רשת TAG WOMAN מצטרפת לכל חברותיה הגדולות ונכנסת לתחום האקססוריז (אביזרים נלווים) ותתחיל בייבוא ומכירה של: תכשיטים, כובעים, תיקים, צעיפים ונעליים. בכך תשלים מהלך אסטרטגי ביצירת "טוטאל לוק" מוחלט ללקוחותיה.
מהחברה נמסר כי בחרה להיכנס לתחום זה כחלק מראייה שיווקית רחבה להעניק ללקוחותיה ערך מוסף עם מגוון שלם ורחב של אביזרים משלימים לצד קולקציות האופנה הייחודיות של הרשת, המונה כיום 21 סניפים בפריסה ארצית ברחבי הארץ. בכוונת הרשת להשקיע במהלך זה כ-500,000 שקל, כאשר עיקר המיקוד יהיה בייבוא אביזרים מאירופה ושיווקם בחנויות לצד קולקציות האופנה.
בכוונת הרשת להתחיל לשווק את אביזרי האופנה המשלימים כבר החודש ולשלבם בקטלוג החברה בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית ויארה שוטרטובה, הממשיכה כפרזנטורית של TAG WOMAN עונה שלישית ברציפות.
מנכ"ל הרשת, אילן לוי: "שאיפתנו היא להעניק ללקוחה את היכולת להראות נשית וייחודית תוך אספקת מראה 'טוטאל לוק' מושלם מכף רגל ועד ראש, ובכך להעניק ללקוחה חווית קנייה ותחושה כוללת כי לה יש מה שאין לאחרות".
רשת TAG WOMAN הוקמה לפני כשלוש שנים על-ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי ומעסיקה כ-140 עובדים במחלקות עיצוב, מכירה, שיווק לוגיסטיקה ורכש. לרשת 21 סניפים.