איגוד המפרסמים בחר ביובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם, כאיש השיווק של חודש נובמבר (5.12.04).
קוסמופארם, הכוללת את המותגים: כיף, קרמה ואורביטול, הצליחה להגיע ממחזור אפסי כמעט לפני 7 שנים למחזור של כ-100 מיליון ש"ח השנה. החברה, שהתחילה את דרכה בשיווק מוצרי "כיף" של סנו, הגיעה למסקנה, בעקבות מחקרים, כי יש להפריד את הקוסמטיקה והטואלטיקה מסנו מבחינה מותגית ושיווקית. כך נולד המותג "קרמה".
"המטרה היתה לבנות את המותג בהדרגה. אני לא מאמין בשיטה של כניסה מאסיבית עם חמישים מוצרים בבת אחת", אומר יובל לנדסברג. "התוכנית שלנו היתה - וכך אנו פועלים - להתבסס בתחום הטואלטיקה במשך שנתיים-שלוש ורק אחר כך להיכנס לשוק הקוסמטיקה, שהוא הרבה יותר קשה".
כיום יש לקוסמופארם נתח שוק של 20% בתחום הסבון הנוזלי (שגדל ב-2004 ב-34%), 20% משוק הג'ל לשיער (תוך שלושה חודשים מההשקה) והיא נמצאת במקום הראשון בתחום השמפו וקרם הגוף.
לנדסברג, 33, נשוי +2, הוא נכדו של מייסד אימפריית סנו, ברונו לנדסברג המשמש כיום יו"ר החברה. אביו אלכס מכהן כמנכ"ל סנו. יובל החל את דרכו בחברה ב-1995, במקביל ללימודי מינהל עסקים, תחילה כסוכן מכירות בתחום המוסדי ואחר כך כמנהל של מספר מותגים.
לנדסברג צופה להגיע תוך 4-3 שנים למכירות בהיקף של 200 מיליון ש"ח, באמצעות הרחבת המוצרים הקיימים והוספת מוצרים כדי לכסות את כל תחום הטואלטיקה והקוסמטיקה, וגם רכישות אפשריות.