על מתחם ניהול לחימה תת-קרקעי רחב מתחת לנחל עזה, שמחבר בין צפון הרצועה לדרומה
18/04/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

צה״ל מסכם את המבצע הממוקד בצפון מחנה הפליטים נוסיראת: צוות הקרב של חטיבה 401, יחד עם כוחות יהל״ם, השמידו שני מוצבים של חמאס והג׳יהאד האיסלאמי, בהם מוצב לייצור טילים ומוצב נוסף לייצור רקטות ארוכות טווח.

כמו-כן, הלוחמים פשטו על מתחם ניהול לחימה תת-קרקעי רחב שמחבר בין צפון הרצועה לדרומה - מנוסיראת לעיר עזה ונמצא מתחת לנחל עזה ונועד למנוע מכוחותינו לחצות את הנחל. במתחם הלחימה אותרו אמצעי לחימה רבים של מחבלי החמאס.

הושמדו עוד ארבעה מתחמים תת-קרקעיים של חמאס ו-17 פירי מנהרות התקפיים. חוסלו יותר מ-40 מחבלים.

טרם כניסת הכוחות למרחב ובמהלך המבצע, הובילה חטיבת האש 215 את תוכנית האש האוגדתית וחיסלה מחבלים רבים. כוחות החטיבה, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל-האוויר תקפו עשרות מטרות. יחידות הארטילריה תקפו תשתיות טרור במרכז הרצועה.

במקביל, צוות הקרב של חטיבת הנח״ל מבצע פעילות מבצעית במרחב 'מסדרון מרכז הרצועה' בשלושת החודשים האחרונים. המסדרון מהווה מרחב המפריד בין צפון לדרום רצועת עזה, משם הכוחות ביצעו פשיטות ממוקדות.

עד כה בוצעו עשרות פשיטות ממוקדות, חוסלו יותר מ-1,000 מחבלים במרחב, והושמדו יותר מ-20 קילומטרים של תוואי תת-קרקעי במרחב המסדרון.

"הגענו לכאן בהתקפה, כדי לאתר ולהשמיד אויב ותשתיות של אויב, וביניהן תשתיות של תת-קרקע, מחסני ייצור, מפעלי ייצור וחלקם גם מרחבי שיגור שכוונו עם רקטות לשטח הארץ", הצהיר מח"ט 401, אל"ם בני אהרון, "במבצע הזה השמדנו עד כה עשרות מחבלים, השמדנו תשתיות של תת-קרקע ומעל הקרקע והשמדנו עשרות רקטות, ביניהן גם משגרים וגם רקטות חיות שכוונו לשטח הארץ. אנחנו נמשיך לפעול פה עד להשלמת המשימה".

מפקדים בצה״ל שפיקדו על המבצע מעידים: "בפעם הראשונה מתחילת המלחמה - מזהים מוטיבציה נמוכה מאוד של חמאס לפעול נגד כוחותינו. לפי מידע שיש בידי צה״ל, מפקד גדוד נוסיראת אמר למפקדי הפלוגות שלו ללכת להילחם, והם בחרו להימנע. ״ניסינו למשוך אותם אלינו וראינו כמה הם מהססים, ראינו נקודת שבירה במוטיבציה שלהם לפעול מולנו״, מעידים מפקדים בצבא.

"כוחותינו איתרו ומצאו מספר מנהרות לחימה של ארגון החמאס", הוסיף מג"ד 601, סא"ל שמעון, "את התשתיות האלה שאתם רואים לפניכם, ששימשו את המחבלים כדי לצאת ולנסות להפתיע את כוחותינו ולתקוף אותם. אנחנו מאתרים את אותן תשתיות ונשמיד אותן. לא נאפשר לשום תשתית של ארגון החמאס להתקיים. צק״ח 401 ימשיך להשמיד אויב ותשתיות בכל מקום שיידרש לכך".

תאריך:  18/04/2024   |   עודכן:  19/04/2024
עידן יוסף
+מעז(ה) ייצא מתוק
08:49 19/04/24  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
הפצצה האירנית [צילום: וואהיד סלם/AP]
+פעיל ההסברה יוסף חדאד הותקף בניו-יורק על-ידי פלשתיני
08:46 19/04/24  |  יואב יצחק
פעיל ההסברה יוסף חדאד הותקף הלילה בניו-יורק. כך דיווח העיתונאי דניאל עמרם. חדאד הותקף על-ידי פלשתיני תומך חמאס מחוץ לאוניברסיטה העברית בניו-יורק. עמרם דיווח ברשת X: יוסף חדאד עמד בגאווה ואמר ״אני לא הולך לשום מקום״. ובא אליו אדם עם מסכה ותקף אותו מאחורה. לפי מה שנראה בסרטון, התוקף לא נעצר. מדהים לראות איך זה מדליק אותם שיש ערבי ישראלי שתומך אמיתי של מדינת ישראל וחושף את כל השקרים שלהם. נקווה שמשטרת ניו-יורק תעצור את החמאסניק בקרוב. אוהבים אותך יוסף".
+שטרות של "סינוואר העכבר" פוזרו בדיר אלבלח
08:30 19/04/24  |  עידן יוסף
תושבים בעזה מדווחים שצה"ל השליך אתמול מהאוויר בדיר אלבלח במרכז הרצועה שטרות מזויפים של 20 ש"ח עם הדיוקן של "סינוואר העכבר" עליהם נכתב: הכסף שלכם אצל סינוואר.
השטרות שהושלכו
+אירן על סדר היום
08:03 19/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה  ▪  ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
קדימון לסכנה הגרעינית [צילום: וחיד סאלמי, AP]
+מתרבים הדיווחים: ישראל תקפה בסיס של חיל-האוויר במרכז אירן
07:52 19/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מקורות אירניים: הותקף בסיס חיל-האוויר ליד העיר איספהן; לא הותקפו אתרים גרעיניים באזור  ▪  מקורות ישראלים מאשרים באופן כללי שהותקפו יעדים צבאיים  ▪  התגמול על המתקפה האירנית - ביום הולדתו ה-85 של חמנאי
נמל התעופה האזרחי של איספהן
+אוסטרליה קראה לאזרחיה לעזוב את ישראל והזהירה: "המצב הביטחוני עלול להידרדר במהירות"
07:37 19/04/24  |  איציק וולף
אוסטרליה קראה לאזרחיה הנמצאים בישראל לעזוב את המדינה. זאת, בעקבות התקיפה באירן המיוחסת לישראל. "יש איום גבוה של פעולות תגמול ושל מתקפות טרור נגד ישראל ונגד אינטרסים ישראליים ברחבי האזור. המצב הביטחוני עלול להידרדר במהירות", נכתב בהודעה שפורסמה ברשת CNN.
+בישראל שומרים על עמימות; אין שינוי בהנחיות מצד פיקוד העורף
06:16 19/04/24  |  יואב יצחק
בישראל שומרים לפנות בוקר על עמימות. לא מאשרים ולא מכחישים דבר התקיפה והפגיעה באתרים באירן. פיקוד העורף נמנע ממתן הנחיות חדשות לציבור בישראל, וזאת על-אף שאירן איימה קודם לכן במתקפה קשה הרבה יותר - אם תותקף מצד ישראל - בתגובה למתקפתה במוצ"ש.
נתניהו, גלנט, הלוי. שתיקה [צילום: קובי גדעון, לע"מ]
+סוכנות בלומברג: הנשיא ביידן קיבל דיווח לפני המתקפה על אירן
06:02 19/04/24  |  יואב יצחק
סוכנות החדשות בלומברג דיווחה, כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן קיבל דיווח מוקדם מצד ישראל, בדבר המתקפה המתוכננת על אירן. הדיווח נמסר זמן קצר קודם למתקפה - וזאת כדי להגן על החיילים האמריקנים במזרח התיכון; וכדי לשמור על שיתוף פעולה מלא בין צבאות שתי המדינות.
נתניהו, ביידן. שיתוף פעולה [צילום: AP]
+משמרות המהפכה באירן הכריזו על מצב חירום; המועצה לביטחון לאומי כונסה בבהילות
05:45 19/04/24  |  יואב יצחק
סוכנות הידיעות סאברין ניוז דיווחה כי משמרות המהפכה באירן הכריזו על מצב של כוננות גבוהה ביותר בכל הבסיסים והאתרים הביטחוניים הרגישים, ובמיוחד באתרי הגרעין, וזאת בעקבות התקיפה באירן המיוחסת לישראל. במקביל כונסה באירן המועצה העליונה לביטחון לאומי. מזכירהּ הנוכחי של המועצה הוא עלי שמח'אני.
משמרות המהפכה, במפגן כוח [צילום: וחיד סאלמי, AP]
+S&P הורידה את הדירוג של ישראל בשל מתקפת אירן
05:01 19/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
חברת דירוג האשראי החשובה בעולם הורידה את הדירוג שלושה שבועות לפני המועד המתוכנן לפרסום הדוח על ישראל  ▪  מזהירה: הגרעון התקציבי יגיע השנה ל-8%  ▪  מותירה את תחזית הדירוג על "שלילי" כך שתיתכן הורדה נוספת
הורדה ראשונה אי פעם מצד S&P [צילום: הני ריי-אברמס, AP]
+רשת ABC: ישראל הפציצה בטילים מתקן בדרום אירן; פיצוצים גם בעירק ובסוריה
04:59 19/04/24  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
התקיפה באירן - חמישה ימים אחרי מתקפת הטרור מצד אירן נגד ישראל  ▪  אחד היעדים העיקריים: בסיס צבאי הסמוך לשדה התעופה באיספאן  ▪  אירן הודיעה קודם לכן כי תגובה למתקפה תביא להסלמה ולירי נוסף של טילים לעבר ישראל
אילוסטרציה
+שלל המלחמה: 29 מיליון ש"ח שחולטו מעזה הועברו לבנק ישראל
00:56 19/04/24  |  עידן יוסף
במהלך הלחימה, היחידה לפינוי שלל של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה איתרה והחרימה כספי טרור רבים משטח רצועת עזה. במבצע מיוחד, הועברו (ה') לבנק ישראל כ-12 מיליון שקלים במבצע מיוחד, בהובלת אגף הכספים במשרד הביטחון. מדובר בסכום זניח ביחס להוצאות מלחמה ברצועה.

תהליך ספירת הכסף התקיים ביחידה לתפיסת שלל בבסיס צריפין והוא נמשך כחמש שעות. בסיומו הוכנס הכסף למעטפות ייעודיות ובשעות הצהריים הגיעה למקום משאית "ברינקס" שהעבירה את הכסף להפקדה בבנק ישראל.
+ארה"ב וישראל דנו בדרכי הפעולה ברפיח
00:52 19/04/24  |  עידן יוסף
בכירים אמריקנים ישראלים דנו בדרכי הפעולה השונות ברפיח, ישראל הסכימה לקחת בחשבון את כל האפשרויות שעל הפרק ולדון בהמשך. הגורמים ייפגשו לדון לגבי המשך הפעולות בקרוב (רויטרס).
+חשש: צווי מעצר בינלאומיים לבכירים בישראל, כולל נתניהו
23:58 18/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בעקבות המלחמה בעזה הסיכוי להוצאת צווי מעצר גדל דרמטית והצפי הוא שינסו לעשות זאת כבר עד סוף החודש הקרוב  ▪  בעקבות זאת, התקיים דיון חרום בראשות נתניהו בנושא, ונעשים ניסיונות להתערב דיפלומטית כדי למנוע את הוצאת צווי המעצר
שכם. עלילת דם פלשתינית נגד נתניהו [צילום: נאסר אישתייה/פלאש 90]
+למרות הצפי להסלמה, המדינה מעכבת ביטול ההילולה במירון ומיליוני ש"ח יירדו לטמיון
23:41 18/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במערכת הביטחון מעריכים כי פניו של חיזבאללה לעימות הרבה יותר רחב, אולי כבר בימים הקרובים, בהתאם לתגובה באירן  ▪  למרות הלחימה המתגברת פיקוד העורף דוחה את ההחלטה לחול-המועד, ובינתיים המדינה שופכת עשרות מיליונים על הילולה שרוב הסיכויים כי תתבטל
הר מירון. אזור מטווח [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+אירן: לא ניסינו לפגוע בכור בדימונה
22:51 18/04/24  |  עידן יוסף
סוכנות הידיעות האירנית פארס: בתקיפתה אירן לא ניסתה לפגוע בכור בדימונה והשיח על כך בתקשורת הישראלית הוא "לוחמה פסיכולוגית". האירנים חוששים מעט.

בישראל מעריכים שחלון ההזדמנויות לתקיפה באירן יישאר פתוח לכמה שבועות - ומעדיפים לפעול באפיקים מדיניים.

