קבוצת מגדל ואילון הן חברות הביטוח הטובות ביותר, מבחינת תלונות הציבור נגדן, ואילו דקלה (מקבוצת הראל) היא הגרועה ביותר - קובע המפקח על הביטוח איל בן שלוש. הדירוג שפירסם (יום ד', 3.8.05) הוא ניתוח של התלונות שהציבור שלח בשנת 2004 נגד חברות הביטוח, בכל הנושאים ובכל הענפים.
המפקח בן שלוש הודיע, כי 266 מבין התלונות שנשלחו אשתקד, נמצאו מוצדקות לגמרי או באופן חלקי. המפקח לא הודיע כמה תלונות הודגשו אשתקד בסך הכל נגד החברות, כך שאין אפשרות לדעת מהו אחוז התלונות.
המפקח פירסם טבלה שממנה עולה, כי אף תלונה שנשלחה נגד המגן (מקבוצת מגדל) לא נמצאה מוצדקת, וכן נמצאו מוצדקות תלונה אחת נגד אילון ו-8 תלונות נגד מגדל. החברה הגרועה ביותר היא דקלה, שנגדה נמצאו 31 תלונות מוצדקות. נגד הפניקס נמצאו 43 תלונות מוצדקות, אך היא דורגה כחברה הרביעית מבחינת רוע הטיפול, כנראה משום שהוגשו נגדה תלונות רבות.
כן מפרסם היום הפיקוח טבלה של 92 תלונות מוצדקות - מתוך ה-266 שלמעלה - נגד חברות בענף ביטוחי בריאות. חלוקת התלונות המוצדקות לפי חברות: כלל ביטוח (הטובה ביותר) 10, הראל 19, דקלה 31, הדר 8, הפניקס (הגרועה ביותר) 24.