|
גיל גבע [צילום: עופר חג'יוב]
|
|
|
|
|
קבוצת הנדל"ן תדהר יוצאת במהלך ראשוני וחדשני בענף הנדל"ן אשר במסגרתו תעניק אחריות ל-10 שנים על הדירה. זוהי הפעם הראשונה שחברת נדל"ן מעניקה אחריות ללקוחותיה, מעבר לשבע שנות הבדק הנדרשות על-פי חוק המכר. האחריות ניתנת בשורה של פרויקטים נבחרים שבהם תדהר היא היזם והקבלן.
מן החברה נמסר כי מטרת המהלך האסטרטגי היא שינוי תפיסת הלקוחות בשוק הנדל"ן, לחדד שזה חשוב ממי קונים דירה ולבדל את תדהר כחברה המייצרת ערך משמעותי ללקוח. עוד נמסר כי בסקרי שוק שנערכו נמצא כי לקוחות לא מייחסים חשיבות מספקת ליזם ולקבלן המבצע, וזאת למרות שאיכות המוצר חייבת להיות גורם משמעותי ברכישת הדירה. פעמים רבות ישנן בעיות איכות, קשיים גדולים בקבלת שירות איכותי בתקופת הבדק ובתקופת האחריות וללקוח אין כתובת אחת לטיפול, בעיקר במקרים בהם הקבלן אינו היזם.
תכולת האחריות כוללת רשימה רחבה של טיפול בליקויים ברכיבים, פריטים ובמערכות המוגדרות כתשתיות מרכזיות בדירה, כמפורט בתקנון האחריות.
מנכ"ל קבוצת תדהר,
אורי לוין, אמר כי החברה ממשיכה לקבוע סטנדרטים חדשים למוצר ולשירות. "אחריות ל-10 שנים מייצרת ערך משמעותי ושקט נפשי ללקוחותינו. הצעת ערך יוצאת דופן זו מחדדת את החשיבות של היזם והקבלן בסט השיקולים של רכישת דירה - זה חשוב ממי קונים דירה", אמר.
יו"ר תדהר,
גיל גבע, הוסיף כי הצעת הערך החדשה של החברה ללקוחותיה - אחריות תדהר ל-10 שנים - מרימה שוב את הרף ומקבעת סטנדרט חדש ומשמעותי בעל ערך יוצא דופן ללקוחות.