שר החוץ האירני במועצת הביטחון של האו"ם: "אף מדינה לא תעמוד מנגד בשקט על תקיפה כזו נגד שגרירות ופגיעה בדיפלומט. התקיפה של אירן הייתה מצומצמת וכוונה רק נגד מטרות צבאיות. ישראל צריכה לחדול מכול את הנסיונות ההרפתקניות שלה לפגוע בנו, אחרת אירן לא תהסס להגיב בנחרצות".
+דיווחים בעזה: תושבים טבעו בים כשניסו להוציא ממנו סיוע
22:41 18/04/24  |  עידן יוסף
הפלשתינים מדווחים כי רוב הסיוע שהוצנח היום, נחת בים מול חופי צפון הרצועה, ותושבים רבים נכנסו למים כדי לחלצו. על-פי חלק מהערוצים היו כמה מקרי טביעה של עזתיים שניסו להוציא את הסיוע מהמים.
+הוגשה חוות הדעת הביטחונית האחרונה להגבלת שידורי אל-ג'זירה
22:18 18/04/24  |  עידן יוסף
הוגשה חוות הדעת הביטחונית האחרונה התומכת בהפסקת שידורי אל-ג׳זירה מתוך ישראל. משרד הביטחון - צה״ל והצנזורה הצבאית - הגיש את חוות דעתו נגד הערוץ הקטרי, והוא מצטרף לעמדות שכבר הוגשו, של השב״כ ושל המוסד, שתומכות בסגירה.

שר התקשורת שלמה קרעי יבקש מראש הממשלה נתניהו להעלות את ההצבעה על הסגירה כבר בישיבת הקבינט הקרובה. מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה כבר החלה לעבוד על בקשת הצו שתוגש לבית המשפט (כאן חדשות).

