רשת הבוטיקים "בוניטה" מעלה קמפיין חורף נרחב באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון מחלקת הבוטיק, אשר זכה בתקציב הפרסום של הרשת.
הקמפיין יכלול שילוט על גבי קירות ענק ביניהם ב'לה גרדיה' וב'פיבקו, מודעות בעיתונות היומית ובמגזיני הנשים וכן הפצת קטלוג בפורמט מהודר ל"בוניטה". הקטלוג יופץ כאינסרט בעיתוני הנשים וישלח לחברות מועדון הלקוחות בסך של 400,000 עותקים.
סך השקעה בקמפיין 2 מיליון שקלים.
נקודת המוצא לקמפיין - אופנה ומוזיקה שזורים זה בזה והשפעת כוכבי המוזיקה והמראה האיקוני שלהם הוו השראה לקמפיין סתיו- חורף של בוניטה.
הדוגמניות הילה בלילתי (יוצאת תחרות מלכות היופי) וויקטוריה קצמן (זוכת הריאליטי הדוגמניות) נבחרו להוביל את הקטלוג היות והן משקפות את דמות האישה שבוניטה מעצבת עבורה: אישה מודרנית, בעלת ביטחון עצמי, צעירה, דינאמית, תוססת, וסקסית. אחת שלא ניתן להתעלם מנוכחותה.
פרידה ראובני, המעצבת הראשית מנכ"ל ובעלי "בוניטה": "כחלק מתהליך העצמת המותג בוניטה והרחבת רשת החנויות החלטנו לצרף לצוות החשיבה של בוניטה המורכב מסטודיו אירית חיון ומשרד היח"צ זאביק דרור, גם את משרד הפרסום מקאן אריקסון. הרשת מונה כיום 30 סניפים וצפויה למנות עוד חמישה סניפים נוספים עד סוף 2007".
רשת בוניטה בבעלות נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ופונה לקהל של צעירות, טרנדיות ונועזות. כיום מונה הרשת 30 סניפים שכולם בבעלותה.
הרשת שפועלת כרשת בוטיקים המביאה את הבשורות החדשניות של מגמות האפנה, מייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים מידי שבועיים. הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפרטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.
קרדיטים:
עיצוב קולקציה: פרידה ראובני
דוגמניות: ויקטוריה קצמן והילה בלילתי לסוכנות לוק
צילום: עידו לביא סטיילינג: מארק אורן עיצוב אומנותי: סטודיו אירית חיון
משרד פרסום: מקאן אריקסון מחלקת הבוטיק
יח"צ: זאביק דרור יחסי ציבור