מנכ"לים רבים במשק ללא כל ספק ייאלצו להתמודד מעתה והלאה בצורה יותר מעמיקה ורצינית עם נושא אבטחת המידע. חלק גדול מהחברות אכן דואגות לעבוד מול חברות מתאימות אך חלקן גם אינן מודעות לחומרת הבעיה ולעיתים אף מסתפקות בפתרונות זולים ובלתי מספקים.
אילן פרידלנד, מנכ"ל חברת "ביפר", אמר כי "בעקבות פרשיית הריגול התעשייתי, להערכתי כל מנכ"ל חברה בינונית ומעלה במשק, חייב לקחת פסק זמן ולחשוב כיצד הוא מגביר את אבטחת המידע של החברה וזאת לאור המימדים המדאיגים של פרשת הריגול התעשייתי הנוכחית.
ב"ביפר", אשר עוסקת בניתוב והעברת מידע החליטו לבדוק את נושא אבטחת המידע בחברה ולדעתי תוך מספר ימים נקבל החלטות על צעדים שיש לנקוט בהם להגברת נושא אבטחת המידע בחברה. גם העובדים יקבלו הדרכות רענון נהלים ויוחתמו על טפסי שמירת סודיות על מנת להימנע ממקרים דומים בעתיד".
לבנת פורן, מנכ"ל "המרכז למימוש זכויות רפואיות": "אני תמיד לוקחת בחשבון שהכל תמיד חשוף, יכול להיות ריגול ואם מישהו רוצה להשיג עלי מידע הוא יצליח להשיג ולכן אני עושה את ההגנות הרגילות ולא מעבר, אחרת, אין גבול לדמיון וכל מה שאעשה יותר - גם הריגול יהיה מתוחכם יותר".
צבי נטע, מנכ"ל "מכשירי תנועה": "עד היום לא היתה מודעות לגודל הריגול התעשייתי, החל מהיום מתקינים מצלמות 24 שעות, משפרים את אבטחת המידע במחשבים ומתקינים דלתות שניתן לנעול אותן. מגבילים שימוש בפלאפונים ובתקשורת ממוחשבת".
גיא קוסובסקי, מנהל השיווק של חברת "שאברב": "שידרגנו את מערכת האבטחה (FIRE WALL) ואת תוכנות ההגנה של חברת "צ'ק פויינט", את כל המידע אנו מאבטחים על-ידי קופסא שנקראת X BOX והחלטנו לנתק את המחשבים המחוברים לאינטרנט למידע הפנימי העוסק בלקוחות החברה, המידע השיווקי, תכניות עסקיות ומערכות הגבייה".
צבי וילדר, בעלים של משרד יח"צ ויעוץ תקשורתי: "לאור העובדה, שלפני כ-10 שנים נכללתי ברשימת ה-100 שהותקנה להם האזנה לפלאפון העסקי של המשרד ולאור חומרת פרשיית הריגול התעשייתי הנוכחית, העברתי היום מסר לכל מנכ"לים ומנהלי השיווק של ה-80 הקבוצות העסקיות שהמשרד מייצג בבקשה שלא לנהל יותר שיחות שיש בהן סודות מקצועיים או תוכניות אסטרטגיות, מהלכים שיווקים, ייזום אירועים וכד' באמצעות שיחות לפלאפון הסלולרי, אלא להשתדל מאוד לערוך שיחות אלו באמצעות טלפונים קוויים ולהשתמש יותר בהעברת מידע, הודעות לבורסה, קמפיינים פרסומיים באמצעות שירותי שליחים ולא באמצעות פקס או אימיילים.
כמו כן, החלטתי להזמין חברה לאבטחת מידע שתעשה "אפ-גרדינג" לכל מערכות המחשוב במשרד וזאת מחשש של הלקוחות המשרד מלהעביר מידע חסוי באמצעות המחשב, לאור העובדה שמשרדי יחסי ציבור ומשרדי פרסום מהווים מרכז אינפורמציה מפתה לריגול תעשייתי".