+רחפן בהפעלת גולני זיהה מחבלים של חיזבאללה
22:12 18/04/24  |  עידן יוסף
לוחמי חטיבת גולני זיהו היום באמצעות רחפן, מספר מחבלים מארגון חיזבאללה. המחבלים היו במבנה צבאי במרחב בליידא שבדרום לבנון שלאחר הזיהוי הותקף על-ידי מטוסי קרב של חיל-האוויר.
+נתניהו למוסד: אנחנו תחת איום קיומי, הפירוד הפנימי צריך להיעלם עכשיו
22:03 18/04/24  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו לפורום ראשי האגפים במוסד: "אומות מתפוררות קודם כל מבפנים, ולא מהלחץ החיצוני. הפירוד הפנימי צריך להיעלם עכשיו משום שאנחנו תחת איום קיומי, ובאיום קיומי מאחדים כוחות ולא מפלגים אותם. זה הדבר החשוב ביותר שיש".
+אירוע חריג: "כוכב" של צה"ל נפל במרכז הרצועה
22:01 18/04/24  |  עידן יוסף
אירוע חריג ברצועה: כלי טיס בלתי מאויש מסוג ״כוכב״ (הרמס 900) של צה"ל שביצע פעילות בשטח רצועת עזה נפל השבוע בעקבות תקלות טכניות במרכז הרצועה.
‏חלקי הכלי נאספו והושבו לארץ. ‏האירוע תוחקר והלקחים הופקו.
+גלנט לטייסי קרב: "המשימות שלנו לא הולכות להצטמצם"
21:59 18/04/24  |  עידן יוסף
שר הביטחון גלנט לטייסי קרב שהשתתפו במשימת ההגנה מול המתקפה מאירן: ״היכולת שלנו לקבל החלטות מורכבות על הקרקע, נעוצה בידיעה שיש לנו על מי לסמוך באוויר. המשימות שלנו לא הולכות להצטמצם, מדינת ישראל צריכה לדעת שיש לה חופש פעולה לעשות מה שהיא רוצה, ויש ביטוח שמה שמוחלט גם מבוצע״.
+נעצרה הפרופסור מהעברית שהאשימה את ישראל ברצח עם
21:38 18/04/24  |  עידן יוסף
המשטרה עצרה את המרצה באוניברסיטת העברית הפרופסור נדירה שלהוב-קיבורקיאן בחשד להסתה, לאחר שהאשימה את ישראל ברצח עם בעזה.
+"ישראל הייתה חייבת להגיב מייד על ההתקפה האירנית"
21:30 18/04/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק ראשון בדיון עומק שבועי על התקפת הטילים והכטב"מים האירנית על ישראל. פרופ' אלישע האס וד"ר משה ברנט: "ישראל הייתה חייבת להגיב מייד על ההתקפה האירנית"
המתקפה האירנית על ישראל [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
+חילופי אש בין בטולכרם; מטען התפוצץ על דחפור צבאי
21:28 18/04/24  |  עידן יוסף
מבצע צבאי מנהל כעת במחנה הפליטים נור א-שמס בטולכרם. החלו חילופי אש בין כוחות צה״ל למחבלים פלשתינים. המחבלים משליכים מטענים לעבר הכוחות. מטען אחד התפוצץ עד כה על דחפור של צה״ל.
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+ארה"ב הטילה וטו על קבלת הרש"פ כחברה באו"ם
21:23 18/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שר החוץ האירני: צעדים ישראלים לא ימנעו מאיתנו להגן על האינטרסים שלנו  ▪  מזכ"ל האו"ם: ישראל צריכה לשתף פעולה עם גורמי הסיוע בעזה; ליישם את החלטה 1701 בלבנון
הדיון הערב. ארדן: "מועצת הטרור" [צילום: יוקי איוומורה, AP]
+ארה"ב הטילה עיצומים על תוכנית הכטב"מים האירנית
17:07 18/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
העיצומים הוטלו על 16 שני אדם ושתי חברות שלדברי הממשל קשורים לתוכנית הכטב"מים, לצד חברות בענפי הברזל והרכב  ▪  המטרה: לשכנע את ישראל להימנע מתגובה על המתקפה בסוף השבוע שעבר
אירן סיפקה אלפי כטב"מים לרוסיה [צילום: AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מפקדים: מזהים לראשונה מוטיבציה נמוכה של חמאס לפעול נגדנו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
בישראל גובר החשש מהאפשרות להוצאת צווי מעצר בבית הדין הבינלאומי הפלילי בהאג נגד בכירים ישראלים, כולל נגד ראש הממשלה נתניהו, ברקע המלחמה בעזה. ממידע וממסרים שהגיעו באחרורנה לירושלים, ופורסמו בחדשות 12, הסיכוי להוצאת צווי מעצר גדל דרמטית - ואפילו יש סד זמנים של ניסיון ראשון לעשות זאת כבר עד סוף החודש הקרוב.
18/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
סגנו של נסראללה אמר (יום ה', 18.4.24) לרשת NBC האמריקנית כי אם ישראל תעשה טעות בתגובתה על המתקפה האירנית, היא תשלם על כך מחיר כבד. במערכת הביטחון מעריכים כי פניו של חיזבאללה לעימות הרבה יותר רחב, אולי כבר בימים הקרובים. למרות זאת, ובצל התגברות הלחימה כבר כעת, ממשיכים משרדי הממשלה, ובראשם משרד ירושלים ומסורת ישראל ומשרד התחבורה, את ההיערכות להילולת ל"ג בעומר במירון ומשקיעים עשרות מיליוני שקלים שחלקם עלולים לרדת לטמיון.
18/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
חלק ראשון בדיון עומק שבועי על התקפת הטילים והכטב"מים האירנית על ישראל. פרופ' אלישע האס וד"ר משה ברנט: "ישראל הייתה חייבת להגיב מייד על ההתקפה האירנית". ד"ר חיים אסא וד"ר עדנה פשר שיבחו את שיתוף הפעולה המעולה בין ארבעת הצבאות שנטרלו את ההתקפה האירנית. רב-פקד בדימוס עמרי עדיקה הזהיר שהעורף הישראלי אינו מוכן למלחמת טילים בקנה-מידה מלא. מיכאל טען שבבסיס חיל-האוויר בנגב היו שש פגיעות של טילים היפרסוניים, וזה מלמד שאולי ההתקפה האירנית הייתה בכלל ניסוי כלים והיא לא נכשלה.
18/04/2024  |  אורי מילשטיין  |   פודקאסטים
ארה"ב הטילה וטו (18.4.24) במועצת הביטחון של האו"ם על בקשת הרשות הפלשתינית להתקבל לאו"ם בחברה במעמד מלא. הרשות היא כיום בעלת מעמד של משקיף. ארה"ב קיוותה שלא יימצאו תשע מדינות (מתוך 15 החברות במועצה) שיתמכו בהצעה כך שהיא תיכשל ממילא, אך כאשר התברר שיש רוב שכזה - היא הודיעה מראש שתטיל וטו. בריטניה ושווייץ נמנעו בהצבעה, 12 מדינות תמכו - וכאמור, ההצעה נפלה.
18/04/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
ארה"ב הטילה עיצומים (18.4.24) על גורמים הקשורים לתוכנית הכטב"מים של אירן, בעקבות התקפתה על ישראל בתחילת השבוע בה שוגרו כ-200 כטב"מים. הטלת העיצומים היא חלק מן המאמצים של ממשל ביידן לשכנע את ישראל שלא להגיב על המתקפה, או להגיב בצורה מתונה שלא תוביל להסלמה נוספת.
18/04/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il