חברות האופנה האנגלית אוודנט תקנה 50% מחברת האופנה הישראלית וומן-אונלי. החוזה אמור להיחתם בימים הקרובים. בעליה הנוכחיים של וומן-אונלי, רוני יגרמן, ועו"ד משה רפפורט, יהיו מעתה בעלי 50% בחברה. הם יתחייבו כלפי המשקיעים האנגלים להמשיך ולנהל את החברה בשנים הקרובות.
אוודנט, עם מחזור של 100 מיליון דולר בשנה, מבקשת להיכנס כשותפה בוומן-אונלי, כדי להפוך אותה לצינור השיווק הקמעונאי הבינלאומי שלה. על-פי התוכנית, תפתח וומן-אונלי רשת חנויות במדינות אירופיות, ובשלב הבא תיכנס גם לארה"ב, עם שותף איסטרטגי מקומי. מחזור וומן-אונלי יגיע השנה לכ-25 מיליון שקל.
וומן-אונלי, שהוקמה לפני שנתיים וחצי, היא כיום רשת בת 21 חנויות, המתמחה בשיווק הלבשה תחתונה, בגדי לילה וחולצות לנשים. החברה משווקת באמצעות שישה זכיינים, ששכרו חנויות בכל הערים הגדולות, בעיקר בקניונים. דמי השכירות משתנים ממקום למקום, על-פי רמת המחירים המקובלת. הם מגיעים עד 75 דולר למ"ר לחודש (ועוד דמי ניהול של 10-16 דולר למ"ר לחודש) בקניונים מובילים, כמו עזריאלי ואיילון. תמורת המכירות מתחלקת בין החברה 60% לזכיין 40%.
בימים אלו פתחה וומן-אונלי שתי חנויות חדשות. היא שכרה 80 מ"ר בקניון הצפון בנהריה, והזכיין ישלם 7% מהמחזור. כן שכרה חנות בת 60 מ"ר בקניון חולון של עזריאלי, לפי 50 דולר למ"ר לחודש. החברה מנהלת מו"מ לפתיחת חמישה סניפים נוספים במהלך 2006.
חנויות הרשת בנויות בצורה יחודית: כל חנות מחולקת לשלושה חלקים - חדר תצוגה, חדרי מדידה ומחסן. החלק הקדמי של החנות מיועד לתצוגה בלבד, ולא לאיחסון כל הסחורה כמקובל.
הקונה בוחרת דגמים בחדר התצוגה, מקבלת מבחר מוצרים מהמחסן האחורי, ומודדת בחדרי מדידה מהודרים, ברמה הגבוהה מהמקובל בארץ. וומן-אונלי מעסיקה, באמצעות הזכיינים, 90 עובדים העוברים קורס בן שלושה שבועות במימון החברה.