חושבים שאתם גאון בתכנות? הגיע הזמן להוכיח את היכולות בתחרות המתכנתים הצעירים "קודגורו אקסטרים", שתתקיים ב-2 בפברואר 2006, בפעם השנייה, במכון ויצמן למדע. התחרות נועדה לעודד מצוינות בתחום התכנות, תוך הדגשת העבודה בקבוצות.
המשתתפים, רובם תלמידי בתי-ספר תיכוניים, חובבי תכנות ומחשבים, יכתבו תוכניות מחשב שיתחרו זו בזו, כשהתוכנית ששורדת אחרונה היא המנצחת.
הפרס הראשון הוא מלגת דיקן ללימודים בבית-הספר למדעי המחשב במרכז הבין-תחומי הרצליה, בשווי 40 אלף שקל לכל אחד מחברי הצוות.
בין נותני החסות, שגם ישלחו שופטים לתחרות: מכון ויצמן למדע, (באמצעות היחידה לצעירים במדע - צמ"ד), החברות אלדין ויבמ, עמותת ש.מ.2 של יוצאי יחידת האיסוף המרכזית של חיל המודיעין, משרד ראש הממשלה והמרכז הבין-תחומי הרצליה.
המשתתפים בתחרות יכתבו תוכניות מחשב בשפת אסמבלי, הנטענות למרחב זיכרון משותף של מחשב התחרות ("הזירה"). מנוע המשחק מפעיל את כל התוכניות במקביל, כך שהן מתחרות זו בזו.
משתתפי התחרות מקבלים לידם מראש את התוכניות של מתחריהם, וכך ניתנת להם הזדמנות לשנות את התוכנית שלהם תוך כדי התחרות, במטרה לגבור על התוכנות המתחרות. הצוות שישרוד ויישאר אחרון בזירה - יוכתר כמנצח.