עליה בצריכה הפרטית ברשתות שיווק המזון. על-פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשלושת החודשים בין נובמבר 2005 לינואר 2006 נרשמה עלייה, במכירות ברשתות השיווק, של 7.7% בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק.
כל זאת, בהמשך לעלייה של 6.4% במכירות, שנרשמה בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2005.
על-פי נתוני הלמ"ס, במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה עלייה, במחירים קבועים, של 1.8% בחישוב שנתי בשלושת החודשים נובמבר 2005-ינואר 2006, בהמשך לעלייה של 1.1% בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2005. נתונים אלו, נאספים מדי חודש מרשתות השיווק על-ידי סוקרי הלמ"ס, ומשמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית.